Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-17, 12:37   #101
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Man trenger ikke å vite at sangen er lagt ut på Spotify. Det er - igjen min personlige erfaring, så den er ikke så stor - voldsomt stor forskjell på hva man får vite og ikke. Hvis man synes skolen er veldig lærerdrevet (og det gjør jeg), så kan jeg love at fritidsaktivteter er veldig individualistisk drevet.

Ja, okei, det er jo selvfølgelig kun min personlige erfaring jeg også kan basere meg på, og det er ganske usannsynlig i min verden at jeg ikke skulle fått med meg det i noen av ungenes fritidsaktiviteter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 13:04   #102
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, okei, det er jo selvfølgelig kun min personlige erfaring jeg også kan basere meg på, og det er ganske usannsynlig i min verden at jeg ikke skulle fått med meg det i noen av ungenes fritidsaktiviteter.

Opplever fritidsaktiviteter som veldig "frittstilt" i forhold til hva som må og ikke må gjøres. Veldig stor forskjell på feks hvor strenge de er med vandelsattest (bare et eksempel på noe som burde vært helt likt, uavhengig av aktivitet og alder)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 13:07   #103
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Opplever fritidsaktiviteter som veldig "frittstilt" i forhold til hva som må og ikke må gjøres. Veldig stor forskjell på feks hvor strenge de er med vandelsattest (bare et eksempel på noe som burde vært helt likt, uavhengig av aktivitet og alder)

Ja, jeg tenker da på hva jeg mener man bør oppdatere seg på av eget initiativ som forelder, ikke hva som kreves av idrettslaget.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 13:14   #104
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, jeg tenker da på hva jeg mener man bør oppdatere seg på av eget initiativ som forelder, ikke hva som kreves av idrettslaget.

Hvis speidern til toern hadde laget teamsang og posta på youtube hadde jeg ikke nødvendigvis fått det med meg altså. Fordi jeg hadde aldri tenkt tanken at de holdt på med noe sånt. Selv om jeg vet hva de holder på med er det ikke gitt at jeg får med meg sånt hvis det ikke kommer noe info om det i noen kanaler.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 13:18   #105
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Ok, for meg er det komplett usannsynlig at ungene ikke hadde fortalt om det av seg selv, eller at jeg uansett jo hadde HØRT låta på en trening eller kamp eller noe, (Holmlialaget hadde jo åpenbart fått det med seg), men jeg skjønner at det er familiespesifikt altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 13:27   #106
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ok, for meg er det komplett usannsynlig at ungene ikke hadde fortalt om det av seg selv, eller at jeg uansett jo hadde HØRT låta på en trening eller kamp eller noe, (Holmlialaget hadde jo åpenbart fått det med seg), men jeg skjønner at det er familiespesifikt altså.

Det tenkte jeg også. Det at mine barn ikke hadde nevnt hjemme at de holdt på med å lage og spille inn en lagsang er temmelig usannsynlig, de ville sikkert vært ganske opptatt av det og snakket mye om det, kjenner jeg dem rett. Og hadde de snakket om det hadde jeg selvsagt blitt nysgjerrig og interessert, og spurt om å få høre den. Ikke fordi jeg mistenkte at det var noe galt med den, men fordi jeg i utgangspunktet ville synes det var gøy, og var spent på hva de hadde fått til.

Men nå har jeg "bare" en (snart) 12-åring, som spiller på et J13-lag, som min eldste, og jeg er klar over at det fort kan forandre seg med puberteten hvor mye barn forteller hjemme. Derfor skal jeg ikke uttale meg 100% sikkert om hvordan det vil være om to år. Det varierer jo selvsagt også fra barn til barn, men at ikke noen av de andre foreldrene fikk det med seg høres litt uforståelig ut.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 13:29   #107
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Jeg hadde fått det med meg. Men aldri om det var jeg som hadde gått ut og kritisert i media. Jeg hadde kontaktet lagledere, styret i håndballen, styret i klubben, i omtrent den rekkefølgen. Utad kunne det kanskje sett ut som om jeg ikke brydde meg, innad ville det forhåpentligvis vært synlig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 13:29   #108
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Jeg kan tenke meg at min 14-åring ikke hadde nevnt den sangen med et ord hjemme, hun hadde nok ant at den ikke ville falle i smak, og ikke vært spesielt lysten på at mor skulle lage bråk.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 13:30   #109
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg hadde fått det med meg. Men aldri om det var jeg som hadde gått ut og kritisert i media. Jeg hadde kontaktet lagledere, styret i håndballen, styret i klubben, i omtrent den rekkefølgen. Utad kunne det kanskje sett ut som om jeg ikke brydde meg, innad ville det forhåpentligvis vært synlig.

Samme her.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-17, 14:02   #110
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg kan tenke meg at min 14-åring ikke hadde nevnt den sangen med et ord hjemme, hun hadde nok ant at den ikke ville falle i smak, og ikke vært spesielt lysten på at mor skulle lage bråk.

Denne tror jeg kan gjelde ganske mange. Kanskje derfor også en del foreldre ikke har visst om dette.

Akkurat en slik sang ville min 15-åring fortalt om hjemme. Hun reagerer kraftig på den typen tekster, så dette ville hun helt klart ikke likt å bli assosiert med. Andre ting kunne hun nok unnlatt å fortelle om, eller rett og slett glemt å fortelle om. Vi følger opp barna våre på alle deres fritidsaktiviteter, men det er klart at vi ikke får med oss alt. Vi er tross alt ikke der hele tiden.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no