Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hjemmeran - føler du deg trygg?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 09:45   #41
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?

Jeg føler meg trygg. Har heller ikke noe verdisaker, tror ikke de vil ha den store klossen av et tv vi har heller

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 11:10   #42
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?

Jeg føler meg ganske også trygg, selv om ranet skjedde ikke så langt herfra,- virker som de som ble rammet var spesielt plukket ut.

Jeg kommer nok til å bli flinkere til å låse døren framover,- har vært litt sløv med det.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 11:15   #43
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?

Jeg føler meg trygg når mannen er hjemme. Men savner sikkerhetslenke på ytterdør og mulighet til å se hvem som ringer på. Har sånt glass der man ikke ser inn, på ytterdøra. Så jeg har bestilt kikkehull nå. Vi har ingen verdier hjemme, og er ikke så opptatt av hva som skjer når vi ikke er her (selv om vi sikrer så godt vi kan), men det er om noen uvedkommede skulle komme når vi er hjemme som skremmer meg. Også det at ungene skal kunne se hvem som ringer på, og ikke bare åpne, som de så lett kan gjøre.

Jeg er oppvokst med ytterdør som alltid er låst, så sånn praktiserer vi også det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 11:41   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.


Jeg er oppvokst med ytterdør som alltid er låst, så sånn praktiserer vi også det.

Jeg er oppvokst med nøkkelen under dørmatta - og er utrolig sløv på dørlåsing.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 18:46   #45
Canelia
Nybegynner
 
Canelia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 19
Canelia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?

Har heldigvis alarm.Men den er jo ikke på så lenge vi er hjemme på dagtid. Har sikkerthetslåser på ytterdøra. Bor i et tettbygd borettslag, så føler meg ganske så trygg...

Canelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 18:53   #46
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?

Jeg åpner ikke opp for uanmeldte besøk med mindre de ringer på til dama under samtidig. Da rekker hun stortsett bort til utgangsdøra før meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 19:21   #47
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?

Vi ble faktisk ranet i sommer - mens vi sov. Ingen av oss hørte noe, og vi er sju stykker i familien... Ranerne gikk inn verandadøra, og tok det de fant i den etasjen - laptop, to mobiltelefoner og et kamera - og sykkelen til datter'n vår som sto i uthuset (vi har mange sykler, men de tok bare den).

Ganske creepy å komme ned om morgenen, de hadde ikke rotet rundt eller noe sånt så det tok litt tid før vi skjønte at vi hadde blitt ranet. "Hvor er pc'n" og "Hvor er telefonen min?" kom etterhvert... Politiet kom raskt da vi ringte og de kunne fortelle at flere i vårt stråk hadde hatt innbrudd samme natt.

Er egentlig ikke blitt redd etter det som hendte, men liker meg igrunn best når mannen min er hjemme... Må tåle å være en del alene da, siden han jobber nattevakter ganske ofte.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no