Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Anbefal meg en tur/fjellbukse

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-16, 17:44   #21
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en tur/fjellbukse

Den Norrønabuksa jeg nevnte over er en klatrebukse. Fjørå er en sykkelbukse som også funker som turbukse, den er litt tyngre og videre over rumpe og hofter.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-16, 21:33   #22
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Rødme

Sv: Anbefal meg en tur/fjellbukse

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg må ganske ofte opp i XL for lårenes skyld, men om det er god stretch så kan det gå med L. Problemet med XL er gjerne at den blir altfor stor i livet, men flere bukser har jo gode reguleringsmuligheter der.

Ikke at det er relevant for temaet, men jeg er akkurat motsatt. Passer buksa i livet, så henger den og slenger rundt lårene. Og sånn var det jammen da jeg var tynn også.

Tenk om klær hadde kommet med en kode som anga størrelsen på ulike kroppsdeler!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-16, 16:00   #23
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en tur/fjellbukse

Etter å ha prøvd samtlige damemodeller i butikken (og gitt den stakkars ekspeditøren grått hår), endte jeg opp med Norrøna Fjørå i herremodell. Den var litt romsliger i låtene og høyere i livet enn alle damemodeller jeg prøvde, så ved å justere livet inn passet den utmerket. Jeg begynner faktisk å lure på om jeg Ikke vare har brede hofter, men også lange hofter. Haha!

Første tur med buksa er tilbakelagt, og jeg er vedlig fornøyd. Myk og fleksibel, men samtidig kraftig nok. Tommel opp!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no