Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Prisgunstig hudpleieserie?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-15, 14:16   #21
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg bruker https://www.boots.no/butikk/s/produc...=5030&action=O
Veldig fornøyd!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 14:40   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Sv parfymerimerker som er mitt billigere har jeg merket meg Biotherme og Clarins som litt billigere. Har bare prøvd dagkrem fra begge og har ikke spesielt krevende hud.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 14:46   #23
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg bruker https://www.boots.no/butikk/s/produc...=5030&action=O
Veldig fornøyd!


Jeg er også veldig fornøyd med den serien.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 14:58   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

No 7 har eg hørt mykje bra om! OH brukte eg ganske lenge, men eg syns produkta var svært lite drøye og dermed ikkje forsvarte prisen.

Takk for mange gode innspel!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 15:02   #25
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Hender de har 3 for 2 på Boots, også. Jeg er vel eldre enn deg, har hud som tåler lite parfyme, men disse funker fint. Har normal til litt fet hud, kan bli tørr om vinteren. Er solfaktor i dagkremen, det er et pluss. Billig og bra!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 17:09   #26
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg er varm tilhenger av Eucerin. Den er rimelig, har høy kvalitet, og den "vokser" med huden slik at du finner både serum og kremer som gir det hver enkelt føler alder og hudtype trenger.

Strengt tatt er ulike kremer veldig "teknisk" like når alt kommer til alt (krembaser, emulgatorer og innholdsstoffer), sett fra et galenisk ståsted. Vi betaler ofte mest for fancy emballasje og merkenavn.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 17:29   #27
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg bruker https://www.boots.no/butikk/s/produc...=5030&action=O
Veldig fornøyd!


Samme her. Fungerer bra. Har prøvd ut et stort antall serier og ser ingen forskjell på huden, men nå har jeg ikke hatt noe problemer med huden.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 17:41   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Strengt tatt er ulike kremer veldig "teknisk" like når alt kommer til alt (krembaser, emulgatorer og innholdsstoffer), sett fra et galenisk ståsted. Vi betaler ofte mest for fancy emballasje og merkenavn.

Jeg skulle ønske det var sånn, men jeg opplever det slett ikke som at den eneste forskjellen på dyre og billige kremer er emballasjen og navnet. Har prøvd ganske mye forskjellig, og det er mye som spiller inn når det gjelder hvor fornøyd jeg er med en krem. Hvordan den trekker inn og føles på huden, om den er passe fet, hvordan den lukter, hvordan huden kjennes ut og ser ut - emballasje og navn er ikke en faktor. De kremene jeg virkelig har likt veldig godt er dessverre litt dyre, ikke svindyre men heller ikke de billigste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 18:13   #29
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva bruker dere fra denne serien da?

Sheer Transformation, Pure perfection nattkrem, ultimate lift firming serum og firm action mask.

Brukte REN tidligere, men det er også dyrt, samtidig som jeg aldri fant krem som fuktet nok.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 18:40   #30
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg liker også godt No. 7 fra Boots, har en del derfra også. Fra OH bruker jeg Truth serum, Pure Perfection nattkrem og en blå øyegelé. Serumet er helt vidunderlig, men veldig udrøyt, enig i det.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 19:44   #31
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg skulle ønske det var sånn, men jeg opplever det slett ikke som at den eneste forskjellen på dyre og billige kremer er emballasjen og navnet. Har prøvd ganske mye forskjellig, og det er mye som spiller inn når det gjelder hvor fornøyd jeg er med en krem. Hvordan den trekker inn og føles på huden, om den er passe fet, hvordan den lukter, hvordan huden kjennes ut og ser ut - emballasje og navn er ikke en faktor. De kremene jeg virkelig har likt veldig godt er dessverre litt dyre, ikke svindyre men heller ikke de billigste.

Men altså, basen er ganske lik utifra et farmasøytisk ståsted. Og så er det selvsagt enkelte tilsatte ingredienser, dufter og fett% etc som er forskjellig. Du betaler MYE for emballasje og navn. Som i alle andre sammenhenger.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 20:05   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Jeg har vært veldig fornøyd med Vichy, og synes i det hele tatt apoteket har fått mange gode varianter og merker.

Men jeg fikk en krukke av en venninne av Kiehls en gang som jeg har tatt vare på bare fordi den var så god! Da skal jeg jammen på S&S!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 20:11   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Men altså, basen er ganske lik utifra et farmasøytisk ståsted. Og så er det selvsagt enkelte tilsatte ingredienser, dufter og fett% etc som er forskjellig. Du betaler MYE for emballasje og navn. Som i alle andre sammenhenger.

