Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Navleloforskning og illustrasjoner

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 12:44   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Navleloforskning og illustrasjoner

Svaret på den (svært interessante?) navlelogåten foreligger. Rikt illustrert med kvinnenavler, samt en vakker kvinne innbydende plassert på rygg med blottet mage. : oppgitt:

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:47   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Alt man skal bruke tid og ressurser på.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:48   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Jeg himler med øynen for meg selv her, men er usikker på om jeg himler mest over illustrasjonene eller at noen i det hele tatt har forsket på dette.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:48   #4
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Jeg får plass til mer lo enn alle navlene på bildene.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:48   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Ja er jo disse magene og navlene som har aller mest problem med navlelo. (Forvørig er jeg vel så overrasket over at noen forsker på navlelo og kommer fram til at det er håret på magen som gjør at navleloet kommer inni navlen. Det har jeg da ansett som temmelig selvfølgelig jeg da men.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:49   #6
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Jeg får ikke navlelo.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:56   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Så kjedelig, da. Jeg husker veldig godt en sketsj fra komiprogrammet "Egentlig" som gikk på nittitallet, hvor Knut Nærum spilte svært dyptgravende journalist, som gikk i dybden på akkurat dette problemet. Og ved hjelp av opptak fra kameraer plassert i prøverom i butikker, spilt av i langsom film, kunne man oppdage at i dèt klesprøverne kledde av seg, snek det seg en mann inn, i superfart, og puttet en støvdott i navlen på dem! Åsleik Engmark var også med i sketsjen, tror han spilte forskrekket kleskunde eller noe sånt.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:59   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Hva reagerer dere på? Forskningen eller de flate magene?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 13:00   #9
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Jeg trodde faktisk det var en spøk helt til jeg åpnet linken.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 13:18   #10
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Hva reagerer dere på? Forskningen eller de flate magene?

Forskningen.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 13:22   #11
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Forskningen.

Den kvalifiserer nok helt klart for en Ig Nobel prize!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 13:22   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Godt å se forskning som er enda mer meningsles enn min føles akkurat nå.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 13:27   #13
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dagbladet, 2002

Karl Kruszelnicki ved Universitetet i Sydney for å ha gjennomført en omfattende undersøkelse av menneskelig navlelo. Han undersøkte svar fra 5000 mennesker for å fiunne ut hvem som fikk det, når, hvilken farge og hvor mye. Les mer.

Og jammen har ikke noen fått en Ig-pris for nettopp navleloforskning tidligere! Det må tydeligvis ha inspirert.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 13:56   #14
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Hva reagerer dere på? Forskningen eller de flate magene?

Selv om jeg synes at temaet for forskningen* i mine øyne synes å være nokså useriøst, reagerte jeg hovedsakelig på måten å bruke kvinnekroppen på. Navlelo er såvidt meg bekjent hovedsakelig et "problem" som rammer menn. Men allikevel bruker man altså sjansen til å vise frem avkledde kvinner, og nettopp dette skjer så ofte.

*Hvor seriøs forskning dette er sies det ingenting om. Hvem som helst kan vel samle navlelo og registrere det og se på det med et forstørrelsesglass bare man er nerd nok.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 21:34   #15
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Søren og, det var jo dette jeg hadde tenkt til å forske på!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 21:52   #16
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Hva reagerer dere på? Forskningen eller de flate magene?

Forskningen helt klart. Tenk at denne typen forskning blir finansiert. Det er paradoksalt rett og slett.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 08:44   #17
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Forskningen helt klart. Tenk at denne typen forskning blir finansiert. Det er paradoksalt rett og slett.

Hvis jeg skal tippe tror jeg at denne mannen har gjort dette som en sær hobby uten nevneverdig finansiering og på eget initiativ.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 08:51   #18
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Hvis jeg skal tippe tror jeg at denne mannen har gjort dette som en sær hobby uten nevneverdig finansiering og på eget initiativ.

Er du så helt sikker?
Det forskes jo på de mest utrolige ting og det med finansiering. Det er mange som er villige til å støtte sære prosjekter.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 08:52   #19
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Så kjedelig, da. Jeg husker veldig godt en sketsj fra komiprogrammet "Egentlig" som gikk på nittitallet, hvor Knut Nærum spilte svært dyptgravende journalist, som gikk i dybden på akkurat dette problemet. Og ved hjelp av opptak fra kameraer plassert i prøverom i butikker, spilt av i langsom film, kunne man oppdage at i dèt klesprøverne kledde av seg, snek det seg en mann inn, i superfart, og puttet en støvdott i navlen på dem! Åsleik Engmark var også med i sketsjen, tror han spilte forskrekket kleskunde eller noe sånt.

Navleloputteren!

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 08:58   #20
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navleloforskning og illustrasjoner

Måtte de forske for å finne ut dette?
At det er død hud og fett i en såpass thight hudfold er ganske innlysende trodde jeg.
Jeg har fake navel da. Kanskje den er enda verre? Burde jeg forske litt?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no