Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-15, 17:44   #21
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Også har jeg sikkert snart kjøpt det greiene Palmen snakker om, kjenner jeg meg rett. :easy sell:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 17:48   #22
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har fått anbefalt og bruker silkepudderet til Shiseido. Veldig bra, det legger seg ikke i linjene som mineralpudderet gjør. Jeg bruker det istedenfor foundation.

Har du link?

:harlinjer:

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 17:55   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det har jeg, og er veldig fornøyd med. Også har jeg sikkert snart kjøpt det greiene Palmen snakker om, kjenner jeg meg rett. :easy sell:

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Så treige dere er, jeg har min i en uke allerede.

Er ikke like frelst som Palmen, men huden er i det minste mykere.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 18:00   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Ja, mineralpudder legger seg i linjene. Jeg har ikke mange linjer en gang, men de fremhever det som er.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 18:03   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Må jeg ønske meg sånn børste til bursdagen, sier dere? Clarisonic altså.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 18:14   #26
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.053
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Har du link?

:harlinjer:

Tok feil, det er Kanebo jeg har

http://www.kicks.no/sensai/makeup/ba...rchWord=Kanebo

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 18:30   #27
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Har brukt kanebo sensai i over 10 år. Har rosacea, og får kløende, flammende hud av så mangt. Kanebo reagerer jeg ikke på, samtidig som den dekker over så jeg ikke ser så rødmusset ut.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 19:01   #28
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg prøvde en sånn CC-cream, men den lyseste tonen var for mørk for meg. Bra "toneskala" på den du har da?

Jeg har ganske lys hud og den matcher min hud godt. Det jeg liker spesielt godt med den, er at den gir huden en så fin glød. (Jeg bruker "Anti-dullness", den lilla i midten på bildet.) Det føles som å ha på en vanlig fuktighetskrem og dekker utrolig godt samtidig som den ser frisk og naturlig ut.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg CC-cream-loreal.jpg (117,1 KB, 21 visninger)
__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 19:16   #29
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Jeg har hatt en sånn clarisonic i et år, jeg :early adopter:, men er ikke like frelst. Bruker min vanlige dermalogica rens og et hode for store porer, men har ikke sett noen revolusjonerende effekt, dessverre. Mulig jeg bør investere i et slikt dyprens-hode. Og rens som skummer, altså?


Jeg har brukt bare minerals mye, men nå bruker jeg bare en billig bb cream,er det garnier sin, mon tro, og syns resultatet blir mye mer naturlig med den.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 19:27   #30
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Jeg bruker bare ID mineral pudder, og jeg er ikke plaget med at det legger seg i linjene. Og jeg har MANGE linjer.
Jeg er så fornøyd med ID makeup, så jeg velger det først av alt. Alle foundations ser kunstige ut på meg (såfremt de har et hint av farge...)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 19:39   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg bruker bare ID mineral pudder, og jeg er ikke plaget med at det legger seg i linjene. Og jeg har MANGE linjer.
Jeg er så fornøyd med ID makeup, så jeg velger det først av alt. Alle foundations ser kunstige ut på meg (såfremt de har et hint av farge...)

Nei, det har i grunn ikke jeg noen problemer med heller

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 20:01   #32
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Jeg har foundation og mineralpudder fra Inglot, kjempefornøyd!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 20:05   #33
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Bruker en fra MakeUpStore. Er kresen på at fargen skal matche huden min, det synes jeg blir penest - men har en hudtone som ikke er så lett å finne. Syns fargen er fin, men er ikke helfrelst. Har brukt Mac før, den var jeg veldig fornøyd med.

Parfymerikjeden Kicks reklamerer med at de har noe verktøy til å hjelpe med å finne foundation, noen som har prøvd?

Ellers har jeg hørt at noen steder i USA kan man kjøpe foundation som blir blandet spesielt
Til deg, det høres jo flott ut

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 20:32   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Tok feil, det er Kanebo jeg har

http://www.kicks.no/sensai/makeup/ba...rchWord=Kanebo

Og jeg lyver like mye, jeg har Smashbox.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 20:34   #35
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

:sniker seg inn: Er det noen av dere som er fornøyde med foundation for tørr hud?

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-15, 21:07   #36
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Jeg bruker BB cream fra 007 for normal/tørr hud. Jeg er fornøyd med den. Men bruker fuktighetskrem under.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 01:29   #37
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

BB Cream fra Garnier og av og til pudder fra Smashbox over.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 02:13   #38
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Jeg bruker Mary Kay sin. Veldig fornøyd!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 08:01   #39
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har brukt foundation daglig i årevis, men etter at jeg kjøpte Clarisonic og bruker denne ifb rens av huden har min egen hudtone jevnet seg ut så mye at jeg ikke lenger har behov for foundation. Den anbefales altså!

Hmm, interessant. Jeg har ikke store porer, men nokså tørr hud som liksom ikke slipper fuktighetskremene skikkelig inn (føler de legger seg som en hinne på huden). Tror du jeg kunne hatt nytte av en slik dings, og hvilken børste bør jeg i så fall velge?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-15, 18:04   #40
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du foundation? I så fall; hvilken?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg bruker Mary Kay sin. Veldig fornøyd!

Jeg også. Mineralpudder, CC krem eller foundation.
Og rensebørsten derfra også. Den har vel fått best i test i USA.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no