Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ida Maria viser sin takknemlighet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-09, 19:46   #141
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, skal vi begynne å klage på at musikere er fulle når de er på fest også?

Ja, fysj! Sånt går ikke an.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 21:49   #142
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Nei. Det er bare å innse, jeg er tantete og har nok alltid vært det. :selvinnsikt:

Jeg jobber (ja ikke nå da) med seksåinger som sluker alt jeg gjør og sier som god fisk. Påvirkningskraften er så stor, og 1.klassingene får med seg så utrolig mye av hva som skjer i media. Respekt for andre er tema hver eneste dag. Og selv om jeg virkelig prøver klarer jeg ikke å se humoren eller det som er så deilig sjokkerende her. : prektig oldis:

Det vil vel alltid være rebeller, men de blir dessverre stadig fler. Tenk om dette hadde skjedd på 50-tallet da? (ref. 50-tallssnev i tråden) Takk til deg Cille, og alle andre lærere som vil jobbe i skolen. Det er så altfor mange som gir opp å hanskes med barn og små voksne. Barn idag har så mange motstridende forbilder, kanskje særlig pga påvirkning fra media. rektig oldis 2:

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 21:52   #143
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Men altså - dere som etterlyser "ekte" rebellisme, dere ville jo ikke blitt provosert av det, ergo er dette dagens ekte rebellisme - rebellisme med et snev av likegyldighet, og Norge er i skuffet harnisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 22:28   #144
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, skal vi begynne å klage på at musikere er fulle når de er på fest også?

Hun kunne vel venta til etter hun fikk prisen.
Syns alltid det er teit når artister tar i mot priser og er tydelig beruset.

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 22:47   #145
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Hun kunne vel venta til etter hun fikk prisen.
Syns alltid det er teit når artister tar i mot priser og er tydelig beruset.

Tja, når man først blir dytta på øl/vin/what not er det jo ganske uhøflig å si nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 23:08   #146
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Jeg syntes sånne som "fuck for forrest" paret, som hadde seg på scenen under konsert med cumshots, er mer rebelske. De gjør ting som få hadde gjort. Folk blir sjokkerte uten at det nødvendigvis oser dårlig personlighet av det, men mer galskap.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 23:10   #147
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Aldri lik jenta.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 23:58   #148
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Hva var det egentlig hun ville uttrykke? Særlig rebelsk var det da ikke, heller puslete og..ehh.. dumt? Hun minner om en pinglete og sur fjortis som vil være sjempetøff foran kompisene sine.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 07:08   #149
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Aldri lik jenta.

Er du aldri lik den jenta?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 07:49   #150
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Det skal nok endel til for at jeg lar meg sjokkere, så det handler ikke om det.

Jeg får sammen følelse som Zöe her. Jeg skjønte ikke poenget. Først takke, så knuse. Javel? Hva er det opprør mot, liksom?

Det blir litt sånn "se hvor rebellsk jeg er".
Og jeg tenker: "Oooo, sjokkert.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 11:39   #151
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

"Oooo, sjokkert.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 11:47   #152
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjenner at jeg ikke klarer å bli særlig engasjert av denne saken. Litt merkelig ting å gjøre selvsagt, men det opprører meg ikke nevneverdig. Jeg har aldri hørt om henne før.

Akkurat dette hadde jeg tenkt å skrive, men så gjorde Blondie det for meg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 22:22   #153
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det blir litt sånn "se hvor rebellsk jeg er".
Og jeg tenker: "Oooo, sjokkert.

Samme følelsen fikk jeg. Ikke sjokkerende, bare teit.

Men kul musikk har hun.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 01:51   #154
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Er vi sikre på at hun knuste plata med vilje? Kanskje hun akkurat hadde vært på do, blitt forferdelig tørr på hendene av den billige offentlig-do-såpa og så ble hun nødt til å smøre hendene inn med mengder med Spenol? Ikke enkelt å holde på ting da nei. :løsningsorientert:

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 08:28   #155
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Kan tenkes at det satt en veps på gulvet eller noe. Ida Maria hater kanskje veps.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 18:48   #156
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Kanskje hun akkurat hadde vært på do, blitt forferdelig tørr på hendene av den billige offentlig-do-såpa og så ble hun nødt til å smøre hendene inn med mengder med Spenol?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kan tenkes at det satt en veps på gulvet eller noe. Ida Maria hater kanskje veps.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no