Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sort parkas til ungdom

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-17, 23:20   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sort parkas til ungdom

Hjelp meg å finne en sort parkas til ungdom!

12-åringen ønsker seg sort parkas, og vi hadde bestilt en kjempefin en fra Zalando, i merket Cars Jeans, men jeg hadde selvfølgelig bestilt for liten, og i størrelsen større var det utsolgt når jeg skulle bestille en ny.

Vi leter nå overalt etter en sort parkas, som skal passe ei på 12, som bruker str. 164 i størrelse (Cars Jeans parkasen var i str. 164, men veldig liten i størrelsen), men alt er utsolgt i den størrelsen.

Vi finner mange fine damemodeller, men 12-åringen er kort, 1,55 høy, og da blir de fleste damemodellene for lange. Bruker nok S i dame i tilfelle.

Forslag?

Her er den vi hadde bestilt, og som hun syntes var veldig fin.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no