Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Min sønn ønsker seg hetterotter!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-13, 21:41   #41
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Er det virkelig sønn som vil ha hetterotte eller er det mor?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 21:46   #42
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Min fetter hadde en hetterotte, og tanten min som var helt hysterisk redd endte opp med å bli riktig så god venn med den. Hun kunne plystre, så kom den løpende inn på kjøkkenet. Den bodde i et digert bur, men det stod alltid åpent. Snåle dyr. Jeg takler heller ikke halen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 21:50   #43
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Jeg hadde ei hetterotte som het Ronja. Hun satt på skulderen min og lagde koselyder. Jeg lærte henne også å hoppe fra bordet til sofaen og tilbake. Rotter er flotte kjæledyr om de blir holdt på med. Jeg hadde ei som ikke fikk samme oppfølgingen etterpå og den bet. Hardt. Måtte avlive den...

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:26   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Dere er gale. GALE!! GALE!!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 00:03   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Halen er nå en ting, men gnagerbæsj og -tiss lukter virkelig ikke godt. En av guttene mine klarte å mase seg til å få hamster en gang. Det var en jobb å holde buret sånn halvveis luktfritt, og ikke en trivelig en. Grøss.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 01:06   #46
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Hunnrotter lukter ikke ille. Min var renslig og hadde ett sted hun tisset og ett annet sted hun bæsjet. Begge deler ble rengjort flere ganger i uka, og buret skiftet på annenhver uke. Ingen problem.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 01:08   #47
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hos oss blir det innkjøp av "husdyr" over sommeren. Kanskje gullfisk, eventuelt en hamster. Jeg vet at hetterotter er mer kosete og egentlig mer egnet som kosedyr. Men jeg takler dem bare ikke. Jeg har forsøkt flere ganger i butikken, men jeg blir uvel av halene deres. Vi må jo ha et dyr jeg klarer å se.

Så det blir hamster (hvis det altså ikke blir gullfisk).

Gullfisk som i gullfisk i bolle?

Da sier jeg marsvin. Av to grunner...

Gullfisk i bolle dør. Gullfisk i et 20 liters akvarie dør også. Etter endel år med akvarier så ser jeg også at det er noe i all motstanden mot gullfisk i bolle/små akvarier. Det er store fisker som trenger plass, og det nærmer seg dyreplageri å ha dem i alt for små kar.

Dessuten så er de fleste gullfiskene fisk som er genmanipulert for å få et utseende som det de har. Den originale gullfisken er "kjedelig". Mye kulere med en tøff fisk. Men de er svakere, pga at de er kunstige.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Marsvin er også kjedelige.

Jeg er litt spent på hva bikkja eventuelt hadde ment om det. Han hadde antageligvis blitt kraftig out-smarted.

Tja, hund og andre dyr kan gi endel reaksjoner som vi eierne ikke helt liker...

Vi har en innekanin, en undulat og en haug med fisk, og vi har jevnlig besøk av hund.

Mamma og pappas Gordonsetter, som nå dessverre er død, han ga blanke i dyrene her. Fuglehund som han var, så ofret han ikke undulatene et blikk. Kaninen var også ok, så lenge den var i buret. Kom jenta vår inn på stua med kaninen, så våknet instinktene i hunden, men det var jo en enkel sak å unngå.

Verre er det med hunden til venninna til jenta vår. En Toller, eller Nova Scotia duck tolling retriever som det egentlig heter.

Hun er her ofte, og hun er _veldig_ klar over at her er det dyr, og da mulige jaktoffer.

Det første hun går på er kaninen. Han blir selvfølgelig stengt inne på rommet sitt ved at vi lukker døren når hun kommer.

Hun tar da oppstilling utenfor døren, hvor hun først bjeffer intenst. Så begynner pistringen og en intens graving på døren i håp om å komme inn til han.

Når hun så gir opp det førsøket, så er det undulaten som er neste mål. Den står på kjøkkenet, og blir plassert midt på kjøkkenbordet når hun kommer. Der rekker hun han ikke, men jeg kan skrive under på at hun prøver. Se for dere en sprettball som spretter ustanselig opp og ned ved bordet.

Hun får som sagt ikke tak i undulaten heller, så da er det akvariene som er målet. De kan jeg ikke flytte på når hun er her, og jeg må innrømme at hun er litt av et syn når hun står der foran det største akvariet

Hun hopper først opp så hun står med forlabbene på glasset, og hun kaver noe voldsomt for å få fatt i fiskene. Så skjønner hun at det ikke går, og setter seg så ned og stirrer intenst på dem. Gjør en fisk en brå bevegelse, så hopper hun opp igjen.

Jeg er overbevist om at hun dreper både kanin, fugl og fisk om hun får sjansen. Det lyser DREEEP av henne når hun er her. Slitsomt. Først og fremst fordi at hunden er stresset. Hun får nok en hel ukes trim av et kort besøk her. Hun vandrer hvileløst omkring, og slår seg ikke til ro.

Fugl og fisk ser ikke ut til å merke hennes nærvær noe nevneverdig, men kaninen er stresset. Selv om døra er lukket så vet han at det er en stor fare i huset.

Så ja...en hund kan reagere på burdyr, men jeg tenker også at det er tilvenning. Hunden vil slå seg til ro med at det er et annet dyr der, og etterhvert vil den gi opp forsøket på å ta dyret.

Hetterotter er utrolig kule dyr da!!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 02:02   #48
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dere er gale. GALE!! GALE!!!!

