Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen som spiller et instrument her?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-08, 16:05   #21
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Skal me sjå....begynte på piano i 6 års alderen, var innom korpshelvete med althorn og var nær døden av etterslag, var innom klarinett og fløyte før jeg landet på Cello i 11 års alderen med fløyte som b instrument og har holdt meg der siden.

Veldig aktiv i perjoder, ( blødende fingre måndene før jul) mindre aktiv i andre.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 17:33   #22
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg har spillt kornett og baryton i korps for mange år siden.

Nå spiller jeg bittelitt piano og litt gitar, sånn for meg selv.
Da jeg gikk musikklinjen på videregående hadde jeg sang som hovedinstrument.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 17:59   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spiller gitar akkurat bra nok til å kompe barnesangene vi synger i barnehagen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 18:08   #24
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg er gammel korpsfantast og har spilt alle messinginstrumentene etter tur, ettersom hva det var behov for i korpset mitt. Spilte til jeg var 19 og sluttet på videregående. Det hadde vært hyggelig å spille litt igjen, men med en turnusarbeidende samboer ser jeg ikke for meg hvordan det skulle gå i praksis. Så jeg satser på å bli ivrig korpsmamma om noen år!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 19:28   #25
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spilte trombone fra jeg var 10 til jeg var 25. Nå står den i skapet og samler støv.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 19:49   #26
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spilte klarinett i skolekorps frem til jeg var 18, og har spilt mange år i voksenkorps etterpå. Der traff jeg mannen min og. Nå spiller ingen av oss, men vi har planer å gjenoppta spillingen til våren igjen.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 19:59   #27
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg suger på messing....

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Er det ikke meningen at man skal blåse?

*Kremt*

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:49   #28
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

*Kremt*

M-mmmm...




__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 23:52   #29
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Aldri har fiolin blitt spilt så dårlig så lenge.

Å, ikke vær for sikker på det.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 00:00   #30
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Gikk på musikkskole i mange år og spilte fløyte. Kunne faktiskt tenkt meg en fløyte nå, men tviler egentlig på at den ville bli brukt så veldig mye.

Prøvde meg også på piano i noen år på 80-tallet. Ble aldri noe særlig av det.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 18:05   #31
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg spilte fiolin i min barndom. Aldri har fiolin blitt spilt så dårlig så lenge.

min 8 år gammle sønn er muligens en konkurent..... og jeg har hatt elever fra 2 til 4de så jeg burde være herda, nå er vi inne i første mnd. på den lattelig lille vitsen av et instrument, men det ser svart ut...det er mulig sneipen har talent og jeg bare er fornærmet over at han går over til fienden- det er feil side av orkesteret. Pøh velge selv er oppskrytt hva blir det neste økonomistudier...

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 18:36   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg klarer å få liv i både det ene og det andre, men vakkert er det lenge siden det var.
Jeg spiller piano til hjemmebruk, har spilt litt fløyte og spiller nå mest blokkfløyte og tinfløyte med min sønn. Jeg har ordentlig blokkfløyte laget av tre, ikke sånn plæstikkhelvete som man fikk utlevert på skolen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 10:57   #33
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg klarer å få liv i både det ene og det andre, men vakkert er det lenge siden det var.
Jeg spiller piano til hjemmebruk, har spilt litt fløyte og spiller nå mest blokkfløyte og tinfløyte med min sønn. Jeg har ordentlig blokkfløyte laget av tre, ikke sånn plæstikkhelvete som man fikk utlevert på skolen.

Hey - jeg har også blokkfløyte i tre. Fikk den på midten av 70-tallet. Fremdeles bra låt i den, men den ser någet brukt ut...

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 11:20   #34
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg benytter sjansen til å minne om korpstråden.

Jeg har spilt klarinett i korps og piano på hjemmefronten i mange år, pluss at jeg har hatt noen år med fiolin i barndommen. Nå spiller jeg ingenting aktivt.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 11:23   #35
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Piano til husbruk, og gitar til barnesangbruk. Piano startet jeg med som 7-åring, og spilte jevnt og trutt til jeg flyttet hjemmefra. Da jeg etter mange år i eget hjem kjøpte et piano, erfarte jeg raskt at mye går i glemmeboka når det ikke holdes vedlike. Det er ikke veldig ofte jeg setter meg ned, for å si det sånn.

Gitaren kan jeg dra fram hvis eldstejenta kommer med sangboka og vil synge.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 13:25   #36
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Spiller, dvs spilte piano og har veldig lyst til å ta dette opp igjen.

Pianoet min søster og jeg fikk da vi var små står fremdeles hos vår far.
Jeg har imidlertid blitt lovet et gammelt flott piano av min kjæres onkel , og da skal jeg ta dette opp igjen.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 10:46   #37
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Noen flere??


__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:05   #38
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Spiller fløyte og gitar til nød, og jeg spiller piano og har sunget aktivt i mange år til vi fikk minstejenta. Ønsker sterkt å ta opp sangen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:57   #39
Tusenogtredve
Klar til innsats
 
Tusenogtredve sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 579
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Cello fra 6 år, klarinett fra 9 år. Har også dirigert i 12 år. Har ennå instrumentene, men spiller ikke aktivt akkurat nå. Har planer om å finne meg et korps eller orkester etter jul.

Spiller også piano (daglig) og behersker sax, fløyte, gitar og messinginstrumentene.

__________________
- 1030 -
Lillebror (juli 11), Minstesøster (juli 11), Lillesøster (aug 08) og Storesøster (aug 05)
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-08, 11:58   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

spiller fløyte... og litt piano. Men spiller ingen steder nå. Savner det dog....

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no