Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Skal LilleT kjøpe seg bunad?
LilleT bør kjøpe seg Jubileumsdrakta fra Oslo 41 73,21%
LilleT bør kjøpe seg Nord-Norges festdrakt 12 21,43%
LilleT bør kjøpe seg ny kjole 3 5,36%
Deltakere: 56. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-17, 21:25   #41
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Man får automatisk fin og rak holdning av å ha bunad på seg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 09:19   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Enig.
Og så klarer jeg ikke å se hvorfor vi lave folk ikke skulle være fine i bunad.

Nei, ikke jeg heller.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Det tror jeg på! Jeg er jo mye kraftigere bygd enn deg, så det er nok der det ligger.

Så du mener at bare slanke folk kan se pen ut i Oslos jubileumsdrakt? Merkelig.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Oh yes, og så slipper man behandle dem like varsomt som man trår rundt ei humørsyk svigermor.

Sånn snakker bare noen som ikke har bunad. Min bunad er et bruksplagg som slett ikke må behandles noe bedre enn en hvilken som helst annen kjole, og tåler mye mer enn penkjoler i silke f.eks. Ull er lett å tørke av for væske trekker ikke inn fort.

Jeg syns Lille T må ta denne avgjørelsen helt selv, men jeg syns alle trådene om emnet hinter om at det er noe mer enn en penkjole hun vil ha. Med det utgangspunktet må hun se hva hun har råd til, og mest lyst på. Det er jo mulig å ønske seg bunad også, og få alle til å være med og spleise på ulike bestanddeler av den?

Save
Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 09:28   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Hun som har på seg jubileumsdrakten fra Oslo ser forresten mer fornøyd ut enn hun med Nord-Norges festdrakt. Det hadde jeg også vært, Oslo sin er MYE finere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 09:29   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sånn snakker bare noen som ikke har bunad. Min bunad er et bruksplagg som slett ikke må behandles noe bedre enn en hvilken som helst annen kjole, og tåler mye mer enn penkjoler i silke f.eks. Ull er lett å tørke av for væske trekker ikke inn fort.

Ja, bunaden min er i alle fall mer robust enn de fleste andre penklærne jeg har. Jeg har en av de draktene som aldri har ligget død og blitt tatt opp igjen og kopiert fra gammelt materiale, men som har vært i kontinuerlig bruk, selv om det i løpet av en periode gikk over fra å være et hverdagsplagg til å bli et festplagg. Tidligere ble stakken brukt med et enklere forkle og en billigere skjorte i blåtøy til hverdags, og med hvit skjorte og penforkle til fest. Så det sier seg selv at den må tåle en del.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 09:31   #45
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Oslodrakten var mye finere enn den andre!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 11:11   #46
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Enig.

Og så klarer jeg ikke å se hvorfor vi lave folk ikke skulle være fine i bunad. Jeg føler meg fin i lang kjole også, jeg, med mine knappe 1,60.

Tja. Rogalandsbunaden føles veldig omfangsrik og er jo nokså tungt utsmykket. Med mine 1,61 føler jeg meg like vid som jeg er høy når jeg har den på. Jeg ser at folk med mer høyde ser langt mer elegante ut. Jeg ser mer ut som en fairy godmother.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 11:24   #47
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Har du hatt på deg en bunad før? Vil du trives med det?

Jeg brukte nemlig 10 år på å venne meg til den hersens bunaden min. Følte meg utrolig bomsete.
Mamma kom drassende med sin før 17mai i 2006 for da var jeg visst ferdig med barn og amming så da kunne jeg overta hennes. Blæh.
Hun broderte den i 1982 så den er rimelig gammel da men like fin. Eller, hun tok den med seg hjem i fjor før konfirmasjonen nå i høst for å shine litt på den. Ellers har den holdt fint i kvalitet i det minste.
Jeg svinser rundt og styrer på kjøkkenet som jeg pleier selv om jeg har den på, til mammas store skrekk. Men det har gått helt fint.

