Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårologi

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-15, 10:11   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Hårologi

Er det noen som har erfaringer med disse produktene? Jeg var hos en sånn frisør i går - hun tok prøver av håret mitt og satte kryss i en brosjyre og snakket om planteoljer og vitaminer etc. Siden jeg ikke har noe nært forhold til hårprodukter og klipper håret sjelden så lurer jeg på om noen andre har erfaringer?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 12:25   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårologi

Jeg har brukt de produktene, dog mange år siden. Før og etterinnpakningen husker jeg var himmelsk. Har egentlig ikke noe negativt å si om det merket. Virket som de var rene uten mye sterke tilsetningsstoffer.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 18:26   #3
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårologi

Jeg bruker bare produkter fra Hårologi og har gjort det i flere år. Håret blir ikke spesielt fint men det er de eneste produktene som holder eksamen min i sjakk.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-15, 19:57   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårologi

Takk for svar! Jeg har ingen eksamensproblemer ( ) men heller ei noe erfaring med andre (dyre) hårprodukt!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 08:22   #5
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hårologi

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Takk for svar! Jeg har ingen eksamensproblemer ( ) men heller ei noe erfaring med andre (dyre) hårprodukt!

Hehehe, dumme iPad :-)

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no