Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags briller skal jeg ha?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 13:00   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags briller skal jeg ha?

Jeg har hittil bare hatt lesebriller, og er derfor ikke så veldig inne i hva som er fine briller. Nå skal jeg til ny synsprøve, og mistenker at jeg kommer til å måtte begynne med briller på heltid. Føler meg som en skikkelig gammel dame når jeg må lete fram brillene for å lese det aller minste.

Lesebrillene jeg har nå er ett par firkantete litt smale svarte "reklamebyråbriller", og ett par ganske usynlige uten innfatning. Med briller jeg skal gå med hele dagen er litt viktigere å finne de jeg virkelig trives med. Jeg vet ikke helt hva jeg ser etter, og vil gjerne forberede meg litt før optikeren setter igang med forslag.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive ansiktsformen min, men jeg har høy panne, ganske markerte øyenbryn og hakelangt blondt hår. Det eneste jeg vet er at det skal ikke være "gøy i fjeset-briller", hvis dere skjønner. Jeg er ikke gøy på hår eller sko og vil heller ikke være det på brillene.

Har du sett noen fine briller i det siste?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 14:07   #2
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags briller skal jeg ha?

Har tatt med meg 4 par hjem selv i dag, for å prøve å velge. Du bør få noen i butikken til å hjelpe deg. Jeg fikk høre at brillene skulle gå ut til kinnbena pga ansiktsformen.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no