Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund eller ikke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 09:27   #61
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det er forskjell på mennesker og dyr. Stor forskjell.

Ja, jeg tror ikke at hun vil sulte seg, akkurat.

Og hun bæsjer relativt hyppig, synes jeg. Minst 2-3 ganger i døgnet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 09:28   #62
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Prøv å bløt foret hennes, hvis dere ikke gjør det allerede?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 09:29   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Jeg tenkte på det med maten her http://www.foreldreportalen.no/forum...9&postcount=48

Nå har jo Avatar skrevet litt om det etterpå også. Jeg har direkte dårlig erfaring med å la maten stå fremme til hund, både hos min tidligere hund (som hadde det slik til tross for at jeg sa at jeg ikke ville det, på et sted han var når vi var på ferie) samt hos andre hunder rundt meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 09:31   #64
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Prøv å bløt foret hennes, hvis dere ikke gjør det allerede?

Hun hadde egentlig sluttet med det, men vi kan prøve igjen.

Takk, Pelen! Jeg hadde lest det, både to og tre ganger, men er kjempeglad for råd og tips! :-)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 09:33   #65
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Vi gjør det innimellom til voksne hunder også, om de f.eks. er litt hard i magen.
Ikke mat henne fra hånden i hvert fall, eller gi menneske-mat. Da har man det gående!
Noen ganger bløter vi opp litt leverpostei i vann og heller over maten som "godis", men vi har ikke småspiste hunder heller da. De setter pris litt annen smak, men spiser like mye til vanlig også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 09:40   #66
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Takk for gode råd!

Jeg tror jeg må lage en egen tråd. Har jo ødelagt Tanginas tråd fullstendig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 09:44   #67
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Det går sikkert bra. Ønsker man valp så er det alltid greit med andres erfaring.
Jeg vet i hvert fall at hund er mye jobb, og man må være sikker før man skaffer seg en. Det er kjempe kos og gøy, men i perioder slitsomt også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 09:47   #68
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Hyacint: det blir bedre med nattevåk. Vår valp er nå 16 uker. De to første ukene sov jeg omtrent med støvla på. Han var ute en til to g pr natt. Plutselig ga det seg. Han sover nå fra 22-23 til mellom 7 og 9 nå i jula. I hverdagen går mannen ut så bikkja får risset når han drar på jobb i 7 tiden. Så sover han og jeg noen timer til.....
Vi lukket døra til buret på kvelden, så han ikke slokna kl 19 lekte litt og lot han trene litt på sitt og dekk. Vi har gått på valpekurs og fått utrolig masse nyttige tips om masse vi har lurt på.
Det går seg snart til. Det gjør det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 10:10   #69
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for gode råd!

Jeg tror jeg må lage en egen tråd. Har jo ødelagt Tanginas tråd fullstendig.

Ikke noe problem - det er veldig nyttig å høre om andres erfaringer.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 10:40   #70
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva skjer når dere går fra henne, og hva gjør dere med jobb?

Har hun bitt hele tiden? Vår valp lekebiter av og til, men ikke hardt. Hun får ikke lov, men hun kan finne på å bite litt forsiktig på fingre. Ellers biter hun helst på lekene sine. Og prøver seg på teppet og sofaen...


Hun bjeffer konstant om vi viser tegn til å gå ifra henne. Jeg er hjemmeværende, men har behov for å gå ifra henne ved feks. levering i barnehagen.

Hun har bitt hele tiden ja. Hun bet ikke hardt i begynnelsen, men det gjør hun nå. Kun for å få oppmerksomhet.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 11:04   #71
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Hyacint, er du sikker på at hun spiser for lite? Våre hund får 100g tørrfor om dagen, det er ganske lite. Egentlig skulle godbiter tas fra den mengden. Det er mindre enn anbefalt på sekken med for, men ihht oppdretter. Vi har ikke spesielt tynn hund. (Voksne veier 8 - 10 kg)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 11:07   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Hyacint, er du sikker på at hun spiser for lite? Våre hund får 100g tørrfor om dagen, det er ganske lite. Egentlig skulle godbiter tas fra den mengden. Det er mindre enn anbefalt på sekken med for, men ihht oppdretter. Vi har ikke spesielt tynn hund. (Voksne veier 8 - 10 kg)

Hm, jeg vet ikke. Jeg tror hunden veier 1,5 kg, men det var uhyre vanskelig å veie henne ordentlig. Tror mannen regnet ut at hun skulle ha 80 g tørrfor i døgnet. Vi tømte dette i en skål, og det var mye.. Hun spiser bare noen biter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 11:29   #73
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Hun bjeffer konstant om vi viser tegn til å gå ifra henne. Jeg er hjemmeværende, men har behov for å gå ifra henne ved feks. levering i barnehagen.

Hun har bitt hele tiden ja. Hun bet ikke hardt i begynnelsen, men det gjør hun nå. Kun for å få oppmerksomhet.

Mitt råd er å søke profesjonell hjelp, bruk noen hundrelapper nå for å få en plan for hvordan dere skal håndtere det.

Vi har en mentalt sterk hund og vi har vært nødt å være veldig strenge når det gjelder bjeffing. Ikke når han er alene hjemme, men når han ser hunder utenfor, hvilket skjer ofte. Nå trenger jeg bare knurre (ja, hundeknurr) til ham så stilner han om han begynner.

