Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spin-off: Vil ha-liste!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-08, 21:55   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg føler at jeg har fått alle ønsker oppfylt ettersom vi akkurat har laget og "møblert" deilige uterom i hagen, men om jeg skal vri hjernen ønsker jeg meg

- Et massivt gammeldags hvitt skap i spisestuen med glassdører og skuffer
- Stort badekar med bobler
- To nye hvite tre-seters sofaer
- Krystalllysekrone

I tillegg trenger vi å bytte ut en del hvitevarer og brune varer.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 21:59   #42
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg vil ha snøfreser.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:10   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg vil ha snøfreser.

Jeg vil ha snø!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:11   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Snø nå??

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:36   #45
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

-karnapp med sofakrok
-sånn sofahuske som jeg ikke husker hva heter
-stort langbord laget av én tømmerstokk, ca 5 m langt og 10-15 cm tykt.
-benker langs langbordet
-en hage uten løvetann og skvallerkål
-trampoline, sandkasse, huskestativ og andre leiker i hagen
-dobbeltgarasje under terrassen
-badekar på badet oppe, og ny stor dusj på badet nede
-nytt kjøkken med glatte bjørkefronter

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:44   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg funderer litt på piano.

Og så fortsetter vi gjerne å fylle inn med rare, gamle, arvede møbler. Vi har noen fine ting fra mannens familie, men nå begynner loft og kjellere å tømmes, tror jeg. Spesielt kunne jeg tenkt meg noen flere gode, gamle, dype stoler, gjerne i slitt, brunt skinn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 22:45   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Ja, og skikkelig fin belysning. Lamper og sånt har jeg aldri helt fått til, syns jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:23   #48
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

1. Kjøkkenbenker i Larvikitt !
Dyrt og utrolig lekkert.
2. Do i kjelleren. ( en do og 5 mennesker er litt lite)
3. Hvitt gammelt bord i kjellerstua. Det skal jeg nok finne på loppa en dag !
4. Snekrede senger til guttene under skråtaket
5. Skyvedørsgarderobe, IKEA.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:30   #49
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg ønsker meg en stor Tolomeo-lampe til stuen.

Og Raun-sofa i stuen; men de er altfor fancy/dyre med en treåring i huset. Men drømmer...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:31   #50
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Tror ikke han ville ha meg med siden han kjøpte en salong i stedet for madrassen

Dakar! Fikk fullstendig panikk, altså?!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 08:38   #51
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg kom på noe mer jeg vil ha også. Uteområdet trenger en oppgradering. Skal lage stor platting på to nivåer med trapp imellom, levegger og utepeis.

Har gammelt hus, med overbygg over inngangspartiet hvor det var tenkt å lage veranda. Det skal jeg gjøre snart. Det blir fint å sitte og se på denne utsikten med et glass vin f.eks

Vedlagte bilder
Filtype: jpg utsikt.jpg (118,0 KB, 14 visninger)
  Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 09:03   #52
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Vi har et knøttlite kjøkken fra 40-tallet. Alle dørene åpner feil vei, alt er malt 100 ganger, og i det hele tatt. Jeg vil rive veggen inn til stua og ha ny stue-kjøkkenløsning. Dette inkluderer også oppgradering av alle hvitevarer, og en fantastisk og lettstelt kaffemaskin.

Siden stua blir oppgradert, trenger jeg nye bord, stoler og sofa.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:31   #53
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg ønsker meg egentlig ikke så masse, syns vi har det greit som vi har det.

Men,
-badekar, "sukk"..
-flere bøker, bøt åf kåsh!
-bokhyller, til å putte bøkene i!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 14:32   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg vil ha snø!

Her har vi masse snø til overs. Kom bare og hent.

  Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 15:13   #55
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg har det meste jeg vil ha, men;

-Tempurseng, eller i det minste overmadrass.
-En lettstelt, ordentlig kaffemaskin som lager andre ting enn bare svart kaffe.
-Mer plass til flere bokhyller så vi slipper å ha bøker i boden også. (Mulig vi må stoppe den jevnlige strømmen av stadig nye bøker da, og det vil vi jo ikke..)
-Så egentlig er det kanskje et stort bibliotek jeg vil ha!
-Litt større veranda, men det får vi innen -09, og kanskje allerede i år.
-Nye vinduer, men det får vi egentlig så snart vi får somlet oss til å ta tak i det.
-Kran med renset vann på badet også.

Ellers er det noen ting jeg ikke vil gi slipp på, og det er;

-Gasskomfyren, skal aldri ha noe annet, men gjerne en med 6 brennere istedet for 4 neste gang.
-1.80 sengen vil jeg ikke leve uten, og jeg kan gjerne ha enda bredere pga. barn i sengen (jeg hadde en madrass på en hems et sted jeg bodde som var 2x2 meter, helt genialt).
-Flisene på badene.
-Såpedispenseren på voksen-badet, som jeg er veldig glad i. (Av alle ting, men jeg falt fullstendig for den på R.O.O.M. )
-Skyvedørsgarderobene i yttergangen, gangen ved voksen-badet og på soverrommene.
-Skjenkene i stuen.
-Arbeidskroken/pc-kroken i biblioteket/pc-rommet med det kule arbeidsbordet og stolen.
-Flisene på kjøkkengulvet og gulvet i yttergangen.
-Parketten på resten av gulvene.
-Glassbyggersten-radene i murveggen mellom ene gangen og stuen.
-Det 105 år gamle kjøkkenbordet vårt som svigerfar har moderert og endret på.
-Kranen med renset vann på kjøkkenet.
-Hengekøyen på verandaen!
-Den nye, vakre sofaen vår! (Endelig fant vi den.)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)



Sist redigert av Aminta : 30-07-08 kl 19:59.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 15:23   #56
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Jeg ønsker meg først og fremst mer takhøyde der hvor vi har soverom og på loftet slik at jeg kunne fått litt garderobeplass. Da skulle jeg hatt masse godt skyvedørsskap med mange gode løsninger til oppbevaring av klær.
Dette står også på ønskelisten:
- Bonde Tv-benk/seksjon med hyller fra Ikea i bjørk
- Nytt spisebord og stoler (sorte skinnstoler) og en liten sjenk i bjørk
- Flatskjermtv
- Skikkelig vaskerom
- Nytt bad i kjelleren(vi har et gammelt et) med boblebad og gjerne badstu
- Skikkelig utekjøkken med peis
- Få bort peis/stor pipe/vedovn i stua og erstatte det med noe lite og nett
- Parkett eller fliser i kjelleren istedenfor tepper

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 22:20   #57
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Og jeg vil ha hengekøye. Vi får terasse til den nye leiligheten, så jeg har et ørlite håp om at jeg skal få hengt opp en hengekøye der

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 22:29   #58
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Verkstedbod med høvelbenk, diamantsag og esse+ambolt, godt arbeidslys og trevegger.
Bærbusker og frukttrær i hagen.
Kort vei ut i skauen og til stasjonen.
Mye bokhyller.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 01:39   #59
tvillingmamma83
høyt og lavt
 
tvillingmamma83 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 228
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

jeg vil ha:
peis
hjørnesofa
kjøkkenbord
bad
vaskerom
øy på kjøkkenet
sort garasjeport
sort dobbel ytterdør
hagemøbler
brunt langt gulvteppe
sort stort gulvteppe
dusj
badekar
hengekøye
stuebord
en bit med tomt på sia huset(hvis det gjelder)
gassgrill

noen firkantet sorte potter jeg har sett på utsiden av et hus, med sånn en blomst malt på i gull, som ligner på den som er på logoen til friis&co.
noen som har sett disse........må ha

__________________
stolt mamma til gutta boys
tvillingmamma83 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 07:47   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Vil ha-liste!

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Her har vi masse snø til overs. Kom bare og hent.

Kan du ta vare på den til vinteren, så kommer jeg. Og da henter jeg til gjengjeld masse! Er lei våte, snøløse vintre...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no