Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hater riks-tv

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 21:15   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Hater riks-tv

No trur eg glasset er fullt her. Eg var to hakk i frå å kasta den forbaskade boksen ut vinduet no.

Dei siste vekene har me hatt store problemer med å få boksen på. Den meiner nemlig at kortet ikkje er i. Så me må ut med ledningar, kort, slå møkkaboksen av og på eit uttall ganger. Så er den omsider enig.

I dag toppa det seg. No virker den ikkje. Punktum. Eg får ikkje skifta kanal. Både kontroll og boks er dø.
Så eg sitter her med nrk 1. Thats it.



Vil ha noko anna. Men viasat og canal digital er begge dyre. ( våre alternativer )

Eg som trudde eg skulle kose meg med Greys eller noko i den duren no når unger endelig var sovna, og mann vekke. ( ingen klaging på teite serier )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.

Sist redigert av Hjertensfryd : 07-09-09 kl 21:29.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 21:27   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hater riks-tv

Har du mulighet for IPtv? www.nextgentel.no

Det er vanskelig å få det til å virke optimalt, dere kan ikke bo så langt fra sentralen, men det virker veldig bra hos oss. Nedsiden er at det tar av surfefarten da. Og PVR kommer... men når?

Men, vi betaler 299 pr mnd, det er inkludert alt og vi har mange kanaler.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 21:29   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hater riks-tv

STAKKAR DEG URT! Drit og!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 21:29   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hater riks-tv

Einaste som kan levere bredbånd til oss er telerot.

Me ligger midt i mellom alt.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 21:30   #5
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hater riks-tv

*prøver å lage Carbonara som trøstemat*

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 21:41   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hater riks-tv

Jeg hater Canal Digital! Skal vi starte hemmelig klubb?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 21:58   #7
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hater riks-tv

JEG hater Riks tv

Du kan banne på at boksen funker så fint som bare rakkern.. helt til det er ett program jeg VIRKELIG vil se.

Som feks greys.. kan bare glemme det, da bare hakker det og skjermen er full av rare prikker HELE fordømte programmet... utenom reklamen da vel og merke!
Sånn er det uansett hvilket program vi skal se..
Er det NOE som er spennende...da hakker kanalen.

TvNorge var helt vilt en periode, men nå er det Tv2 som har det.. og jeg HATER det

Vi har ringt å klaget, og får tilsendt ny boks.. men jeg tror ikke det er den... Men skal da prøve.
Vi har Grundig boks, og ikke den standard.. ba om grundig da vi hadde hørt at den de sender ut automatisk har de problemene du beskriver her..
Kontakt dem, og be om grundig boks du og..

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 22:43   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hater riks-tv

Vil ikkje ha riks-tv

Men joda, me har den vanlige boksen. Vil berre bytta ut heile driten.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 22:12   #9
Bell412
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 105
Bell412 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hater riks-tv

Har homebase..de er faktisk ganske ok, dyre da, men likevel bra.

Bell412 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no