Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-10, 20:39   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Jeg har på kortere tid kommet meg gjennom sesong 1-4 med Dexter, 1-2 BH90210 ( ) og 1-2 Vampire Diaries, for ikke å glemme alle sesonger til nå med Brothers & Sisters.

Jeg har også tatt for meg alle sesonger med Big Love, dog over tid. Den eneste serien jeg ikke har sett ferdig er LOST, der datt jeg av lasset i 4. sesong og har liksom ikke funnet helt iveren til å se 5. og siste sesong. Så det er jo en mulighet ...

Men hva ellers?

Jeg følger jo IVRIG med på True Blood, men det er tross alt 6.8 dager igjen i uken som jeg da ikke har noe å se på , så jeg skulle gjerne hatt en ny serie jeg kunne fordype meg i!!

Mafiaserier ala Sophranos, eller f.eks The Wire, 24 og Prison Break er ikke helt min greie. Sistnevnte har jeg allikevel sett pga. en frelst mann, og det var greit nok.

Kunne kanskje Weeds være noe? Eller Carnivale ...også har jeg hørt om en tredje litt mer i Carnivale sin gate, men husker ikke tittelen - anyone? Eventuelt Heroes??

Tips tas imot med takk, gjerne med et lite hint om hva serien "omhandler".

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:00   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Du MÅ jo bare se ferdig Lost og ja, Heroes må du se.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:02   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Weeds: ja: Heroes: ja.

Jeg har begynt å se The O.C.

CSI? NCIS? Bones? The L Word?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:31   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Mad men Fine serien. Handler om noen som jobber på et reklamebyrå på 60-tallet. Bedre enn det høres ut Og Greek - kjempefin serie fra et universitet i USA (sånn fraternity/sorority greie).

Castle? Om en krim-forfatter som får jobbe sammen med en drapsetterforsker for å finne inspirasjon for bøkene sine etter at han har tatt livet av helten sin.

House? Greys Anatomy og Private Practice? Alle sykehus-serier.

Six Feet Under? En stund siden den gikk, men knallbra serie om en familie som har et begravelsesbyrå.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:32   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Jeg har begynt på begynnelsen av Gilmore girls.

Ellers har jeg sett One Tree Hill, i tillegg til endel av de du nevner.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:36   #6
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

One Tree Hill er veldig bra. Og Heroes er et must!

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:48   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Jeg likte veldig godt The O.C men det er noen år siden da.
L word også.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 22:59   #8
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Mad Men!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-10, 23:41   #9
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Styr i allefall for Guds Skyld unna den sykehusserien som begynte på TV2(?) i går kveld. Three rivers eller noe sånt. Makan til søppel kan jeg ikke huske å ha sett!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 00:16   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Six Feet Under og Gilmore Girls har jeg sett to ganger hver faktisk - fiiine seriene, på hver sin måte!!

Takk for alle andre tips, jeg får vel bare starte i en ende og prøve meg frem!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 02:20   #11
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Beeing Human Har du fått med deg Supernatural da? Underholdende, og gutta gjør ikke vondt i øyet heller Liker du bisarre seriemordere er Wire in the blood helt klart tingen. Også My name is Earl da, komiserie som ikke er sit-com er forfriskende!

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 04:08   #12
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke(n) serie(r) skal jeg ta for meg nå da?

Jeg er i ferd med å avslutte siste sesong av Charmed. Star Trek, MASH 4077, The Big Bang Theory?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no