Det er også viktig å lære hundene hva nei betyr. Hvordan skal de skønne hva de skal gjøre nr ma dier nei? Legg frem noe godt på gulvet, ha på bånd og gå forbi. Når hunden trekker mot det gode så sier du nei. Gjerne som en mann, veldig bestemt og med en mørk stemme. Fortell så hunden hva du vil at den skal gjøre i stedet. Dvs sitt. Så masse ros når den sitter og når den viser at den skjønner hva nei er.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 11:31   #74
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

80 g høres mye ut. Nå har jeg ikke sjekket på en stubånd for jeg bruker øyemål. Min hund på 2,5 kg tror jeg skal ha 40 g for. Men det er selvsagt avhengig av merke på for og vi bruker ikke lenge valpefor.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:40   #75
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Mitt råd er å søke profesjonell hjelp, bruk noen hundrelapper nå for å få en plan for hvordan dere skal håndtere det.

Vi har en mentalt sterk hund og vi har vært nødt å være veldig strenge når det gjelder bjeffing. Ikke når han er alene hjemme, men når han ser hunder utenfor, hvilket skjer ofte. Nå trenger jeg bare knurre (ja, hundeknurr) til ham så stilner han om han begynner.

Det er også viktig å lære hundene hva nei betyr. Hvordan skal de skønne hva de skal gjøre nr ma dier nei? Legg frem noe godt på gulvet, ha på bånd og gå forbi. Når hunden trekker mot det gode så sier du nei. Gjerne som en mann, veldig bestemt og med en mørk stemme. Fortell så hunden hva du vil at den skal gjøre i stedet. Dvs sitt. Så masse ros når den sitter og når den viser at den skjønner hva nei er.

Ja, vi skal så absolutt få hjelp nå. Tok kontakt med ei før jul, men hørte aldri noe tilbake. Jeg betaler mer enn gjerne noen tusenlapper for å få hjelp med henne. Når det blir hverdag igjen nå skal jeg få tak i noen som kan hjelpe oss så fort som mulig.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 12:45   #76
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Ja, vi skal så absolutt få hjelp nå. Tok kontakt med ei før jul, men hørte aldri noe tilbake. Jeg betaler mer enn gjerne noen tusenlapper for å få hjelp med henne. Når det blir hverdag igjen nå skal jeg få tak i noen som kan hjelpe oss så fort som mulig.

høres lurt ut! Jeg angrer selv at jeg ikke ba om hjelp på et problem vi hadde på vår tidligere ellers nydelige hund. og til skutt ble det litt pinlig at vi ikke fikk de til. vi burde ha spurt om hjelp før vi kom dit. Hvilken rase var det!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:09   #77
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Siden hun spiser så lite ville jeg fjernet maten og innført 3-4 faste måltider. Da lar du maten stå fremme en liten stund, så settes den bort. Våre har ikke mat fremme hele tiden og jeg innbiller meg det er sånn små-hund greie?

Veldig typisk småhund greie.

Her har de heller ikke maten fremme hele dagen.
Nå har jeg en som ammer og en som ikke ammer, så hun som ammer har ett litt større behov for mat, så hun får spise hele tiden. Men har ei anna som ikke trenger for mye mat, så hun har ikke tilgang på mat hele tiden.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Aner ikke? Men oppdretter sa til oss at maten skulle stå framme hele tiden. Ikke at jeg mener at det er fasiten, altså.

Merkelig egentlig.
For å sammenligne litt banalt, tenk om du skulle lage deg en brødskive med noepålegg kl 7 om morgnen. Også latt den stå på benken til kl 8 om kvelden? Hundefor kan også bli dårlig og ha dårligere smak. Pakk derfor alltid inn foret godt.

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Husk: en frisk hund vil ALDRI sulte seg!



Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei, jeg håper det. Men det sa folk også til oss om datteren vår. Likevel gjorde hun nesten det, og på sykehuset sa de at det bare var tull, noen barn gjør faktisk det. Ikke at jeg tror de fleste hunder gjør det, altså...

Ja barn er annerledes. Har en som er sånn av de tobente. Hatt en ekstremt kresen firbent, men hun spiste så hun ikke sulta ihjel. Hehe.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hm, jeg vet ikke. Jeg tror hunden veier 1,5 kg, men det var uhyre vanskelig å veie henne ordentlig. Tror mannen regnet ut at hun skulle ha 80 g tørrfor i døgnet. Vi tømte dette i en skål, og det var mye.. Hun spiser bare noen biter.

Hvilket for bruker dere?
Fordel de 80g litt, om det er så mye hun skal ha. Ta feks 20g til hvert måltid.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:14   #78
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

høres lurt ut! Jeg angrer selv at jeg ikke ba om hjelp på et problem vi hadde på vår tidligere ellers nydelige hund. og til skutt ble det litt pinlig at vi ikke fikk de til. vi burde ha spurt om hjelp før vi kom dit. Hvilken rase var det!

Regner med at det var et spørsmål? Vi har en Storpuddel.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 13:17   #79
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Regner med at det var et spørsmål? Vi har en Storpuddel.

jepp, litt bom på padden. Flotte hunder!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no