Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-07, 21:42   #21
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Prøv swiffer magic eraser. Det er en hvit svamp som tar bort det meste (ifølge reklamen)

OK. Var visst nevnt et par ganger tidligere.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 22:22   #22
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Scotch Brite easy erasing pad. Den funker på det meste jeg har hatt av flekker. Til og med sprittusj på linoliumsbelegg. Koster bare ca. 15 kr. for to svamper. De har den på Meny. Verd et forsøk.

Guttungen min tegnet med sprittusj på bjørke-bordet vårt for et par år siden.
Jeg holdt på å gå opp i liminga da jeg oppdaget det, og jeg har skrubbet og skrubbet og skrubbet. Men- innså til slutt at jeg måtte bli glad i kunstverket, et evig minne om min lille tass.

Men jaggu tok ikk denne svampen den 2 år gamle sprittusjen på null komma niks. Det var ubegripelig. Så jeg anbefaler også denne erasing pad'en. :jepp:

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 12:43   #23
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Da har vi prøvd Swiffer Eraser, men det fungerte ikke noe særlig. Mannen er igang med å prøve vodka (alkoholmisbruk?) mens jeg ser etter om vi har noe rødsprit i huset.

Vodka fungerte bedre enn rødsprit er vår konklusjon, men vi får det ikke helt vekk for det. Her kommer hvertfall bildene, de er kanskje litt mørke....

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 12:53   #24
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

han har virkelig slått seg løs. Fine tegninger!

Jeg har dessverre ingen gode råd, foruten om kanskje maling?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 15:15   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Oj, hadde gått skikkelig til verks han ja.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 15:28   #26
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Han er flink til å tegne, det skal han ha.
Lykke til i ferden mot en blank vegg igjen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 20:00   #27
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Så herlig! LItt av en kunstner!

Vel , jeg ville nok tatt frem malerkosten med tid og stunder.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 20:19   #28
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Takk! Ja, det var ganske kule tegninger synes jeg!

Men ang. maling så går det dårlig. Vi har nemlig vinyltapet.....

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:33   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Skikkelig stilige tegninger da! (La han fargelegge dem:hihi: )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:19   #30
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Han var sikkert stolt tenker jeg!! Vi har malt en vegg vi. Ca 1/2 år etter at vi flyttet inn i helt nytt hus!

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 10:22   #31
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen- trenger tips!

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Dette har jeg VELDIG god erfaring med.

Swiffe magic eraser. Ja den funker faktisk! Er litt dyr, men annbefales virkelig når man har små kreative sjeler i heimen.



Her tok den sort sprittusj fra kjøkkenbenken.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 10:40   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Våtservietter.
Natusan, Pampers, Xtra - de tar slikt alle sammen!
:bidrar:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 11:31   #33
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Fine tegninger da.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Våtservietter.
Natusan, Pampers, Xtra - de tar slikt alle sammen!
:bidrar:

De som er verst i test for barnerumper er svært gode til dette formålet.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 12:06   #34
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Guttungen har tegnet på veggen - trenger tips!

Her hadde vi merketusj-tegninger på kjøkkeninnredningen en morgen.
Denne Scotch Brite-saken tok alt. Wow!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no