Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ville du sagt fra på forhånd ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-17, 09:52   #41
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Jeg har vært svært heldig med mine barn for de har spist det meste av mat oppigjennom. Minsten var litt vanskelig da han var mindre, det var mest middag men han har spist det han har fått servert hos andre altså.
Men om det hadde vært så mye om og men som her så ville jeg likt å vite det så jeg kunne laget noe han garantert likte.

Det jeg har opplevd her av å ikke like er at gutta ikke liker at maten er blandet. Og at saus over ødelegger.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:10   #42
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Jeg vet ikke om jeg ville sagt fra på forhånd om mitt barn var kresen, men som vertinne den gangen unga var små, satte jeg pris på å bli fortalt om det var spesielle behov å ivareta. Jeg pleide å kontakte foreldrene til "nye" barn som kom på besøk, for å ha litt peiling på hvor landet lå, det er greit å ha noe som kan dyttes i små kropper.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:16   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.372
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg pleier (pleide) som vert å spørre hva barnet likte, spesielt første gangen det besøker, synes det er en hyggelig og enkel måte å sikre at måltidet funker, og så slipper man jo å som voksen klage på nett over småbarn som klager. Win-win.

Ikke sant!

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg ville ha sagt fra hvis det var så omfattende.

Greia er vel at man ikke nødvendigvis syns at den lista er omfattende. Den er jo bare omfattende for denne familien, fordi det er det de har til middag og har i skapet. Jeg syns det var temmelig vanlig at småunger ikke likte rent kjøtt, brokkoli og brød med korn. Og om man ikke har skinke, ost, prim og leverpostei som sine daglige pålegg så vil man ikke tenke over at barnets spisevaner er begrensede.


Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:19   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg tror jeg ville ha sagt ifra om at ungen var kresen, og at de ikke trengte lage noe vesen ut av det.

Det er det jeg sier også - Jeg som mor ønsker jo ikke at andre skal tilrettelegge så veldig for mitt sære barn heller....men nå skal det sies at min kresne liker brød med ganske "vanlige" pålegg (ost, leverpostei etc) - så da styrer jeg ikke mer med det enn som så.

Jeg forstår godt at det er slitsomt å være "vertinne" i en slik situasjon - man vil jo ikke at ungene skal være sultne og med lavt blodsukker.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:23   #45
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Og om man ikke har skinke, ost, prim og leverpostei som sine daglige pålegg så vil man ikke tenke over at barnets spisevaner er begrensede.

Akkurat det er sant. Mitt barn ville nok neppe spist noe av det pålegget på den lista, med unntak av ost.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:24   #46
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg tror jeg ville ha sagt ifra om at ungen var kresen, og at de ikke trengte lage noe vesen ut av det.

Ja, det er dette jeg gjør. Jeg forklarer at han er ekstremt særspist, og at de ikke trenger å ta på vei om han ikke spiser noe, men at en brødskive ved siden av kan være redningen, og at han klarer seg helt fint til han kommer hjem.
Jeg synes det er et poeng å si ifra, slik at vertskapet ikke blir satt ut av det. Klarer de å trylle i ham en grønnsak, er det bare bonus for vår del.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:32   #47
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ikke sant!

Greia er vel at man ikke nødvendigvis syns at den lista er omfattende. Den er jo bare omfattende for denne familien, fordi det er det de har til middag og har i skapet. Jeg syns det var temmelig vanlig at småunger ikke likte rent kjøtt, brokkoli og brød med korn. Og om man ikke har skinke, ost, prim og leverpostei som sine daglige pålegg så vil man ikke tenke over at barnets spisevaner er begrensede.


Save

Hos oss er det så omfattende at det er meningsløst å ramse opp hva han ikke liker. Alt nytt, som vi ikke en gang har tenkt på, faller automatisk i kategorien "liker ikke". Så det greieste er å forklare at han er ekstrem, og at han selv vet at han ikke kan forvente å få middag som han liker. Hvis vertskapet veldig gjerne vil servere ham noe vi vet han liker, så foreslår vi en rett, men det er ikke noe vi forventer av vertskapet.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:37   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Jeg hadde nok sagt fra i tilfellet i HI, ja, som jeg synes er ganske ekstremt. (Hadde en liknende tråd selv for en stund siden.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:39   #49
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Jeg pleier spørre ift barn som aldri har vært hos oss før, om det er noe spesielt de ikke liker / tåler, særlig når de er så små. Om jeg da hadde blitt spurt om dette, hadde jeg svart ærlig, og sagt hva jeg tenkte ift behov for tilrettelegging eller ikke (type "det er fint om han kan få en brødskive om han ikke liker maten" eller "det gjør ikke noe om han ikke spiser noe særlig, han kan spise når han kommer hjem").

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 10:39   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.372
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hos oss er det så omfattende at det er meningsløst å ramse opp hva han ikke liker. Alt nytt, som vi ikke en gang har tenkt på, faller automatisk i kategorien "liker ikke". Så det greieste er å forklare at han er ekstrem, og at han selv vet at han ikke kan forvente å få middag som han liker. Hvis vertskapet veldig gjerne vil servere ham noe vi vet han liker, så foreslår vi en rett, men det er ikke noe vi forventer av vertskapet.

