Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 12:15   #41
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.640
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg har sånne svigerforeldre som sier de kan, og trekker seg i siste liten, andre ganger så viser det seg at etter jeg/vi har spurt så har de sagt ja til å passe svigerinnas barn. That's life, and life sucks sometime.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:15   #42
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg syns ikke hun overreagerer, men hun skal jo helst bevare et godt forhold til svigerforeldrene. Det høres ikke ut som dette er noe de vanligvis gjør. Håper hun kan skrive det på tabbekvoten til svigerforeldrene. Men, som jeg har sagt, jeg ville nok sagt ifra hvor skuffet jeg ble ved en eller annen anledning.

Trolig tar jeg aldri opp dette med dem i det hele tatt.
De er veldig greie og snille og jeg ønsker å ha et bra fohold til dem.
De snakker ikke om sånt i den familien, men jeg tror kanskje gemalen kommer til å nevne at jeg reagerte på det. Uten å si noe mer om det enn det. Og det holder det, de tar den rimelig kjapt.

Men jeg er irritert, jeg må innrømme det.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:16   #43
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Når det gode grunnen plutselig er erstattet av en sosial greie de kunne tatt når som helst ellers, så synes jeg det er all grunn til å reagere.

Med mindre de er såpass slitne av prøverot osv. at de føler de ikke har overskudd til å sitte barnevakt for tre barn, men orker å slappe av hos et vennepar.

Besteforeldre har da ingen plikt til å sitte barnevakt selv om de har anledning til det. Det er slett ikke sikkert de tenker over at det er behov for barnevakt, og det er mulig de har glemt at de ble spurt om å sitte barnevakt for en måned siden. Dette vet vi ingenting om.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:17   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg synes det blir for dumt å snakke om plikt her, når de faktisk har sagt ja en hel måned i forveien. Selvsagt har ingen PLIKT til å sitte barnevakt, men har man en avtale så har man en avtale.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:17   #45
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og dersom det er slik så synes jeg de skulle sagt det, at de visste de hadde lovet å sitte barnevakt, men alt rotet og styret siste tiden gjorde at de ikke orket likevel. Det må da vel gå an å kommunisere, synes jeg.

De er absolutt ikke slitne av prøverot osv. Ikke mer slitne enn at han flyr på styremøter på kveldene og spiller golf og pusser opp huset til min svoger hele dagen.
Middagen er ikke før 20:00, så jeg hadde lagt minstesnuppen før vi dro uansett og de to eldste er veldig greie å passe på. Og det vet de.

Kommunikasjon er ikke svigers sterke side, for å si det sånn

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:18   #46
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det blir for dumt å snakke om plikt her, når de faktisk har sagt ja en hel måned i forveien. Selvsagt har ingen PLIKT til å sitte barnevakt, men har man en avtale så har man en avtale.

Nemlig. Dersom de ikke ville så fikk de heller si nei i utgangspunktet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:19   #47
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har sånne svigerforeldre som sier de kan, og trekker seg i siste liten, andre ganger så viser det seg at etter jeg/vi har spurt så har de sagt ja til å passe svigerinnas barn. That's life, and life sucks sometime.

DA hadde jeg hvertfall blitt sur!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:21   #48
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Nenne, Adrienne, Acsa og skremmern og kif er jeg enig med. En avtale er en atale.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:23   #49
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Besteforeldre har da ingen plikt til å sitte barnevakt selv om de har anledning til det. Det er slett ikke sikkert de tenker over at det er behov for barnevakt, og det er mulig de har glemt at de ble spurt om å sitte barnevakt for en måned siden. Dette vet vi ingenting om.

Selvfølgelig har de ingen plikt til å sitte barnevakt!
De hadde all anledning til å si nei da jeg spurte.
Men de svarte ja. De må jo skjønne at det er behov for barnevakt når vi ber om det? Hadde vi ikke hatt behov fro det, hadde vi ikke spurt heller.
Og nei, de har ikke glemt det, de avlyste det jo bare forrige uke da de plutselig skulle på gården igjen. Svigerfar skriver også alt opp, så det går ikke i glemmeboken.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:27   #50
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Selvfølgelig har de ingen plikt til å sitte barnevakt!
De hadde all anledning til å si nei da jeg spurte.
Men de svarte ja. De må jo skjønne at det er behov for barnevakt når vi ber om det? Hadde vi ikke hatt behov fro det, hadde vi ikke spurt heller.
Og nei, de har ikke glemt det, de avlyste det jo bare forrige uke da de plutselig skulle på gården igjen. Svigerfar skriver også alt opp, så det går ikke i glemmeboken.

