Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-09, 22:15   #21
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Den mannlige læreren (husker ikke navnet) gjorde ikke noe godt inntrykk. Jeg kjenner at jeg får litt vondt av at barn blir eksponert på denne måten.
Jeg er mildt sagt overrasket over at rektor/lærere/foreldra har sagt ja til å delta på en slik serie.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:15   #22
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Lærere er noen ordentlige hverdagshelter. Men fy for en stygg eksoponering av barnas vanskeligheter det var i denne serien.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:15   #23
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Jeg skjønner ikke helt hva som er vondt med å se på det. Det viser en hverdag på en helt vanlig skole. Er det ubehagelig å se hvordan skolehverdagen til barna våre er/kan være?

Hva syns dere som er lærere?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:19   #24
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Selvfølgelig er det litt ekkelt å se at elever diskuteres slik, men her må man vel stole på at kanalen har gjort jobben sin og har alt klarert? Dette går sent på kvelden, så det er voksne som titter på, og jeg ser på det som lærerikt å se på. Et realistisk innblikk, og det hadde vi nok ikke fått om ingen av elevenes foreldre hadde gått med på å dele litt på både godt og vondt.
Syns lærerne var gode til å få frem positive ting i disse elevene også jeg, så jeg syns faktisk ikke det var så ille sånn sett. Det kunne vært mye mer negativt vinklet når det kommer til akkurat det.

Men jeg hadde ikke ønsket at mitt eget barn skulle eksponeres slik, men foreldre er forskjellige de.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:21   #25
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Det er forresten det samme teamet som står bak denne serien, som også står bak Jordmødrene.

Om barna så sier produsentene: Alle barna som får et navn i serien har sett den på forhånd. Og foreldrene har også godkjent at barnas skoleatferd vises for hele Norge.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:23   #26
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg skjønner ikke helt hva som er vondt med å se på det. Det viser en hverdag på en helt vanlig skole. Er det ubehagelig å se hvordan skolehverdagen til barna våre er/kan være?

Hva syns dere som er lærere?

Mener du det er vanlig å få utlevert lærevansker og andre sosiale problemer man måtte ha på tv? Hvem beskytter barnas integritet her? Hvordan vil det føles for disse barna i ettertid å se på dette? Det var jo særdeles personlige opplysninger med navn som ble diskutert

Men det positive? Kanskje programmet kan være med på å få til en holdningsendring / forståelse blandt "folk flest" over det arbeidet som gjøres i skolen? Og de utfordringer skolen står ovenfor? Og ikke minst å sette pris på den fantastiske jobben de aller aller fleste lærere gjør.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 26-08-09 kl 22:28.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:25   #27
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Jeg har også problemer med å se hva som var vondt med å se på serien. Det er sånn det er på skolen. Jeg funderte riktignok også over dette med taushetsplikten, kanskje særlig i forhold til jenta der foreldrene tydelig slet med språket, men bortsett fra det synes jeg ikke det var voldsomme ting som ble eksponert.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:26   #28
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Han nyutdannede læreren ... Jeg må si at hans utviklingssamtale var vel en god oppskrift på hvordan en lærer ikke bør holde en utviklingssamtale. Ellers var det godt framstilt, selv om jeg hadde hatt store problemer med å stille opp sånn i forhold til taushetsplikt og hva jeg hadde følt jeg ikke burde eksponert på riksdekkende tv.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:28   #29
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Et realistisk innblikk, og det hadde vi nok ikke fått om ingen av elevenes foreldre hadde gått med på å dele litt på både godt og vondt.

Jeg tar det som en selvfølge at NRK har alt på det tørre når det gjelder taushetsplikt og den slags. Problemet er barna. Er de modne nok til å forstå hva det å eksponeres på denne måten innebærer? Jeg mener bestemt nei. Jeg fikk litt av de samme vibbene som i disse Nanny 911-programmene, og de var ikke gode. Den gang argumenterte man med at barna og familien tjente på det. I denne serien er jeg usikker på hva barna tjener på å eksponeres. At lærere rent egoistisk synes det er en flott anledning til å vise fram jobbinga si forstår jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:29   #30
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Syntes synd på han som var nyutdannet jeg.
Tenk å ha de første foreldresamtalene da. Skrekk og gru. Syns han hadde god innsikt i seg selv da han etterpå evaluerte og kom frem til at han kanskje fremsto som utydelig. For det gjorde han jo med tanke på den episoden vi så tidligere i programmet.
SÅ neste samtale gikk sikkert litt bedre får vi håpe.

Rart de ikke lærer mer om nettop det på lærerhøyskolen egentlig? Hvordan forholde seg til foreldre og gi tilbakemeldinger på barna deres..

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:31   #31
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Likte serien jeg. Den ga et nyansert og ekte/ærlig blikk inn i den norske skole. Siden jeg er lærer selv er jeg på ingen måte sjokkert over eksponeringen, men mulig jeg er litt blasert her. Jeg syns det er viktig at skole og lærerjobben blir mer virkelighetsnært for foreldre og andre i samfunnet. Politikere som ikke bevilger penger til nok lærere/vikarer, kanskje?

Jeg skal følge med.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:33   #32
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Rart de ikke lærer mer om nettop det på lærerhøyskolen egentlig? Hvordan forholde seg til foreldre og gi tilbakemeldinger på barna deres..

