Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 23:32   #1
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Dagbladet nå:

Sitat:

-Fant en utstøtt og hjemløs planet
Den er kald, ung og veldig, veldig alene.

Jeg ble jo rett og slett trist på planetens vegne, der den svever rundt, kald og ung og alene. Jeg fikk jo rett og slett lyst til å adoptere den og ta den inn i varmen. Kan vi ikke bare la den komme og bo hos oss? Jeg lover å passe på den og lufte den?



__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 23:32   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 23:33   #3
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Dagbladet nå:


Jeg ble jo rett og slett trist på planetens vegne, der den svever rundt, kald og ung og alene. Jeg fikk jo rett og slett lyst til å adoptere den og ta den inn i varmen. Kan vi ikke bare la den komme og bo hos oss? Jeg lover å passe på den og lufte den?



Nei hør her Nyx! Hvem skal mate den?! Og hvem skal lufte planeten når du er opptatt med andre ting? Hæh?
Nei du får først bevise at du kan passe på kometen du fikk til bursdagen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 23:42   #4
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Nei hør her Nyx! Hvem skal mate den?! Og hvem skal lufte planeten når du er opptatt med andre ting? Hæh?
Nei du får først bevise at du kan passe på kometen du fikk til bursdagen.

Men, men, men.... SE DA. Den er jo kald. Og alene. Og jeg er ganske sikker på at den ikke trenger å mates så ofte. Kanskje et par ganger i måneden. Jeg LOOOVER å være flink? Værsåværsåsnill??

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 23:43   #5
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Stakkar.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 07:03   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Men, men, men.... SE DA. Den er jo kald. Og alene. Og jeg er ganske sikker på at den ikke trenger å mates så ofte. Kanskje et par ganger i måneden. Jeg LOOOVER å være flink? Værsåværsåsnill??

Nå har jeg fått sovet på saken og har kommet til følgende konklusjon: du skal få lov aller nådigst til å få planeten. Men da får du love meg å ha den i bur om natten (jeg vil ikke ha noe av løpske planetariske systemer rundt i stua på nettene) og skape lys og varme og gravitasjon så planeten etterhvert kan klare seg selv. Ok? Er vi da enige?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 07:10   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

"Dersom dette lille objektet faktisk er en planet som har blitt kastet ut fra sitt opprinnelig hjem, kan vi lett se for oss utallige forlatte verdener der ute; drivende rundt i verdensrommets mørke tomhet."

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 07:12   #8
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

"Dersom dette lille objektet faktisk er en planet som har blitt kastet ut fra sitt opprinnelig hjem, kan vi lett se for oss utallige forlatte verdener der ute; drivende rundt i verdensrommets mørke tomhet."

Ja ALLE kan dere ikke ta med hjem!







Men egentlig er det jo synd på disse stakkars små utstøtte.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 07:14   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ja ALLE kan dere ikke ta med hjem!

Nå kom jeg på den bøtta med rumpetroll jeg gjemte i klesskapet mitt da jeg var ung og bløthjertet.

Nå er jeg bare bløthjertet, men ikke glad i froskelår.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 07:16   #10
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"


Og litt også kjenner jeg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 08:12   #11
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Dette er jo forferdelig trist!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 08:22   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 10:46   #13
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Vi må starte en facebookgruppe til støtte for disse stakkars planetene. Og lage merkelige statuser. Og strikke skjerf til dem.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 10:46   #14
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Stakkars planeten.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 11:44   #15
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Kan de ikke hjelpes der de er?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 12:07   #16
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Nå har jeg fått sovet på saken og har kommet til følgende konklusjon: du skal få lov aller nådigst til å få planeten. Men da får du love meg å ha den i bur om natten (jeg vil ikke ha noe av løpske planetariske systemer rundt i stua på nettene) og skape lys og varme og gravitasjon så planeten etterhvert kan klare seg selv. Ok? Er vi da enige?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 12:11   #17
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Stakkars planeten.

Ikke sant vel det er synd på den? Utstøtt, liksom. Bare ordet er jo dystert. Tenk å være helt, helt alene i verdensrommet bare fordi vennene dine ikke ville leke med deg mer? Eller fordi planet-familien ikke ville vite av deg mer?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 13:37   #18
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"



Ja trist, egentlig.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 16:27   #19
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Fantastisk!


(Trengte et godt flir nå - tusen takk! )

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-12, 16:42   #20
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fant en utstøtt og hjemløs planet"

Jeg kan kanskje ha bruk for den i hobbyjulekalenderluken min forresten.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no