Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Storleik på bukser i tommar og slikt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-13, 19:09   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storleik på bukser i tommar og slikt

Ahem... Eg har altså gått gjennom livet så langt og styrt unna alle bukser med kryptiske storleikar a la 27x30 og slike ting. Eg anar ikkje kva eg er for noko. Korleis finn ein det ut, utan å måtte prøve på ein masse bukser?

Med andre ord: korleis bestille ei bukse på nett, der storleik er oppgitt i slike tal? Eg pleier passe bra inn i bukser som er XL, eller str 46. Beina er lange og slanke, medan hofter og mage er meir... robust... Derav XL. Eg er 173 høg, men har da lange bein i forhold til overkroppen.

Nokon som tør å tippe på tommar og inches og kva det no heiter, på meg? Eller er dette heilt umulig?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 19:21   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storleik på bukser i tommar og slikt

Du må måle.
Når det oppgis i tall som det er det snakk om inches. Bruk en målebånd på sentrale steder.

Forsøk feks denne:
http://us.levi.com/quiz/index.jsp

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 19:39   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storleik på bukser i tommar og slikt

Du finner det ikke ut uten å prøve masse bukser. Det kan også variere mye fra modell til modell. 27 er tommer i livet, 30 er benlengde i tommer.

Hvis du er str 46 er du et godt stykke oppe på 30-tallet i livet, uten at jeg skal tippe noe mer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 20:02   #4
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Storleik på bukser i tommar og slikt

Ok, takk!

Kanskje greiast å måle på bukser som eg allereie har da... Takk for link Saint!

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no