Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pinnekjøtt - røkt eller vanlig saltet? Tips og triks

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-17, 10:45   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Pinnekjøtt - røkt eller vanlig saltet? Tips og triks

Jeg har laget pinnekjøtt en gang tidligere og har spist det 2 ganger så har egentlig ikke så mye mening om tilbredning eller smak..
Men sist vi spiste det var kjøttet røkt og litt grillet på toppen sånn at det var mye fastere kjøtt og litt sprøtt. Vi likte det alle sammen.

Så har tenkt å ha pinnekjøtt i helgen. Hadde ribbe sist lørdag så prøver desperat å komme i julestemning her.

Hvilken type liker dere best og evt hvilket merke? Andre tips og triks til tilbehør?
(Dere er så flinke til å komme med mange gode tips så stoler på dere. Som denne rosenkålblandingen med valnøtter og bacon til kalkunen ble en helt annen opplevelse av retten..)

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no