Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Valpen min har vist seg fram

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-11, 21:01   #21
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Gratulerer! Han er ordentlig vakker!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:16   #22
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Så fin han er.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:29   #23
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Kjempebra å få BISplassering. Gratulerer! Nydelig hund.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:35   #24
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Så nydelig hund. Gratulerer.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:40   #25
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Så flott han er!
Gratulerer med godt gjennomført utstilling, og fine resultater.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:47   #26
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Så fint han står! Nydelig valp! Og gratulerer så mye.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:59   #27
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Wow, strike a pose! Han har utstillingsmoven inne! Gratulera så masse! Gøy med utstilling, har selv deltatt flere ganger men jeg gjør meg ikke noe særlig i ringen, blir så nervøs at jeg omtrent glemmer hvilken side hunden skal være på.....

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:08   #28
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

For et prakteksemplar - og for en posering!
Jeg vil også ha en hund

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 22:15   #29
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Gratulerer med flott resultat!
Nydelig hund!

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:00   #30
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Kjempebra å få BISplassering.

Jeg er så utrolig fornøyd med det. Ikke minst fordi dagen før ble han nr to i sin gruppe, og den som gikk videre som BIR-valp ble plassert som nr 4 i BIS-valp. Faktisk samme oppdrett og det er bare ni dagers forskjell i alder på disse to hannvalpene. Oppdretter har den andre valpen selv, men han ble nesten enda mer fornøyd da Rick ble så godt plassert siden Rick er såpass utypisk godt utviklet.

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Wow, strike a pose! Han har utstillingsmoven inne! Gratulera så masse! Gøy med utstilling, har selv deltatt flere ganger men jeg gjør meg ikke noe særlig i ringen, blir så nervøs at jeg omtrent glemmer hvilken side hunden skal være på.....

Jeg har bare deltatt (gått med) hund selv tre ganger. Min debut var å bli kastet inn i ringen omtrent: "Dersom hun nå vinner så har jeg for mange tisper og få handlere. Bobbelur - du går med henne. Hun stiller seg selv og alt, så det er bare å gå. Her og her og her!" Og deretter var det med Odin. Tispen jeg gikk med ble BIR, Odin kom sist. Og Odin er ikke stilt flere ganger, så jeg har ikke fått trent noe mer på det. Skal se om jeg ikke kan gå selv neste gang.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:05   #31
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Gratulerer! Flott hund! Har så lyst på hund selv.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 11:19   #32
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Begge hundene har vært med på en uformell rasepresentasjon - og jeg må bare vise dem frem siden de også skulle være 'fashionmodeller'.
Rick ble skikkelig tøff, Odin ble sjarmis.
Og ingen som skulle gjette på rasene klarte å få med seg at Rick er en terrier. Alle tenker automatisk dvergpinscher. Men pinschere er da ikke så slanke og elegante som en engelsk toy terrier da.



Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 12:26   #33
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Så gøy, gratulerer Flott hund.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 13:53   #34
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Så fin han er! Grattis!

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 13:54   #35
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Så fin Toy Terrieren var og!

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 14:13   #36
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Jeg tenger også dvergpinscher når jeg ser han.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 15:12   #37
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg tenger også dvergpinscher når jeg ser han.

Du skulle sett de to rasene ved siden av hverandre. Da ser du forskjellen - og den er stor faktisk. Det er som å sammenlikne Rick med en doberman omtrent - de er like i farge, men ikke i kropp.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 15:42   #38
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Du skulle sett de to rasene ved siden av hverandre. Da ser du forskjellen - og den er stor faktisk. Det er som å sammenlikne Rick med en doberman omtrent - de er like i farge, men ikke i kropp.

Hvordan er de i lynne?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 16:17   #39
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Så nydelige hunder du har, Bobbelur. Virkelig flotte!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 16:48   #40
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valpen min har vist seg fram

Jeg kan ikke så mye om dp, det eneste jeg vet er at mange synes de 'klikker' etter en viss alder. Toy terrieren min er en valp som elsker å være med. Sove oppå meg, inntil meg. Han er tøff, men myk ser jeg. Av og til litt engstelig - mest for store lyder. Sosial og lett å ha med å gjøre - og mye lettere å dressere enn Odin har vært.
Etter hvert nå skal jeg jobbe mer med lydigheten på han, men så langt er inntrykket at han kan bli utrolig flink. Moren hans er rå i agility (video under) og de er utholdende til tross for at de er såpass små. Jeg kan etter hvert sikkert fortelle mer om gemyttet, så langt er han jo bare valpen ennå. Og jeg er bare SÅ fornøyd - både med valpen som oppdretter plukket ut og den jobben oppdretter har lagt ned i hundene.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no