Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode bh-er, finnes det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-16, 11:43   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode Bher, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Takk! Jeg skal jammen se og prøve mange i London. Jeg gleder meg også veldig!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 11:44   #22
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode Bher, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.


Kan nesten ikke skjønne at det kan føles så ubehagelig å bruke BH - om man velger en som er litt vid i omkrets og myk i stoffet.

Nei, er de vide og myke og stroppene sitter på plass er det ikke noe problem. Men vanlige bher med spiler syns jeg er drepen. Er de for løse sitter de jo ikke uansett og stroppene må dras opp hele tiden. Alle bhene jeg har kjøpt siste året har jeg gitt videre til datteren min. Så hun har mange fine!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 11:49   #23
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode Bher, finnes det?

Calida er et merke jeg aldri har prøvd. Det burde kanskje være mulig å få kjøpt i butikk og prøvd også?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 11:55   #24
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode Bher, finnes det?

Jeg bruker sports-BH og bikinioverdeler. Har en svart bikinioverdel som fungerer til pent bruk. Som du sikkert skjønner er jeg helt enig med deg i at BH-er er litt tvangstrøye.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:23   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Kjøp skikkelig BH i en skikkelig BH-butikk. (Jada, jeg så hva du skrev). Begynn med en forlenger rundt, så de ikke strammer sånn i begynnelsen og når BH'en har slarket seg til, så dropper du forlengeren. Jeg har de litt videre rundt enn hva BH-damene sier. De sier 70, jeg sier 75 og handler på nett.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:24   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Jeg bruker i grunnen bare en type, det er Tango fra Panache. Den har jeg i fire farger and counting.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:28   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Jeg liker disse: https://cubus.com/no/7147838_F900

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:29   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode Bher, finnes det?

Eg har Triumph Shape Sensation - to kvite og to svarte. Dei har eg hatt i 6-7 år. Einaste som er behagelig på og som gir ok fasong. Men eg har aldri blitt målt eller shoppa i undertøysbutikk, så det finnes sikkert anna bra også.

http://www.timarco.com/no/undert%C3%...-whp?colid=004

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:30   #29
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Kjøp skikkelig BH i en skikkelig BH-butikk. (Jada, jeg så hva du skrev). Begynn med en forlenger rundt, så de ikke strammer sånn i begynnelsen og når BH'en har slarket seg til, så dropper du forlengeren. Jeg har de litt videre rundt enn hva BH-damene sier. De sier 70, jeg sier 75 og handler på nett.

Mine sier 65 og 70. Jeg kjøper selv 75 og 80.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:32   #30
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg liker disse: https://cubus.com/no/7147838_F900

Den har jeg en av. Den er god og kjennes nesten ikke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:35   #31
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode Bher, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Calida er et merke jeg aldri har prøvd. Det burde kanskje være mulig å få kjøpt i butikk og prøvd også?

Jeg har sett det i noen undertøysbutikker, men hvis du bestiller fra Zalando er det bare å sende tilbake (gratis) det som ikke passer.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:46   #32
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

http://londonist.com/2014/04/londons...lingerie-shops

House of Harlot må jo være plassen. Eller kanskje ikke.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 12:53   #33
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

http://londonist.com/2014/04/londons...lingerie-shops

House of Harlot må jo være plassen. Eller kanskje ikke.

Jo da! Kan kanskje bare klisteres på?! Ingenting som strammer!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-16, 13:28   #34
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jo da! Kan kanskje bare klisteres på?! Ingenting som strammer!

Ikke like deilig når svetten begynner å renne. :btdt: Jeg hadde en gang et latex skjørt...

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-16, 11:45   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode Bher, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Disse har jeg begynt å bruke, de er veldig behagelige. Jeg hater også å bruke bh.
https://cubus.com/no/7161127_F513

Kjøpte 3 av disse i går. Virker lovende til nå. Får bruke de mye så de blir litt slitt og enda bedre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-16, 13:16   #36
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Min datter bruker dem fra cubus som er linket til over der, da hun også hater vanlig bh, hun er veldig fornøyd. Selv bruker jeg såpass stor str så jeg må i spesial foretning men nå har ikke jeg problemer med bruk av bh heller

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-16, 13:20   #37
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Jeg tror også noe av grunnen til at jeg ikke fikser bh nå om dager er at jeg har vond nakke, skuldre og rygg. Det brenner konstant over skulderbladene og stroppene spesielt gjør at jeg spenner meg mer. Går jeg uten bh slapper jeg mer av i skuldrene.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-16, 17:14   #38
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Det er grunnen til at jeg ikke liker bh heller Avatar. Får spenningshodepine så fort noe strammer på skuldrene, og det føles som det aller meste strammer.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-16, 19:36   #39
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Yoga

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-16, 19:45   #40
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode bh-er, finnes det?

Er det noen som har prøvd BH med silikonspile? Jeg synes det funker bra. Har ikke brukt BH med metallspile på flere år.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no