Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Personlig shopper - Har du erfaring?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-13, 11:46   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Personlig shopper - Har du erfaring?

Jeg må ha en ny garderobe før jeg begynner å jobbe igjen. Det er bare slitne greier, sikkert i feil størrelse også, i skapet mitt. Så nå trenger jeg flere antrekk, ny jakke etter at den gamle ble igjen på t-banen midt i ammetåka, støvletter osv osv. Siden min shopping som regel ender i klær kjøpt fordi de var på salg, fordi de passer, eller fordi jeg bare MÅ ha noe, så ser jeg ikke lyst på den nødvendige shoppingen som ligger foran meg.

Jeg hørte at det var mulig å leie en personlig shopper på Ski storsenter. Kanskje på andre også? Er det noen som har erfaring med å få hjelp av en proff? Klarer de å finne riktig stil? Og de rette klærne, til rette priser? Det koster 600 kr, og det er faktisk ikke mer enn et par av mine vanlige bomkjøp, så utgiften tjener seg nok fort inn igjen. Men jeg er litt redd for at jeg ikke ender opp med klær jeg faktisk kommer til å bruke. Og at jeg kjøper mer enn jeg hadde tenkt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 20:57   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Er det ingen som har prøvd en slik en, altså? Ikke hos Lindex heller?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:03   #3
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Mamma har prøvd. Hun endte opp med starten til en fin garderobe. Var det to hele antrekk, en slik "tvangstrøye" og en overgangsjakke hun endte opp med, tror jeg? Til den nette sum av 10 000 kr.
Hun fikk litt Trinny og Susanna-feeling (er det ikke det de damene heter?). Hun tilbrakte tiden i et prøverom mens han løp rundt og hentet ting.
Hun måtte også kaste all blygsel over bord da han halte og dro i puppene hennes. Men hun var fornøyd og fikk en masse tips på veien.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:25   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Vet du hvor hun prøvde det? 10.000 for to antrekk?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:28   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Bruk FP!


Legg ut str og hva du trenger og sånn, så skal vi hive inn forlsag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:35   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Bruk FP!


Legg ut str og hva du trenger og sånn, så skal vi hive inn forlsag.

Hehe, ja... Jeg har en litt vanskelig kroppsform, og størrelse. Men kanskje jeg våger etterhvert

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:40   #7
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Her.

Nå føles det som at mamma stort sett bare handler dyrt, så det kan godt være at shopperen merket seg det. Det var bare merkeklær hun endte opp med.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:51   #8
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Jeg har prøvd for mange år siden på Ski. Helt tragisk, finnes sikkert et innlegg her inne på det. Hun fant ingen klær som passer meg, ikke riktig størrelser og det var en kjip måte å bruke penger på.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:16   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg har prøvd for mange år siden på Ski. Helt tragisk, finnes sikkert et innlegg her inne på det. Hun fant ingen klær som passer meg, ikke riktig størrelser og det var en kjip måte å bruke penger på.

Var det hun her du var hos?

Måtte du betale selv om hun ikke fant noe, altså? Det er virkelig dårlig service. Huff, kjip måte å bruke penger på, ja, skjønner det!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 09:19   #10
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Jeg har ikke brukt personlig shopper, men tok en stil og fargeanalyse for flere år siden som jeg har hatt mye nytte av. Jeg ble da analysert opp og i mente og fikk tip om hvilke klær og farger som kler meg best. Jeg bruker å ha det i mente når jeg kjøper klær og har spart inn masse penger på det, i tillegg til at jeg har bygget meg opp en helhetlig og kledelig garderobe. Kan anbefales!

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 09:25   #11
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Jeg har brukt Lindex' personal shopper to ganger, jeg. Det har jeg vært veldig fornøyd med. Det var gratis for meg, men jeg vet ikke om de har endret på dette nå?

Det gjør at man er bundet opp til utvalget i én butikk, og man føler selvsagt på kjøpepresset. Men det syns jeg er helt OK. Folk skal ikke jobbe gratis, selv om jeg ikke kan fri meg for å tenke at det umulig kan være særlig godt betalt.

Jeg sendte en e-post til butikken med info om hva jeg ønsket meg samt hvilken størrelse jeg så for meg. Jeg syns det fungerte helt utmerket!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 11:26   #12
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Jeg har ikke forsøkt det selv, men bor i SKi og har sett reklame for PS og har tenkt at det er noe jeg absolutt kunne benyttet meg av om jeg kjente at det var vanskelig å finne klær. 600 kr er ikke all verden, og jeg tenker at det må jo være et samarbeid med shopperen, men at det kan være greitt å få litt hjelp og tips og ikke minst at hun kjenner butikkene. Jeg regner med en har en prat først sånn at hun vet hvilket budsjett en har og hva en vil.
Jeg hadde testet det, sikkert litt morro. :-)

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 12:02   #13
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Det er sikkert noen her inne som tar oppdraget.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 16:09   #14
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Var det hun her du var hos?

Måtte du betale selv om hun ikke fant noe, altså? Det er virkelig dårlig service. Huff, kjip måte å bruke penger på, ja, skjønner det!

Ja, det var hun samme ser jeg. Har skrevet litt om det i denne tråden:
http://foreldreportalen.no/forum/sho...2&postcount=72

Men det betyr jo ikke at alle har samme erfaring som meg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 17:20   #15
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Ja, det var hun samme ser jeg. Har skrevet litt om det i denne tråden:
http://foreldreportalen.no/forum/sho...2&postcount=72

Men det betyr jo ikke at alle har samme erfaring som meg.

Der var den, ja. Jeg prøvde å søke i går, men fant den ikke.

Det høres ikke lovende ut. Jeg er omtrent på din størrelse, tror jeg, bare større i overkroppen..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 19:08   #16
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Jeg støtter Nessies forslag om å bruke FP.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 19:59   #17
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Nessie klør jo i fingrene her!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 22:11   #18
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Jammen, jeg passer jo ikke i de klærne jeg har lyst til å bruke, og da hjelper det ikke å høre at de og de klærne er kjempefine

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-13, 08:27   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Jeg drømmer om en dag med Bodil Nilsson http://www.soulstyle.no, ett fyrverkeri av en dame, engasjert og du føler deg virkelig sett. Jeg hadde kun en times foredrag med henne, sammen med en ganske stor gruppe, likevel fikk jeg noen uhyre flotte, enkle, men flotte tips.
Mener hun tok kr 3.000,- for alenetid med deg. Det var da 3 timer og hun tar for seg alt ved deg. Ikke skyt meg om jeg tar feil med tid og pris, men jeg mener det var rundt der.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-13, 11:21   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlig shopper - Har du erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg støtter Nessies forslag om å bruke FP.

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Nessie klør jo i fingrene her!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no