Da stiller det seg annerledes. Hm. De synes tydeligvis det er vanskelig å si nei.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:27   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Nenne, Adrienne, Acsa og skremmern og kif er jeg enig med. En avtale er en atale.


Meg da!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:30   #52
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det blir for dumt å snakke om plikt her, når de faktisk har sagt ja en hel måned i forveien. Selvsagt har ingen PLIKT til å sitte barnevakt, men har man en avtale så har man en avtale.

Joda, men de hadde avlyst avtalen fordi de skulle til gården og jobbe. I mine øyne gjelder ikke avtalen lenger.

Det jeg spør om er om man kan forvente at de skal sitte barnevakt fordi de hadde anledning likevel?

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:31   #53
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg hadde også reagert som deg!! Hadde blitt sint og skuffa, men hadde nok ikke sagt noe til svigers da.. Men det er vel ikke det du er ute etter her, for å høre om du har grunnlag for å si noe til de? Tenker mer at det er for din egen del, for å høre at du ikke overreagerer..

Nei, som sagt jeg hadde også blitt kjempeskuffa, for når det er noe man gleder seg til å gjøre, og plutselig blir alt snudd på hodet. Det er da helt normalt å reagerere som du gjør her! Og å ta med seg barna bortover, det legger jo en demper på kvelden.

Hvor bor du? Jeg skal komme å sitte barnevakt, jeg!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:34   #54
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.821
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Joda, men de hadde avlyst avtalen fordi de skulle til gården og jobbe. I mine øyne gjelder ikke avtalen lenger.

Det jeg spør om er om man kan forvente at de skal sitte barnevakt fordi de hadde anledning likevel?

Ja, det synes jeg man kan. Når man som hovedinnlegger skriver ikke har barnevakt mer enn noen få ganger i året, kan man forvente at familien stiller opp som lovet. Hadde de flydd på byen annenhver helg, hadde det vært en annen sak. Her snakker vi ikke om en svigerfamilie som er barnevakter hele tiden, bare en sjelden gang. Da burde de stille opp som lovet denne sjeldne gangen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:40   #55
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Ja, det er du nok.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:46   #56
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.640
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Hva er det du ønsker å oppnå? At svigerforeldrene ber om unnskyldning for at de ikke prioriterte barnevakt?
Ja jeg kan forstå at du reagerer, jeg hadde nok blitt lei meg, og følt at de ikke brydde seg om oss.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:51   #57
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hva er det du ønsker å oppnå? At svigerforeldrene ber om unnskyldning for at de ikke prioriterte barnevakt?
Ja jeg kan forstå at du reagerer, jeg hadde nok blitt lei meg, og følt at de ikke brydde seg om oss.

Jeg tror bare hun ønsker å få bekreftet det hun føler, for sin egen del. Det er da helt naturlig at man ønsker å høre andre si mening uten at man må ha noe mål og mening med det??

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:55   #58
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Nei, det er du ikke. I min verden er det også sånn at om jeg må avlyse en avtale - og grunnen for avlysingen forsvinner igjen - ville jeg automatisk ha spurt om det fremdeles var behov for min hjelp. Ikke av pliktfølelse men av ren og skjær folkeskikk.
Dersom det var slik at jeg hadde sagt ja til noe jeg egentlig ikke hadde lyst til så fikk det jammen være mitt problem, og ikke de som spurte om hjelp (men det er vel kanskje ikke det som er saken hos dine svigers)

Ville ikke tatt det opp med dem, da, så lenge dette er noe som ikke pleier å skje. Dumt å lage storm i vannglass..

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 12:56   #59
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.640
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Jeg tror bare hun ønsker å få bekreftet det hun føler, for sin egen del. Det er da helt naturlig at man ønsker å høre andre si mening uten at man må ha noe mål og mening med det??

OK, da er jeg med.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 13:15   #60
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hva er det du ønsker å oppnå? At svigerforeldrene ber om unnskyldning for at de ikke prioriterte barnevakt?
Ja jeg kan forstå at du reagerer, jeg hadde nok blitt lei meg, og følt at de ikke brydde seg om oss.

Jeg ville bare høre om jeg egentlig har noen grunn til å gå rundt å være litt skuffet.

Jeg kommer ikke til å ta det opp med dem i det hele tatt. Det skaper bare dårlig samvittighet og såre følelser.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no