Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini til store pupper og brede hofter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-13, 18:27   #21
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

På Lalina selger de både hele sett som ikke kan brytes opp, og merker der bukse og overdel selges separat. (Det siste er jo det eneste fornuftige, spør du meg!)

De gangene jeg har kjøpt bikini der har de blånektet på at de selger bukser og overdeler separat. De har forskjellige bukser å velge mellom, og de er priset hver for seg, men å bare kjøpe overdel? Glem det. Selv om de ikke har bukse som passer. Om de har endret det nå, så er jo det flott. Dette var før Change kom til Oslo.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 22:22   #22
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?

Takk for svar, dere! Jeg får ta en runde over påske

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 22:34   #23
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?

Og jeg abbonerer...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-13, 22:41   #24
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?

Da er et stykk svindyr bikini anskaffet fra Lalina.

Jeg var innom Triumph, men de hadde lite i min størrelse. Ebbesen og Jensen hadde også bare litt, og den eneste aktuelle var visst maken til den jeg hadde fra før. Jeg likte ikke helt opplegget på Lalina med å hente fram aktuelle plagg fra lageret. Jeg liker bedre å få se over utvalget selv.

Change glemte jeg visst å sjekke ut.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-13, 23:59   #25
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?

Det jeg liker med Lalina er akkurat det at jeg bare ber om andre størrelser, og så henter de det for meg.

Bilde?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 00:35   #26
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?

Det gjør de på Change også, men det henger framme.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-13, 18:21   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikini til store pupper og brede hofter?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det jeg liker med Lalina er akkurat det at jeg bare ber om andre størrelser, og så henter de det for meg.

Bilde?

Jeg har ikke funnet den på nett, dessverre. Blå med noen hvite detaljer. Jeg må ha farger, visst. Lenge siden jeg har hatt svart bikini.

På Lalina virket det jo som om de hadde veldig ulikt utvalg i de ulike størrelsene. Ihvertfall var det ikke gitt at de bikiniene jeg prøvde fantes i større eller mindre størrelser. Men for all del, hadde jeg ikke hatt med meg en baby som vræla av full hals, så hadde jeg hatt mer ro på meg til å prøve meg gjennom hele lageret og dermed funnet ut alt de hadde likevel.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no