My thougts exactly. Jeg har ingenting her inne å gjøre annet enn å pirre min gnagerfobi med tanken på å frivillig la en rotte bo hjemme hos meg. Men i all min frykt ser jeg jo at de er litt søte de der tamme.

Også kom jeg på det grusomme programmet jeg så om animalhoarding på TV3 tidligere i vår. En fyr hadde 2500 tamrotter i et hus. OMG the nightmares er alt jeg kan si. Ja, det var selvsagt day time tv. Jeg var høygravid, sur, grodd fast i stolen og fjernkontrollen var langt unna :innrømmer:.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 02:10   #49
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dere er gale. GALE!! GALE!!!!

De gale har det godt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 02:11   #50
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

My thougts exactly. Jeg har ingenting her inne å gjøre annet enn å pirre min gnagerfobi med tanken på å frivillig la en rotte bo hjemme hos meg. Men i all min frykt ser jeg jo at de er litt søte de der tamme.

Også kom jeg på det grusomme programmet jeg så om animalhoarding på TV3 tidligere i vår. En fyr hadde 2500 tamrotter i et hus. OMG the nightmares er alt jeg kan si. Ja, det var selvsagt day time tv. Jeg var høygravid, sur, grodd fast i stolen og fjernkontrollen var langt unna :innrømmer:.

2500??? Det var litt i overkant selv for meg. Hadde han navn på alle sammen da? Og hvordan i all verden greide han å telle de??

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 07:44   #51
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dere er gale. GALE!! GALE!!!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 09:12   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Tjorven og alle andre. Unngå gullfisker og gjerne også hamstere. Gullfiskene dør og hamsterne sover hele dagen. Om man ikke liker naken hale så er gerbiler/ørkenrotter veldig søte og koselige dyr som man gjerne bør ha minst to av.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 09:50   #53
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Det trenger ikke være slangemat. Jeg så en hvit sånn flyte i et akvarie i Bergen en gang, i kjelleren der. Der bodde visst en krokodille.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 10:01   #54
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Det kommer aldri noen gnager hjem til oss.

Jeg synes mus er veldig søte og en hetterotte er ikke det verste. Kaniner er vidunderlige. Vanlige rotter er fæle. Jge vil ikke ha mus inne heller. Vi har hatt en rotte som døde under entrégulvet og det luktet lik, død og fordervelse en hel vinter. En rotte lagde bol i komposten og skremte vannet av meg da jeg åpnet kompostbingen. Og en kort periode hadde vi mus på kjøkkenet og i vaskerommet, men musefeller fikset biffen i løpet noen uker.

Hvis vi skal ha kaniner, som er eneste mulige gnager jeg vil ha ansvaret for, så skal de bo i bur ute.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 10:02   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det trenger ikke være slangemat. Jeg så en hvit sånn flyte i et akvarie i Bergen en gang, i kjelleren der. Der bodde visst en krokodille.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 10:36   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Mannen sliter med å tilgi meg etter at jeg sendte ham e-post med en hel bråte bilder av søte hetterotter i går.

Men, to be fair, jeg googlet også "cute snakes" bare sånn for å få det rettferdig, og det finnes faktisk supersøte slanger også!



Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 10:37   #57
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Hamstere, ser jeg overhodet ikke poenget med, makan til kjedelige dyr!

Annet enn når det, høyst uetisk og upassende blir så vanvittig at venninna mi og jeg måtte løpe ut av døra og ut i hagen, for ikke å vise gråtende barn at vi døde av latter...

Vi var på besøk på en bondegård i Somerset i England, hos venner av venner. Barna i huset tok oss med på tour of the farm, og viste lykkelig fram alle dyrene - her er ponnyen, her er sauene, her er kua osv. Rundt beina på oss, svinset hele tiden en lykkelig liten sak av en hund.

Barna hadde spart høydepunktet til slutt - de ville vise oss den vesle hamsteren sin. Hamsteren ble fisket fram fra buret, presentert til oss, på utstrakte hender - og så - "Voff!"

... Der bykset et stk lykkelig hund fram, og vips var hamster, nesten, hundesnacks, og vips - der døde visst hamsteren av skrekk.

Barna gråt, og mor i huset røsket til seg den vesle hamsteren og satte igang med - munn til munn og HLR på minidyret.

Og da, da måtte bare venninna mi og jeg foreta en meget taktisk tilbaketrekning ut i hagen, i en viss fart. HLR på en hamster, det ble for mye.

Akk ja, det ble begravelse i hagen samme dag, og trøst og kos og løfter om ny hamster.



Nuvel.

Sånn bortsett fra dette, er hamstre uhorvelig kjeldelige.

Hetterotter, derimot - de er kule, de!

Jeg kjente rotta Rolf en periode, han var fantastisk morsom, sosial, kosete og hyggelig.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 10:46   #58
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Slanger er ikke søte/cute, PUNKTUM!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 10:49   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Slanger er ikke søte/cute, PUNKTUM!

Det er akkurat det samme Mannen sier om hetterotter.

Og hva jeg egentlig sier om slanger, men seee på de jeg la inn bilde av, da! Og denne:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 11:30   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min sønn ønsker seg hetterotter!

Jeg hadde en hvit og brun hetterotte da jeg var liten. Den pleide å være med på kjøkkenbenken når pappa lagde frokost. En gang glemte vi den igjen og fant en svært lykkelig rotte inni brødet i brødboksen når vi kom hjem. Jeg syns ikke halen er ekkel, men ballene på hannrotter er disgustingly svære.

De lever kort da, og jeg er ikke fan av burdyr.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no