Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sjampo og fuktighetsgivende stæsj

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-15, 20:08   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sjampo og fuktighetsgivende stæsj

Jeg har i de siste årene brukt Redken, KMS og Joico. Produktene jeg har brukt er for å gi fuktighet til håret.

Nå har jeg vært innom en ny frisør som mener håret mitt har det mer enn bra nok på det området. Hun anbefalte noe som ga volum, siden jeg har masse hår som fort blir tungt, og heller bruke hårkrem, olje e.l til tuppene.

Hun kom ikke med noen spesifikke anbefalinger, og ikke spurte jeg heller (stressa siden det bare var tull med timen min den dagen og jeg endte opp med time midt i det tidspunktet andre ting egentlig skulle skje).

Så, anbefalinger? Jeg har masse hår, som er stritt, krøllete og bølgete om hverandre.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-15, 20:23   #2
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjampo og fuktighetsgivende stæsj

Men samtidig som håret kan bli tungt og flatt på toppen, så er det ganske fluffy nedover da. Siden det ikke samarbeider stort. Jeg er i en sparingsfase og har hår til skuldrene nå.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no