De enkelte tilsatte ingrediensene og fettet må jo ha temmelig stor betydning i noen tilfeller da - det er jo rett og slett ikke sånn at alle kremer er like. SÅ lurt blir jeg ikke av navn og emballasje. Jeg har også prøvd dyre kremer som ikke har vært optimale.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 21:49   #34
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

De enkelte tilsatte ingrediensene og fettet må jo ha temmelig stor betydning i noen tilfeller da - det er jo rett og slett ikke sånn at alle kremer er like. SÅ lurt blir jeg ikke av navn og emballasje. Jeg har også prøvd dyre kremer som ikke har vært optimale.

Jeg sier ikke at noen blir lurt og heller ikke at ikke enkelte ingredienser kan gi gode egenskaper som passer din hud. Jeg bare nevner at basis i de fleste kremer er ganske lik, og at det faktisk rent prismessig ikke er logisk at det skiller 800 kr i pris på produkter i tilsvarende mengde. Emballasje og merke trekker selvsagt prisen opp på kosmetikk, akkurat som det gjør det på andre produkter.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-15, 23:33   #35
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Foruten No7 fra Boots, liker jeg Sans fra Dermica. Fra apotek1.
http://www.apotek1.no/produktserier/dermica-sans

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 08:20   #36
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Kan dokke som bruke Kiehls fortelle meg litt om kva slags produkt dokke bruke til kva hud? Blei litt forvirra på sidene til Kicks.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 10:57   #37
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Kan dokke som bruke Kiehls fortelle meg litt om kva slags produkt dokke bruke til kva hud? Blei litt forvirra på sidene til Kicks.

Jeg bruker ikke produkter i serie, men shopper rundt etter hva jeg synes huden min trenger. Men fra Kiehl's liker jeg Midnight Recovery Concentrate, som er en veldig lett olje til bruk om natten, øyekremen i samme serie er også god, men den bruker jeg på dagtid. Om vinteren, når huden min er krisetørr, bruker jeg Rosa Arctica-kremen, men den er tykk og litt klissete, og ikke så god på sommeren. Jeg er også nysgjerrig på Cryste Marine Ultra Riche og Super Multi-Corrective Cream. Disse er vel utsolgt hos Kicks, men Gimle parfymeri selger også Kiehl's, og har god, pålitelig nettbutikk for dem som ikke bor i Oslo. Av serum ville jeg prøvd Powerful-Strength Line-reducing Concentrate, som inneholder vitamin C, som er dokumentert både som antioksidant, som beskytter huden, men også for å stimulere oppbyggingen av kollagen i huden.

Jeg er over middels opptatt av hudpleie og ingredienser i produktene, og Kiehl's har gode produkter med ingredienser som er vitenskapelig dokumenterte, og til en OK pris. Produktene er heller ikke ekstremt parfymerte, som jeg ikke liker. I tillegg til aktive ingredienser, trenger man allikevel det aller viktigste innenfor forebygging, nemlig en god, bredspektret solkrem som brukes over hudpleien på dagtid. Dagkremer med faktor gir falsk beskyttelse siden man som oftest bruker altfor lite av dem for å få god nok beskyttelse. Her ville jeg heller kjøpt produkter fra europeiske apotekmerker (LRP, Avene, Vichy), som har mye bedre UVA-beskyttelse (det spektret av solstrålene som trenger dypest ned i hudlagene og forårsaker forandringer. Disse kan også trenge gjennom glass) enn alt annet på markedet.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 11:50   #38
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Tusen takk for kjempegode innspel, Nera!

Når det gjeld solbeskyttelse er eg godt beskytta gjennom foundation som eg aldri går uten. I tillegg bruke eg solprodukt til strandliv.

Skal sette meg inn i produkta du anbefale i kveld og få bestilt. Spennande med noko nytt!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-15, 13:02   #39
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Tusen takk for kjempegode innspel, Nera!

Når det gjeld solbeskyttelse er eg godt beskytta gjennom foundation som eg aldri går uten. I tillegg bruke eg solprodukt til strandliv.

Skal sette meg inn i produkta du anbefale i kveld og få bestilt. Spennande med noko nytt!

Foundation gir ikke god solbeskyttelse om du ikke bruker en teskje produkt til ansikt og hals. Det er like falsk beskyttelse som dagkrem med faktor.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-15, 23:21   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prisgunstig hudpleieserie?

Ser flere skriver at Ole Henriksen-produktene ikke er drøye. Det kan jeg si meg enig i etter å ha brukt en halskrem derfra i et par uker. Den føles veldig god, men det trengs liksom litt mye av den. Merkelig egentlig, jeg prøver å ta samme mengde som av annen krem - hva er det egentlig som gjør at noen kremer er drøye og andre ikke?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no