Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 10:41   #441
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Her skal jeg på bakekurs, lærer å fjonge meg i den tråden om klær og sånn, vet at jeg må file hælene mine og klippe tånegler, mat kan jeg lage, trener gjør jeg men har jeg noen mann? Nei, like aleneboersk som før gitt. Hva i alle dager er det jeg overser her?

Riktig BH.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:42   #442
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Her skal jeg på bakekurs, lærer å fjonge meg i den tråden om klær og sånn, vet at jeg må file hælene mine og klippe tånegler, mat kan jeg lage, trener gjør jeg men har jeg noen mann? Nei, like aleneboersk som før gitt. Hva i alle dager er det jeg overser her?

Du må ikke la dem ta imot flybilletter i jobbsammenheng. Ta fra dem passet så blir de hjemme.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:48   #443
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Riktig BH.

Jeg har flashet pupper i ny bh fra Change. De ble applaudert av fps bh-politi. Så de har vi kontroll på. Kanskje de må få silikon?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du må ikke la dem ta imot flybilletter i jobbsammenheng. Ta fra dem passet så blir de hjemme.

Det var en lur ting. Men lite gjennomførbart. Det sier litt når jeg så Blood diamond i går og fikk tårer i øya når "helten" døde. Herregud jeg har vært for lenge uten når jeg blir sånn.

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Har du barbert det som barberes bør?

Nå også med pels er et fint slagord. Ser ingen grunn til å barbere noe som helst all den tid jeg må skyte mann av hest for at det skal bli noe på meg.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:57   #444
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja, du må da tross alt holde varmen i høstmørket, når du er ute og skyter menner.

Ja, ikke sant, da trenger man litt pels. Jeg mener siden jeg ikke har spekk må jeg ha pels.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:59   #445
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Ikke så lett å bruke Mauser-trikset når man lever alene. For om jeg tar med meg en sixpack under armen og går naken ut for å lete etter sex blir jeg jo raskt plukket opp av menn i uniform.

Hva venter du på? Av med klærne og ut på gaten med seg!

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 11:00   #446
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Hva venter du på? Av med klærne og ut på gaten med seg!

Må bare sjekke at det er riktig lekkerbisken som jobber i arresten først.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 12:17   #447
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Hva venter du på? Av med klærne og ut på gaten med seg!

Godt råd! Gi meg en liten lyd hvis du velger å gjøre det før du flytter, da.
:vil gjerne få det med meg:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 19:48   #448
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Godt råd! Gi meg en liten lyd hvis du velger å gjøre det før du flytter, da.
:vil gjerne få det med meg:

Jeg får da forsiden av BA: Desperat kvinne med sex i blikket med sixpack under armen og musa flagrende i vinden.

  Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:05   #449
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Det heter "hemoroider".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:59   #450
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det heter "hemoroider".

Jeg har da aaaldri påstått noe annet.....*kremt*

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 08:06   #451
sykkelpappa
<insert something witty>
 
sykkelpappa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 109
sykkelpappa er litt kulsykkelpappa er litt kul
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Hvis dette er representativt for hvordan en tråd kan spore av, jfr. reglene i 1. innlegg, kan det bli artig å være med her...

sykkelpappa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:40   #452
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av sykkelpappa, her.

Hvis dette er representativt for hvordan en tråd kan spore av, jfr. reglene i 1. innlegg, kan det bli artig å være med her...

Ja, jeg satt og lurte litt på hvordan en tråd om uskrevne regler plutselig kom til å handle om Skvettens sexliv og hemorroider ...

Velkommen!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:36   #453
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg får da forsiden av BA: Desperat kvinne med sex i blikket med sixpack under armen og musa flagrende i vinden.

Om du har en veldig flagrende mus, så finnes det operasjoner, altså.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 13:35   #454
Mae-mor
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 3
Mae-mor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Tenkte jeg måtte lese hovedinnlegget i denne tråden, men jaggu ble alle meldingene lest gitt....snakk om avsporing, men dog en morsom en
Takk for introduksjon til e uskrevne regler - skal prøve så godt jeg kan å forholde meg til de, og om ikke så tåler jeg noen røde

Mae-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 13:45   #455
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Mae-mor, her.

Tenkte jeg måtte lese hovedinnlegget i denne tråden, men jaggu ble alle meldingene lest gitt....

Imponerende innsats! Og tråden skulle gi deg en ganske god pekepinn om hva du kan forvente på FP, ja.

Velkommen, forresten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:37   #456
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Om du har en veldig flagrende mus, så finnes det operasjoner, altså.


Don`t let us go there.

  Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:44   #457
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.


Don`t let us go there.

Jeg syns det passet fint inn med micropeniser og holmestrandtunellmus.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:51   #458
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns det passet fint inn med micropeniser og holmestrandtunellmus.

Vi har da opplest og vedtatt at jeg ikke skal ha noen Holmestrandmodell til tross for at jeg markedsfører dem villig vekk og snakker om biffgardiner og orkideer i fleng.

  Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:51   #459
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Ja, men flagremus ble det jo ikke sagt noe om.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:00   #460
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Flagremus er herved den nye arten på fp. Hvordan kan den klassifiseres?

  Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeopplysning, fotball, klassiker, prosopopeia, punktum før smilefjes, skrevne regler, skrevne uskrevne regler, spikking, teletubbyene, uskrevne regler


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no