Jeg har mislikt den sterkt de første 10 årene og og gadd ikke engang å kjøpe bunadsko før for etpar år siden. De kjøpte jeg forresten brukt herinne.
Det er først nå de siste to årene at jeg har likt å bruke den. Og hadde jeg ikke hatt capen til så hadde jeg nok ikke brukt den, frossenpinn som jeg er.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 08-02-17 kl 14:35.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 11:40   #48
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Oslo-jubileumsdrakta er den eneste bunaden jeg har hatt noe i nærheten av lyst på. :bidrar:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 11:41   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Jeg har stemt for jubileumsdrakta.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 12:15   #50
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Jeg stemte jubileumsdrakten, men ut i fra din egen fordeler og ulemper-liste så tror jeg du har mere lyst på den fra Nord-Norge? I såfall ville jeg valgt den.

Jeg syns begge to er nydelige, og du kommer til å bli flott i begge.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 12:18   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Man får automatisk fin og rak holdning av å ha bunad på seg.

Ja, i alle fall min fungerer som et korsett. Hold-in, push-up, rett-opp i overkroppen, og fri flyt nedenfor. Perfekt!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 12:56   #52
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Jeg syns begge draktene er fine og siden LilleT åpenbart vil ha noe annet enn en "vanlig" penkjole og er fra Oslo, stemte jeg for Oslodrakten. Jeg har aldri hatt på bunad eller festdrakt selv.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 14:24   #53
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Takk for bidrag! Jeg ser at det av hovedinnlegget kan se ut som jeg har mest lyst på drakta fra Nord-Norge. Det er ikke sånn, men det kan nok hende at underbevisstheten forsøkte å narre meg til å tenke at det er lurest å velge det rimeligste alternativet av de to.

Også tenker jeg ikke at det ikke finnes ikke-slanke mennesker som kan kle Oslodrakta, men den tilhører en type plagg som jeg innbiller meg at jeg ikke kler selv, og som jeg tenker har med min bredde og manglende høyde å gjøre. Hatter er i samme kategori.

GinaK: Ja, jeg har altså hatt Hardangerbunad i over 30 år, men den har ikke vært i bruk de siste fem. At jeg ikke har brukt den i det siste har med bekvemelighet å gjøre, ikke at jeg ikke trives med den type plagg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 14:30   #54
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Jeg har for øvrig vært i kontakt med de fleste som fører disse draktene, tror jeg. Når det gjelder Nord-Norges festdrakt sier de hos Husfliden i Tromsø at det ikke finnes utstillingsmodeller av den på Østlandet. Jeg kjenner at jeg gjerne skulle ha sett den "live" før jeg eventuelt bestiller et såpass dyrt plagg. Dermed blir det i alle fall ikke aktuelt å kjøpe den den før jeg har hatt mulighet til å reise til Tromsø for å se den.

Både Eva Lie, Haugtussa og Heimen kan levere Oslodrakta så jeg får den før mai. Det er en ulempe at Eva Lie kun har åpent på hverdager, for da blir det litt mer komplisert å gjøre tre turer inn i åpningstida for meg som ikke bor i Oslo. Jeg vurderer å ta en tur på Heimen for å kikke nærmere på den. Om jeg skal ha den til mai, må jeg jo bestemme meg veldig raskt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 15:13   #55
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Og der hadde jeg plutselig time til måltaking av Jubileumsdrakt denne uka!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 15:55   #56
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 15:59   #57
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Og da kommer enda et vanskelig spørsmål ...

Skal LilleT kjøpe seg sjal eller jakke til drakta? Sjalet koster mye mindre enn jakka, men synes dere at jakke er et "must"?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 16:02   #58
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.374
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Jeg har brukt min jakke på en kald 17. mai. Det var veldig greit. Det er få andre plagg som passer å ha over.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 16:04   #59
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har brukt min jakke på en kald 17. mai. Det var veldig greit. Det er få andre plagg som passer å ha over.

Jeg har egentlig tenkt at jakke var noe jeg kunne ønske meg senere, men i så fall er det jo kanskje "bortkastet" at jeg først betaler drøyt 3000,- for sjalet?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 16:07   #60
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse: Skal LilleT kjøpe seg "bunad"?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Oslo-jubileumsdrakta er den eneste bunaden jeg har hatt noe i nærheten av lyst på. :bidrar:

Istemmer dette, den er utrolig fin!

Hva koster forresten en slik Oslodrakt?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no