Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 11:45   #1
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Storebror skal i bursdag til klassekamerater som er eneggede tvillinger og jeg vil gjerne ha råd fra de som har erfaring med slikt. Blir det sjalusi og drama hvis de får forskjellige gaver, evt kjedelig hvis de får akkurat det samme?

(Jeg skjønner selvfølgelig at det vil være variasjoner her som ellers i verden, men vil gjerne ha råd likevel...)

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 11:56   #2
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Jeg ville ha funnet en middelvei, f.eks kjøpt en legoeske til hver, like stor og kanskje i samme serie, men forskjellig innhold. Da kan de jo evt. byttelåne også.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 11:59   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Jeg tenker også noe sånn: Ca samme ting, ikke helt likedan. Med mindre de har svært utpregede og ulike interesser da:

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 12:00   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Enig med Veritas, -eller samme ting/klesplagg i forskjellige farger om det er noe som ikke finnes flere sorter av.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 12:37   #5
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Mine tvillinger er jo fortsatt små, men jeg synes det er helt greit at de får tilnærma like ting men alikevel forskjellige hvis du skjønner hva jeg mener. F.eks at begge får biler, men at modell og farge er forskjellig.

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 12:40   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Hvert sitt Legospill i den nye serien som kan bygges sammen til ett større spill, kanskje?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 12:40   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Det hadde bydd meg i mot å kjøpe to helt identiske ting. What a waste! Men jeg har ingen erfaring.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 12:42   #8
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Som mamma til eneggede tvillinger kan jeg jo bidra med at jeg tenker det samme som er skrevet allerede. Nesten likt, men ikke helt likt.

Nå har jentene mine blitt 9 år og de har ingen vansker med det om det ikke blir likhet i gave, men det kan ha noe med alder og personlighet å gjøre. På deres 9års dag fikk de flere ulike gaver og det gikk helt fint.

Jeg ville alikevell ha valgt å gi bort noe som nesten likt, men alikevell ikke helt likt.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 13:02   #9
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Når vi har kjøpt gave til tvillinger så har vi kjøpt nesten samme ting men ulike farger og slikt.
Tror ikke jeg ville kjøpt helt likt.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:25   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.543
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Når vi har gitt gaver til tvillinger (samme kjønn) har vi gitt tilnærmet lik gave, men ikke helt lik.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:30   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.041
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Jeg er tante til tvillinger (dog ikke eneggede). Vi kjøper helt forskjellige ting til dem, men så vet vi også at de er to svært forskjellige jenter.

Knerten har vært i tvillingbursdag. Da kjøpte vi to legosett; en politibil og en brannbil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:30   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.077
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Jeg har eneggede tvillinger på 6.
Samme sjanger, men litt ulikt, er perfekt. De fleste kjøper helt likt, og det er også ok. Bortsett fra i fjor, da vi fikk 13 identiske barbier Ikke klær til en og leke til den andre, i hvert fall.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 20:57   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Jeg ville kjøpt en fyrflyz til hver av dem. Var den ubestridte gavevinneren på forrige bursdag.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 09:37   #14
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Det ble en grønn og en blå fyrflyz pluss Barca-tattiser. Kjempesuksess, takk for hjelpen!

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 09:38   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.082
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Eh, hva er en fyrflyz?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 10:13   #16
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 10:14   #17
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.082
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver til tvillinger av samme kjønn (6) - helt likt eller ikke?

Hm ok. Tror ikke det har kommet til våre kant?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no