Det er en av de store manglene i lærerutdanninga. Hvordan gjennomføre foreldresamtaler, hva tar du opp og hvordan? Hva skal et foreldremøte inneholde? Etc. Det messes om at samarbeid skole-hjem er viktig, men en dag står du der, som han i serien, og oppdager at dette har du ikke kompetanse på.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:33   #33
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Mener du det er vanlig å få utlevert lærevansker og andre sosiale problemer man måtte ha på tv? Hvem beskytter barnas integritet her? Hvordan vil det føles for disse barna i ettertid å se på dette? Det var jo særdeles personlige opplysninger med navn som ble diskutert
.

Nei, jeg mener ikke at det er vanlig å få utlevert lærevansker eller sosiale problemer på tv, men at dette viser en vanlig skolehverdag. I en gjennomsnittlig skoleklasse i Oslo i 2009 vil jeg tippe at du finner både lærevansker og sosiale problemer representert.

Så lenge både barn og foreldre syns at dette er ok, så syns jeg det er helt greit. Å saklig vise det fram kan kanskje være med på å fjere en del fordommer og stigmatisering ogå. De som er med får kanskje positiv oppmerksomhet og kred på skolen, kanskje noe godt kommer ut av det? Det vet vi jo ikke? Dessuten er dette neppe noesom kommer til å følge de resten av livet.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:34   #34
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Likte serien jeg. Den ga et nyansert og ekte/ærlig blikk inn i den norske skole. Siden jeg er lærer selv er jeg på ingen måte sjokkert over eksponeringen, men mulig jeg er litt blasert her. Jeg syns det er viktig at skole og lærerjobben blir mer virkelighetsnært for foreldre og andre i samfunnet. Politikere som ikke bevilger penger til nok lærere/vikarer, kanskje?

Jeg skal følge med.

Enig med Magica. Ble ikke sjokkert over noe, men konstaterer ut fra FB-statusen til enkelte i omgangskretsen min, at mange lot seg sjokkere. Det tyder kanskje på at en sånn serie er på sin plass?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:36   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Jeg er på ingen måte sjokkert. Det er da slik det er. Lite ressurser og både flinke og svake elever. Pliktoppfyllende og bøllefrø.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:36   #36
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Det er en av de store manglene i lærerutdanninga. Hvordan gjennomføre foreldresamtaler, hva tar du opp og hvordan? Hva skal et foreldremøte inneholde? Etc. Det messes om at samarbeid skole-hjem er viktig, men en dag står du der, som han i serien, og oppdager at dette har du ikke kompetanse på.

Nettop!

Og det at det kommer litt fokus på det, som det jo gjorde i dag kan umulig virke annet enn positivt. Det er jo helt klart at dette er noe som bør gjøres noe med.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:45   #37
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Det er en av de store manglene i lærerutdanninga. Hvordan gjennomføre foreldresamtaler, hva tar du opp og hvordan? Hva skal et foreldremøte inneholde? Etc. Det messes om at samarbeid skole-hjem er viktig, men en dag står du der, som han i serien, og oppdager at dette har du ikke kompetanse på.

Enig, dette burde man lært mye mer om. Jeg var heldig, og fikk være med på både foreldresamtale og foreldremøte i løpet av praksisperiodene mine, men det fikk ikke alle medstudentene mine. Men selv om jeg hadde vært med på et helt foreldremøte og en hel foreldresamtale ( :ironi: ) i løpet av utdanningen følte jeg meg rimelig på tynn is første gang jeg skulle i ilden selv.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:51   #38
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Læringskurven er relativt bratt som nyutdannet lærer... *svett*.

Det er kunne nok vært gjort litt med utdanninga har jeg følelsen av. PPU også.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 22:56   #39
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Jeg ble positivt overrasket over dette. Det viser hverdagen på en Osloskole.

Nyutdannede har en ekstremt bratt læringskurve. Jeg husker godt hvor nervøs jeg var første gang jeg skulle holde foreldremøte i den første klassen min.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-09, 23:00   #40
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærerne - en ny tv-serie i kveld

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Mener du det er vanlig å få utlevert lærevansker og andre sosiale problemer man måtte ha på tv? Hvem beskytter barnas integritet her? Hvordan vil det føles for disse barna i ettertid å se på dette? Det var jo særdeles personlige opplysninger med navn som ble diskutert

Hvilke personlige opplysninger tenker du på? Lærevansker og sosiale problemer? Jeg synes ikke det er noe som skal ties ihjel og gjemmes inni seg. So what om hele klassen - hele skolen - hele Norge vet at du sliter med lesing og skriving, eller at du tyr til å denge medelever når du blir sint. Det er lettere å få hjelp når andre vet hva som er feil. Vi er så redde for å gruppere elevene i dagens skole. Vi har hatt en enhetsskole for lenge. Jeg tror ikke verstinger forblir verstinger bare fordi de blir satt i verstingklassen. Men jeg tror det kan være et nyttig grep for å pense disse verstingene inn på et annet spor.

Jeg tror at denne serien først og fremst er nok et bidrag til vår "sosialpornografi" - vi elsker å se på andre. Men om vi får til en bra dialog rundt dette utenfor serien - samtidig som at vi har visuelt belyst problemene slik at folk som ikke jobber i skolen kan se hva det er som foregår der - så kan det på sikt føre til en endring av det som er galt med skolen i dag.

Den stakkars nyutdannede lærer seg nok et par grep i løpet av serien, tenker jeg Håper jeg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no