Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-07, 12:33   #1
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Stort smil

Clocky, vekkerklokken som stikker av!

"Vekkerklokken som stikker av og gjemmer seg om du ikke står opp. Clocky gir deg en sjanse til å stå opp, men om du trykker snooze knappen hopper Clocky av nattbordet, og kjører rundt i rommet for å finne en plass å gjemme seg. Clocky er som et uskikkelig kjæledyr, bare han får deg opp i tide."

Denne må være helt genial! Link!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:35   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Det hadde vært noe for meg.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 12:51   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Super! Dette er det nok mange som trenger.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:20   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Hvor får man kjøpt den da?... *trenger veldig*

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:07   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Hvor får man kjøpt den da?... *trenger veldig*

Klikk lenken?

Endret: Hmm, ser ut som at Outside US, vil si Canada og ingen andre …


Sist redigert av HP : 25-02-07 kl 14:09. Årsak: endret.
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 14:09   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Jeg tror den hadde blitt kastet ut av vinduet etter ganske kort tid. Så kunne den plage naboen i stedet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 11:17   #7
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Festlig liten sak som sikkert er riktig så sjarmerende de første dagene men som raskt blir pensjonert

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 11:24   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Den perfekte gaven til noen man ikke liker.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 11:37   #9
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Den perfekte gaven til noen man ikke liker.

Altså ingenting til min morgentrege samboer

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 11:42   #10
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Den skulle min samboer hatt, bare så synd at det hadde vært meg som hadde mått stå opp

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 11:49   #11
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Altså ingenting til min morgentrege samboer

Jeg tør ikke tenke på følgene av å forære den til min aldri så lite morgengretne mann.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 14:20   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Den var litt stilig, da!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 15:55   #13
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Dæven - det der skulle jeg hatt da jeg gikk på skolen!

Nå om dagen trengs ingen elektronisk vekkerklokke, da jeg sover rett over gangen for en høyst levende en, som bare en sjelden gang har latt meg forsove meg til noe som helst...

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:08   #14
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nå om dagen trengs ingen elektronisk vekkerklokke, da jeg sover rett over gangen for en høyst levende en, som bare en sjelden gang har latt meg forsove meg til noe som helst...

Der sa du det. Det er plent umulig å fosove seg til noe som helst når man blr vekket mellom kl. 5.00 og 5.30 hver j..... morgen

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:16   #15
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Der sa du det. Det er plent umulig å fosove seg til noe som helst når man blr vekket mellom kl. 5.00 og 5.30 hver j..... morgen


Det har faktisk hendt at jeg har ønsket meg en snooze-knapp på vekkerklokken min...

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:31   #16
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


Det har faktisk hendt at jeg har ønsket meg en snooze-knapp på vekkerklokken min...

Prøvd det - funka ikke. Sjokolade gjør bare barn mer oppspilte :åpplyser:

Må innrømme at det føles ille å sitte og vente på den tidligste morgensending av barnetv

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 22:32   #17
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clocky, vekkerklokken som stikker av!

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Prøvd det - funka ikke. Sjokolade gjør bare barn mer oppspilte :åpplyser:

Må innrømme at det føles ille å sitte og vente på den tidligste morgensending av barnetv


Finn Bjelke skriver i sin "Småbarnspappa for første gang" at han har vurdert å ringe opp noen av sine kolleger i NRK - fortrinnsvis de som leder barneprogrammene i helgene - klokka fire på morgenen og rope, med den høyeste, menst insisterendende stemmen han kan finne:
"Baaaaan-TV!!???"

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no