Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Alle familierommene på KK legges ned

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 12:03   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle familierommene på KK legges ned

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Tatt i betraktning alle de andre rare kuttene som gjøres på haukeland nå, så er dette det minst rare, nesten.

Du kan så si!

Og KK er ikke blandt de som skal spare mest heller.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 12:08   #42
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alle familierommene på KK legges ned

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.


Og KK er ikke blandt de som skal spare mest heller.


Personale blir flytttet rundt på avdelinger nå, uten medbestemmelsesrett. De får gjerne mindre enn 24 timer fra "spsm" er stilt til de er flyttet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 12:10   #43
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle familierommene på KK legges ned

Jeg er veldig, veldig glad for at jeg har de arbeidsoppgavene jeg har, så meg kan de ikke flytte. Men avdelingen min ser ut til å muligens få veldig mange nye; vi er 10 stykker i dag, og kan bli 20.
Ryktene sier at på en av avdelingene har de ansatte blitt bedt om å si opp de faste, hele stillingene sine, slik at de an få deltid i stedet. Og det er en avdeling med spesialkompetanse, så de risikerer å miste alle.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 15:38   #44
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alle familierommene på KK legges ned

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg er veldig, veldig glad for at jeg har de arbeidsoppgavene jeg har, så meg kan de ikke flytte. Men avdelingen min ser ut til å muligens få veldig mange nye; vi er 10 stykker i dag, og kan bli 20.
Ryktene sier at på en av avdelingene har de ansatte blitt bedt om å si opp de faste, hele stillingene sine, slik at de an få deltid i stedet. Og det er en avdeling med spesialkompetanse, så de risikerer å miste alle.

Det er jo helt i tråd med målet deres om ikke å miste verdifull kompetanse.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 15:44   #45
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle familierommene på KK legges ned

Akkurat det siste krumspringet der, er jeg usikker på om ledelsen vet noe om ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no