Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke blomster i tulipanvase?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 18:53   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvilke blomster i tulipanvase?

Vi har 3 tulipanvaser. Folk synes vist vi trenger det.

Skal ta bilder til prospekt senere i uken og lurer på hvilken "billige" blomster man får tak i nå jeg kan putte oppi her.

Har og en litt høy med 7cm ca åpning som også kan brukes.

Skal ha det i stuen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:06   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipan vase?

Ingen som har litt peiling?

Jeg kjøper aldri snitt blomster. Tar meg ikke råd til det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:15   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipan vase?

Hva er en tulipanvase? Den fra Ittala? Kan du ikke bruke hvilke som helst snittblomster i dem, så lenge de ikke er så høye?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:15   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipan vase?

Det er jo veldig fint med markblomster i sånne vaser. Gratis er det også, hvis du har mulighet til å plukke noen?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:19   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipan vase?

lav, brei vase.



Noen mener at vi trenger 3 av disse.

Har nok mulighet til å plukke litt blomster. men synes ikke det er så mange fine igjen akkurat nå.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:22   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipan vase?

Hadde jeg fått 3 av de, så hadde jeg byttet 2

De er jo supre til tulipaner, og de er jo nødvendigvis ikke så veldig dyre.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:26   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipan vase?

Fikk en til inflyttningsgave, og en som Bestefar kom med sammen med en pengegave, fordi han ikke trengte den lenger etter Bestemor døde. Og så fikk vi en i posten fra andre siden av landet fra en tante av mannen vi aldri snakker med.

Burde jo ha bytta den første siden jeg ikke føler behovet for en sånn vase. Men hadde jo ingen og ville ikke såre giveren som nesten ser etter den hver gang de er her.

Så vi har 3. En helt klar, en blå og en klar med prikker i grønnt og blått.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:46   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Jeg et fat av samme typen. Fikk den til bryllupet, og jeg må innrømme at jeg aldri har brukt den, men at den har stått inne i skapet hele tiden.
Men jeg har mange av Ittala-vasene som jo er perfekte til tulipaner, men også kan brukes til andre blomster. For eksempel selvplukkede roser fra egen hage. De er jo ikke så langstilkede, og krokete i stilken, og passer perfekt i lave tulipanvaser. Kan tenke meg at de kan være fine i de du har også.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 11:03   #9
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Hadde mannen min vært av den typen som overrasket sin kjære med blomster en gang i blant, så skulle jeg gjerne ha kjøpt en av dem av deg, men desverre har jeg ikke fått en blomsterkvast siden ...hm....jeg var gravid med Lillehuldra? Han synes det er mer romantisk å la meg få bruke pcen eller å sette inn i oppvaskmaskinen

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 11:04   #10
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Åja, og så det jeg egentlig skulle si:
Pleier ikke Ikea å ha billige tulipaner på denne årstiden da?

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 11:27   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Hadde mannen min vært av den typen som overrasket sin kjære med blomster en gang i blant, så skulle jeg gjerne ha kjøpt en av dem av deg, men desverre har jeg ikke fått en blomsterkvast siden ...hm....jeg var gravid med Lillehuldra? Han synes det er mer romantisk å la meg få bruke pcen eller å sette inn i oppvaskmaskinen

Jeg har aldri skjønt hvorfor det på død og liv skal være en mannejobb å kjøpe blomster. De fleste menn jeg kjenner får neller ved tanken på å kjøpe blomster og gjør det sjelden og da enten av plikt eller utelukkende for å glede sin kone. Jeg kjenner knapt noen mann som sier at han har personlig glede av å kjøpe blomster.

Jeg kjøper de blomstene jeg vil ha selv, når jeg vil ha dem, så får jeg det jeg liker best og slipper å vente på ett eller annet innfall fra Teomannen. Han kan heller få lov til å gi meg filmer, musikk, datautstyr eller designerlamper når han vil være romantisk, for det synes han det er morsomt å kjøpe.

:kjøper smykkene mine selv også:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 11:30   #12
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Det er litt fordi jeg aldri tar meg råd til å kjøpe blomster, men jeg er veldig glad i å pynte med det. Jeg kjøpte til meg selv en gang og da ble han snyt fornærmet.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har aldri skjønt hvorfor det på død og liv skal være en mannejobb å kjøpe blomster. De fleste menn jeg kjenner får neller ved tanken på å kjøpe blomster og gjør det sjelden og da enten av plikt eller utelukkende for å glede sin kone. Jeg kjenner knapt noen mann som sier at han har personlig glede av å kjøpe blomster.

Jeg kjøper de blomstene jeg vil ha selv, når jeg vil ha dem, så får jeg det jeg liker best og slipper å vente på ett eller annet innfall fra Teomannen. Han kan heller få lov til å gi meg filmer, musikk, datautstyr eller designerlamper når han vil være romantisk, for det synes han det er morsomt å kjøpe.

:kjøper smykkene mine selv også:

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 14:15   #13
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Det er litt fordi jeg aldri tar meg råd til å kjøpe blomster, men jeg er veldig glad i å pynte med det. Jeg kjøpte til meg selv en gang og da ble han snyt fornærmet.

Det høres ut som din mann ja

Her får jeg heller aldri blomster. Eller fikk sist 19. Juni. nesten 1 år siden sist. Men jeg kjøper av og til selv. Men tar meg heller ikke råd til det.

Tror jeg tar meg en tur på mestergrønn i morgen rett før bilde taking.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 14:42   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Han kan heller få lov til å gi meg filmer, musikk, datautstyr eller designerlamper når han vil være romantisk, for det synes han det er morsomt å kjøpe.

Det høres ut som min mann. Jeg fikk limited edition samleboks med Elvis-Pez til bursdagen min.
Blomster og smykker greier jeg fint å kjøpe selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 22:52   #15
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?







Her ble utvalget. Brukte jo ingen av tulipanvasene.. men er usikker på de små blomstrene.. hvilke vaser jeg skal bruke.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 23:06   #16
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

De to nederste vasene, helt klart! Og de solsikkene ville jeg ikke hatt fremme, de så ikke friske og fine ut.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 23:07   #17
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Tenkte de skulle få stå til i morgen.. og så plukker jeg de bladene som er styggest og ser. Blomstrene er veldig fine men ikke blande. De er akkurat kjøpt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 23:09   #18
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Ja, de nederste er som sagt veldig fine, men for meg så ser det ut som bladene på solsikkene henger? Kanskje de kommer seg når de har fått stå litt i vann.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 23:14   #19
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

De får stå til i morgen. Vet ikke hvor lenge solsikker klarer seg uten vann. men tok nesten 2 timer før jeg fikk de i vann.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 12:59   #20
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke blomster i tulipanvase?

Solsikkene er nok avgått med døden

så jeg plukka noen nye blomster hos naboen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no