Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-09, 12:26   #1
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Jeg har stor interesse for lyd og bilde.
Og bruker en del penger på det.
Har "verdens beste" tv. Pioneer PDP-LX5090H. 50" plasma. KURO serien. Som har kommet godt ut i tester, og ble også kåret til verdens beste tv i flere tester.
Egner seg bra for dem som er opptatt av bra bilde og som ser mye film. Sortnivået er helt rått, og kontrasten er enorm. En super tv.
De ha jo ligget høyt i pris, men man får ofte det man betaler for. Og dessverre produserer de ikke tv'er lengre. P.g.a. de ikke solgte nok til å opprettholde produksjonen slik at det lønnet seg å drive videre.
Pioneer har jo vært opptatt av å lage bra tv'er. Panasonic har jo også mye bra.
Og smaken er jo som baken også. Vi gjør oss opp mange meninger og tanker utifra de merkene man velger og hva slags erfaringer vi har med produktene vi kjøper.

Jeg har en Harman/Kardon forsterker og 6 høytalere, 1 senter og en aktiv bass.
Skikkelig surroundlyd.
Den ene delen av min stue er tv stue, og den andre er spisestue.

Jeg ser mye film, og helst Blu-rayfilmer da bildekvalitet og lydkvalitet da er fenomenal.
Bruker Playstation 3 for å spille av Blu-raydisk. Denne kom også godt ut i tester, men nå finnes det jo mange gode blu-rayspillere å få kjøpt.

Det er bare flott å slenge seg ned i sofaen, sette i en god film, helt mørkt i rommet og kjenne den gode lyden, og bassen som dirrer, gir skikkelig kinofølelse. Og selvsagt kose seg med smågodt.

Dette er altså en av mine største interesser. Lyd og bilde.
Jeg har med årene blitt mere kresen, og vil helst ha det beste hele tiden.
Ikke alt som er dyrt er like bra, men jeg er svært bevisst på hva jeg kjøper.

Andre som deler min interesse? Og hva slags utstyr har dere i såfall?
Dyr hobby er det i alle fall. Men sånn er det jo, man prioriterer jo forskjellig, og bruker penger på det som interesserer oss.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:15   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Det er vel helst mannens interesse her i huset, men det blir da en og annen film på meg også. Jeg er ikke så veldig opptatt av kalibrering av ditt og datt da. Vi har eget hjemmekinorom med stort lerret på hele den ene veggen. Jeg hadde mer oversikt før over hva slags høyttalere og projektor og forsterkere som finnes der inne, men nå har mannen bytta ut litt og jeg har ikke fulgt med ... Vi ser blu-ray-filmer på PS3 vi også, i alle fall. Det er stort sett en skuffelse å gå på kino, det blir liksom bedre hjemme.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:59   #3
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Æh, jeg er opptatt av at naboen vår skal drite i å bruke sånt midt på natta.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 00:08   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Jeg er mest opptatt av god lyd, men der har lysten måtte vike for økonomiske hensyn i noen år.

Vi ser lite på film her hjemme, og tv'en vi har er uansett mer en god nok til Greys på tirsdagene og Disney Playhouse.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 00:18   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Ja det er både jeg og mannen opptatt av, men økonomien tillater ikke de helt store sprangene. Nå har vi en LG 42" LCD i stua men skal bytte den ut med noe mye bedre så snart vi får råd. Jeg synes den er god, men den er bare HD-Ready. Kjøpte den i 2006. Vi skal lage hjemmekino med lerret og projektor (ca. 122") der nede når vi får litt mer penger mellom hendene. Gleder meg veldig!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 00:27   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Ja og nei. For gubben er knugen på AV-kronene så det blir kun et helt basic oppsett. Og selv ser jeg det meste på PCen, bærbar Sony DVD-spiller eller iPoden, så helt hekta kan jeg vel ikke akkurat kalle meg.

Men jeg kunne egentlig godt tenkt meg en stuekrok med gode stoler og et rått oppsett. Dog passer det egentlig ikke inn noe sted i stuen vår.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 08:03   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Ingen her er spesielt opptatt av det. At PC er god er jeg derimot VELDIG opptatt av.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 08:12   #8
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Nei. Har en LG Plasma 09, 42 ". Holder i massevis til mitt bruk. Høytalerne også. Og jeg ser mye på film på kveldstid.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 09:05   #9
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Æh, jeg er opptatt av at naboen vår skal drite i å bruke sånt midt på natta.

Naboen har vel ikke barn da regner jeg med.
Jeg kan ikke spille høyt når barna er i hus, eller sover.

