|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
18-11-08, 14:00 | #1 |
heimføing
|
Julebelysning - uteJeg vet det er ur-harry , men siden jeg har flytta til blokk med vinterhage så har jeg tenkt å ta'n helt ut i år. Har kjøpt diverse lyskjeder som jeg har ambisjoner om å henge opp rundt hele glassverandaen og ha offisiell tenning første søndag i advent. |
18-11-08, 14:04 | #2 |
Peppy!
|
Sv: Julebelysning - uteDet er da slettes ikke harry. |
18-11-08, 15:39 | #4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
Sv: Julebelysning - uteSkal ha lys ute ja, men jeg tror naboene er glad for at vi bare har gatas mest harry juletrebelysning. |
18-11-08, 16:44 | #9 |
Unik
|
Sv: Julebelysning - uteMe pleier å dekorere litt ute. Må huske å kjøpe nye lys i år. Hjorten ødela dei me hadde fjor.
24-11-08, 16:13 | #10 |
Ute på tur
|
Sv: Julebelysning - uteNå som vi har fått hage må jeg begynne å investere i dette. I første omgang vil jeg ha sånn nett med mange små pærer til en liten jultrelignende busk og små pærer festet til lange fakegranremser til å henge under mønen eller langs verandan.
24-11-08, 17:00 | #11 |
Opp og ned
|
Sv: Julebelysning - uteJeg har hvite lys på verandaen og litt i et tre. Holder i massevis og det lille røde huset mitt må jeg si kler det veldig godt. Noe glorete fargegreier blir det aldri her til tross for mas fra ungene.
24-11-08, 17:36 | #13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
|
Sv: Julebelysning - uteDet er da ikke harry med litt lys ute. I sommer plantet jeg endelig en thuja i hagen kun fordi den skal få julelys på nå neste helg!!
24-11-08, 17:47 | #14 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
|
Sv: Julebelysning - uteGleder meg masse til å henge lys på en liten einebusk som står utenfor trappa. Små hvite lys. Syns det blir kjempefint, og ikke harry i det hele tatt.
24-11-08, 18:03 | #15 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
|
Sv: Julebelysning - uteVi bor i blokk og eneste dekorasjonen utvendig blir et digert lys med 5 veiker i smijernslykta + fulglenek.
24-11-08, 18:06 | #16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Julebelysning - uteHer henger julebelysningen i mønet allerede, men det er fordi mannen reiste på jobb og ikke kommer hjem før 16 desember. Det er i seneste laget. Derfor henger dem oppe, samt at juleheksekostdingsen er satt på plass fordi den skrus fast i husveggen pga. vind og slikt. Gleder meg til å tenne dem neste lørdag kveld, da skal alle adventlys opp her i huset. |
24-11-08, 18:08 | #17 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
|
Sv: Julebelysning - uteJulebelysning er da ikke harry. Eller, jeg synes nok veldig juglete, fargerik og blinkende belysning er det, men likevel litt morsomt (så lenge det ikke er i min hage). Selv pynter vi hekken vår med vanlig, hvitt lys. Synes det er kjempetrist når alle tar ned belysningen etter jul. Det blir så mørkt og trist plutselig. Et hus lenger bort i gata hos oss tar'n helt ut. Myyyye lys både på huset og i hagen, reinsdyr og andre dyr med lys rundt om i hagen, nisse på taket etc. Huset deres er blitt en skikkelig severdighet |
24-11-08, 18:28 | #18 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
|
Sv: Julebelysning - uteJeg syns utebelysning er Harry, når lysene rekker rundt halve vinduet eller bare er tilfeldig hengt opp en plass uten mål eller mening. Er det en smule gjennomtenkt, syns jeg det er flott og stemningsfullt. Selv skal vi ha lys i en busk og så har vi en plastniss med lys. Plastnissen ser innmari Harry ut før lysene tennes, men da blir den flott.
24-11-08, 18:32 | #19 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
Sv: Julebelysning - uteHvor kjøper man egentlig utejulelys? |
24-11-08, 18:35 | #20 |
Erfaren nok
|
Sv: Julebelysning - uteJeg synes lys ute kan være fint, om de er helt vanlig hvite liksom. Små lys, som ikke blinker i mange farger og ulike krasjoner.