Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er alle på FP kjole-damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 09:30   #101
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Nei, sjelden jeg bruker kjole.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 02:38   #102
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Når noen sier lang kjole, tenker jeg fotsid.

Det er nesten det også....til rett oppfor anklene.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 17:22   #103
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Sommerkjoler/ skjørt er deilig i varmen.

Ellers er jeg en "jeansgirl".

Hater å måtte gå i tynnstrømpebukse, penkjole/skjørt og finsko.
Hiver det av meg så fort jeg kan.

Synes dessuten det er så bortkastete penger å bruke penger på slikt som man (jeg) bruker så sjelden.


Sist redigert av Smoothie : 18-11-11 kl 21:05.
Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 19:20   #104
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Kjole/skjørt så å si hver dag.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 19:49   #105
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Nesten bare kjoler her, men av og til skjørt eller bukser. I dag har jeg skjørt.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 20:29   #106
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg blir det visst mer og mer. Ca to av fire dager på jobb går jeg med kjoler.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:56   #107
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg elsker å gå i kjole, både til hverdags og fest! Men det er jammenmeg ikke spesielt ammevennlig...
Er alltid på jakt etter fine hverdagskjoler, men har ikke så mange.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 21:59   #108
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.391
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Nei, jeg liker hverken kjoler eller skjørt og går utelukkende i bukser på jobb. Eier ingen skjørt, men har vel en sommerkjole eller to.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-11-11, 22:17   #109
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg bruker mye kjoler, en del skjørt, og litt bukser. Jeg har mange "jobbkjoler" som nok er en del strammere i snittet enn for eksempel Odd Molly og Cream-kjolene. Jeg har aldri hatt på en kjole med synlig blondeunderskjørt i mitt liv, for eksempel.

Jeg har for eksempel denne:http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...l?NavGroupID=4

Og denne: http://www.boden.co.uk/en-GB/Clearan...rim-Dress.html
(i blått)

Og denne: http://clothing.boden.co.uk/search#p...ug&asug=Beaded (i blått og turkis).

De to siste bruker jeg med en dressjakke eller lignende med på jobb, og med bare armer på fest.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:12   #110
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg bruker mye kjoler, en del skjørt, og litt bukser. Jeg har mange "jobbkjoler" som nok er en del strammere i snittet enn for eksempel Odd Molly og Cream-kjolene. Jeg har aldri hatt på en kjole med synlig blondeunderskjørt i mitt liv, for eksempel.

Jeg har for eksempel denne:http://www.boden.co.uk/en-GB/Womens-...l?NavGroupID=4

Og denne: http://www.boden.co.uk/en-GB/Clearan...rim-Dress.html
(i blått)

Og denne: http://clothing.boden.co.uk/search#p...ug&asug=Beaded (i blått og turkis).

De to siste bruker jeg med en dressjakke eller lignende med på jobb, og med bare armer på fest.

Hva slags jakker du bruker da, Polyanna? Jeg føler at dressjakke utenpå kjole gjør meg 25 år eldre i løpet av 2 sekunder, men det er muligens et spørsmål om å finne litt mer kule jakker? Jeg tror jeg må ha et par litt mer seriøste jobbantrekk på lur til reiser og sånt neste år, når tilværelsen som statsansatt forskernerd er over.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:21   #111
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg er kjoledame og har vært det temmelig lenge, så FP har ingen skyld i så måte.
Utviklet et intenst buksehat i prøverommene (enten var jeg dårlig på å finne bukser eller så fantes det ikke noe for 90-60-90-folk for 15 år siden), og kjoler ble en fantastisk løsning. Følte meg plutselig fin (og slank) i alt mulig.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 15:03   #112
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg har blitt mer kjoledame etter at jeg begynte å sy. Nå kan jeg sy kjoler som passer, for jeg finner sjeldent noe i butikkene som passer meg både i kropp og rundt puppene.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 15:15   #113
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Bruker kjoler og skjørt veldig mye ja.. Og det har jeg gjort siden lenge før jeg ble fp-dame...

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 21:47   #114
Bromle
Aktiv
 
Bromle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 150
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Nei ikke i hele tatt...

__________________
2003 2006 2010
Bromle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 21:51   #115
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Det er litt periodevis. I sommerhalvåret bor jeg i sommerkjoler, men på vinteren går det mye i leggings og store strikkeplagg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 21:56   #116
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Hva slags jakker du bruker da, Polyanna? Jeg føler at dressjakke utenpå kjole gjør meg 25 år eldre i løpet av 2 sekunder, men det er muligens et spørsmål om å finne litt mer kule jakker? Jeg tror jeg må ha et par litt mer seriøste jobbantrekk på lur til reiser og sånt neste år, når tilværelsen som statsansatt forskernerd er over.

Små, innsvingete og "trange" dressjakker. Jeg har bare to som fungerer, da. De jeg har fra gammelt av blir veldig bomsete i snittet nå. De jeg bruker hadde jeg faktisk avskrevet som for små bomkjøp, men så endret moten seg, gitt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 22:03   #117
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Kjole? Hat, hat, hat.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 22:05   #118
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Really, Retz?

Ingen fleecekosekjole med hjerteapplikasjoner og blondeunderskjørt, altså?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no