Men, har jeg huset for meg selv så kan jeg godt spille så gardinstengene dirrer.
Gulvvask og musikk hører sammen.
Men selvsagt tar jeg hensyn, spiller ikke naboene sure for å si det sånn.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 09:12   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Opptatt og opptatt.
Altså, vi kjøpte nye fjernsyn for et år siden til stua oppe og nede. Etter å ha studert tester og data og tall til den store gullmedalje endte vi med å dra på sjappa og rett og slett se selv vi. Og fant ut at vi likte fargetonen best i akkurat den og den skjermen så fikk det heller stå sin prøve at selgeren holdt på å få apoplektisk anfall over at noen ville ha en plasma med såååå dårlige spesifikasjoner. Det var jo ikke til å seeee pååååå.

Så vi ba ham vise oss hva som var forskjellen. Siden det jo er se på den man skal så bør forskjellen kunne demonstreres. Etter å ha forsøkt i en times tid å få frem noe etterslep uten å antydningsvis lykkes sa vi oss ferdige med vurderingen og tok tv'ene med hjem.

Det ble da to semi-hd'er som tar 720 oppløsning fra Pioneer. En 42 LCD til stua fordi det der er litt trøbbel med lys, og en 50" plasma til peisestua. Vi er svært fornøyd med begge.

(Dessuten laster vi ned det meste av serier ol og da er ikke oppløsningen så høy likevel.)

  Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 09:16   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

.........


Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 19:45.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 09:25   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

På tv-fronten skjønner jeg meg ikke på damer som er så opptatt av minst mulig tv. De skjønner ikke at en 50'' flatskjerm tar ikke mer plass enn en gammel 32'' trinitron.

Halleluja! Denne diskusjonen har jeg hatt mange ganger. Folk skjønner bare ikke dette her og tror at jo større tven er, jo mer plass tar den, men det stemmer jo ikke. Før hadde vi en 32" Phillips widescreen-tv som tok sinnssykt med plass, den bulte jo ut og tok halve stua. Etter at vi skiftet den ut med en 42" LCD-tv ble stua plutselig mye større og tven ble et dekorativt møbel istedet for et monstrum. Disse LCD/Plasma-tvene blir jo som et bilde.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 09:46   #13
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Min 50" tar mindre plass en den gamle tv'en jeg hadde,m en Phillips 32" Widescreen. De er jo gedigne og bygger jo så mye utover.
Nei huff...

Det er mange som ikke forstår seg på meg som bruker så mye penger på lyd/bilde.
Men det hever jeg meg over.
Jeg har min interesse og prioriterer å bruke penger på det. Men andre har andre intersser og bruker penger på det.

Og for min del, så er lyd like viktig som bilde.
Og bilde er ikke bare bilde, jeg må ha bra bilde. HD bilde og HD lyd.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:19   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Lyd er viktig ja. Jeg har et anstendig surroundanlegg i stua og det står på ønskelisten med det samme nede.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:21   #15
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Jeg finnes ikke opptatt av det. Men mannen er nok opptatt av det for oss begge to.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:25   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Jeg finnes ikke opptatt av det. Jeg synes store TV-skjermer er råstygt og ble sur da mannen insisterte på en skjerm over 30 tommer. Det er skjermstørrelsen og ikke TV-størrelsen som jeg synes dominerer. Små stuer med digre flatskjermer er ikke koselige synes jeg og når TV da står på så blir TV et gedigent blikkfang.

Jeg ser lite på TV og er lite interessert i TV. Til mitt bruk er det likegyldig om det er 21 tommer eller 30 tommer.

Når det gjelder musikk er jeg mer opptatt av lyd.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:29   #17
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Jeg tror det er ganske vanlig at mannfolk er mere opptatt av det enn kvinnfolk.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:31   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg finnes ikke opptatt av det. Jeg synes store TV-skjermer er råstygt og ble sur da mannen insisterte på en skjerm over 30 tommer. Det er skjermstørrelsen og ikke TV-størrelsen som jeg synes dominerer. Små stuer med digre flatskjermer er ikke koselige synes jeg og når TV da står på så blir TV et gedigent blikkfang.

Jeg er helt motsatt, når jeg kommer inn til noen som har små tykke gamle tver så klarer jeg ikke helt å la være å tenke "jøss, her lever de i middelalderen, ser jeg". Men hver sin interesse/smak, altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:37   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er helt motsatt, når jeg kommer inn til noen som har små tykke gamle tver så klarer jeg ikke helt å la være å tenke "jøss, her lever de i middelalderen, ser jeg". Men hver sin interesse/smak, altså.

Jeg synes gammeldagse TV-er er litt sjarmerende, men som sagt så er det skjermstørrelsen jeg får litt hetta av.
Flatskjermer på noen og tyve er greit nok, men når de nærmer seg 50 og man har stue som er mindre enn vår (60 kvm) så synes jeg skjermen blir voldsomt dominerende.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 10:44   #20
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lyd/bilde/hjemmekino, er dere opptatt av det?

Smaken er som baken, todelt.

Jeg tenker også som Iset.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no