Ser den. Jeg er veldig vant til at folk spør (eller gjorde, da han var yngre) slik at vi kunne komme med noen tips på hva Hiawata likte, og spurte alltid selv når vi skulle ha med noen.

Vi syns jo ikke Hiawata er spesielt kresen lenger, men i en familie hvor de bare hadde hatt grov leverpostei, brukte smør på brødskiva, jarlsbergost, honning og servelat ville han blitt sett på som ekstremt særspist. Det er jo matvarer som er helt normale, men som vi aldri har. Han spiser stabburets leverpostei, ost og skinke (men ikke hver for seg), kaviar, brunost, prim, egg og salami og er absolutt variert nok i kosten, der det er alternativer.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 11:55   #51
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Takk for svar alle sammen. Skal spørre på forhånd neste gang det er en ny gjest med hjem. Gjorde det i barnehagen, men har visst skrudd over på en annen kanal ubevisst da de ble skolebarn. Ingen har for øvrig spurt meg om hva de liker heller etter at de ble så store, og det har vært mange nye å besøke i år.

Klarte altså å trylle fram havregrøt, så det gikk bra. Knekkebrød har vi ikke i hus dessverre, annet enn hjemmebakte - og der er det jo igjen hele korn som han ikke ville ha.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 12:23   #52
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Havregrøt er redningen hjemme hos oss i mange sammenhenger. Når jeg vil være sikker på at egne barn spiser noe som metter skikkelig eller til besøkende som ikke spiser så mye. Jeg har til og med fått en som aldri i livet spiste grøt hjemme til å lange innpå med havregrøt med sukker og kanel fordi det var så godt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 12:57   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.372
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Slike ting funker jo ulikt i forskjellige miljøer, så det er jo ikke alltid så lett å tenke over.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 13:11   #54
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Jeg har to kresne barn, og gir alltid beskjed på forhånd om hva som er safe (brød uten frø/ knekkebrød, smør) dersom de skal spise hos noen andre. Sier også at det ikke er nødvendig å lage noe ekstra pga dem, men mange velger å lage pannekaker, som er noe begge mine kresne unger liker.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 15:09   #55
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Om jeg hadde hatt en så kresen 7 åring som i dette tilfellet, så tror jeg jeg hadde puttet noe han spiste i sekken, sånn forsikkerhets skyld. I dette tilfelle kunne han hatt noen "rett i koppen"med havregrøt.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 15:38   #56
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg pleier (pleide) som vert å spørre hva barnet likte, spesielt første gangen det besøker, synes det er en hyggelig og enkel måte å sikre at måltidet funker, og så slipper man jo å som voksen klage på nett over småbarn som klager. Win-win.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 15:51   #57
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Jeg har et barn som alltid har vært veldig kresent. Vi har nevnt at de ikke må ta det ille opp om han takker nei til mat, men vi har aldri bedt om egen mat til ham. Det er poden også inneforstått med og har alltid vært det. Er man kresen så får det følger. Jeg tror han ofte takker nei uansett også, for ikke å være til bry.

Når vi har kresne barn på besøk så tilbyr vi det vi måtte ha. Kjenner vi barnets matvaner godt så velger vi ikke det det ikke liker den dagen. Vi har alltid et bredt sortiment av sunne frokostblandinger og knekkebrød, og vi har vel aldri opplevd at barn har takket nei til det. Vi er superlaidbacke på kresenhet, og kan fikse ganske mye uten mye kokkelering.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 16:02   #58
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Til en 7 åring som "bare" er kresen? Ja, såabsolutt greit! Tilbudet om mat er der, og er han/hun sulten nok så spiser han/hun.
Hvis ikke så får han/hun bare være sulten. Så enkelt er det faktisk.

Akkurat det der må folk slutte å si. Det er ikke så enkelt og å kjøre unger hardt på den måten mener jeg er maktmisbruk. Faen heller.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 16:15   #59
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Akkurat det der må folk slutte å si. Det er ikke så enkelt og å kjøre unger hardt på den måten mener jeg er maktmisbruk. Faen heller.

Enig med deg, er så utrolig lei av de ordene der.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-17, 17:17   #60
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du sagt fra på forhånd ...

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Akkurat det der må folk slutte å si. Det er ikke så enkelt og å kjøre unger hardt på den måten mener jeg er maktmisbruk. Faen heller.

Jah.
Så kan man tenke, ville man sagt noe slik til en voksen kresengjest? Neppe.


Jeg er kanskje i overkant opptatt av å please gjester, store som små. Jeg vil at alle skal få det beste de vet når de er på besøk hos meg, og at de skal gå herfra med et følelse av Hey, her var det fint å være.
Derfor synes jeg det er superfint om de som er kresne sier fra om hva de virkelig er glad i og liker, og hva de absolutt ikke liker, så kan jeg fikse noe de blir glad for å få.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no