Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Etterlengtet IKEA-besøk, hva skal jeg kjøpe?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 19:35   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Blunk

Etterlengtet IKEA-besøk, hva skal jeg kjøpe?

Som om det var et problem å ikke klare å fylle opp bilen med varer fra Ikea
Men det er evigheter siden jeg har vært der...Har du tips til godbiter som bare MÅ være med hjem.....
Både praktiske og mere estetiske tips mottas med jubel og fanfare

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:53   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Tja - er sikkert mange som skikkelig gode tips til deg. Eneste jeg MÅ ha hver gang jeg er på Ikea er stearinlys og telys med vaniljelukt...

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:05   #3
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Batterier og lyspærer er billig der - og alltid godt å ha i reserve.
Servietter, lys, hva med noen nye tekstiler til å freshe opp med?
Og diverse oppbevaringsesker for å organisere i hjemmet.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:33   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Bare det å kunne gå der inne og kikke er som regel nok til at man tar med seg mere enn man skulle ha i utgangspunktet derfra.

Kos deg og lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:43   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Smil

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Ja, alltid kjekt med Ikea besøk.Synd det ikke blir så ofte
Godt at vi har stor stasjonsvogn som kan fylles opp Tenker nok det blir nye gardiner, puter etc til stua +++++

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:48   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Jeg kjøper alltid servietter,stearinlys,innakkingspapir med matchende kort å Ikea
Alltid fordi det er så billig og fint.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:39   #7
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg kjøper alltid servietter,stearinlys,innakkingspapir med matchende kort å Ikea
Alltid fordi det er så billig og fint.

Det gjør jeg også I tillegg kjøper jeg gjerne noen pakker med kortene de har i bildeavdelingen (diverse motiver i 5-pakk med konvolutter). Både de med blomster og barnehender/-føtter er fine å gi sammen med enkelte gaver, synes jeg.

Ellers er det mye kult i den nye kolleksjonen Ikea Stockholm, bl.a den røde puffen og stålbollen som minner om Alessi http://www.ikea.com/ms/no_NO/stockho...ign/index.html

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 01:42   #8
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Den geniale epledeleren! Og oppvaskbørster med sugekopp!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 07:30   #9
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Den geniale epledeleren! Og oppvaskbørster med sugekopp!


Hmm - den epledeleren er det mange som skryter veldig av. Den må jeg nok plukke med meg på neste Ikea-tur Ganske godt gjort at den ikke har havnet i handlekurven før - jeg er vel snart kvalifisert til svart belte i Ikea-shopping

Ladybug - innpakningspapir til julegavene er "obligatorisk" på Ikea-tur nå. Masse lekkert i sølv og gull. Masse annen fin julepynt også

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 20:17   #10
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA besøk,hva skal jeg kjøpe?

Rimelige champagneglass til nyttårsaften!
Julepynt
Juletrebelysning eller lysranker av ymse slag til innendørsbruk
Kleshengere. Synes aldri jeg får nok
Og selvfølgelig stearinlys, telys, servietter, innpakningspapir, kort. Alltid kjekt å ha en del av det i huset.

God tur!

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 23:24   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Etterlengtet IKEA-besøk, hva skal jeg kjøpe?

Ikea-besøket er unnagjort. Takker for tips!
I min handlekurv med topp på, havnet det bl.a: masse innpakkningspapir og bånd til jul i fine farger, servietter, tunnell til barna,lamper,diverse kjøkkenting, et pledd, M.M.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no