Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Stor forskjell, egentlig

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 21:37   #81
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Jeg har gledet meg i hele dag til å løfte denne tråden. Nå sitter jeg på bussen på tur til et par øl før show. Lisa williams. Ikke willow Smith.

Hvis du tar litt mer enn et par øl går det helt sikkert veldig bra.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:37   #82
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Jeg venter på referat. Håper du synes det er gøy!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:47   #83
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Jeg har fnist i sikkert ti minutter av denne misforståelsen, og håper du har hatt en artig kveld, Bæret!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:51   #84
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Enjoy!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 22:05   #85
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig


Håper kvelden har vært bra og venter spent på rapporten.
Det var litt av en misforståelse altså.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 08:46   #86
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Det var uten tvil en interessant aften.
Jeg sitter ikke igjen med så mange spørsmål rundt hvorvidt dama snakker med ånder eller ikke, for i mitt hodet er ikke det en relevant problemstilling i og med at jeg ikke tror på ånder.
Men det er mange spørsmål knyttet til etikk og moral rundt dette. Og selv om Lisa williams utelukkende hilser fra døde mennesker som har det bra og som vil gi beskjed om at de elsker de igjenlevende, så er jeg ikke så sikker på at det alltid trenger å være en bra ting.
Men de fleste som er der (på showet eller i møter med henne) er der jo fordi de savner noen og trenger en eller annen bekreftelse. Og for de aller fleste gjør det godt at noen sier "Din avdøde exmann vil at du skal gå videre. Lev livet ditt, jenta mi." Så sånn sett ser jeg ikke det helt alt fusset. Hvorfor hisser folk seg så veldig opp i om det er sant eller ikke?

Men jeg håper Williams selv tror på det hun driver med. Jeg håper hun har de beste intensjoner og jeg håper hun tenker at hun hjelper ånder eller mennesker eller begge deler. For i så fall så mener jeg at det ikke er så farlig. Da er det ikke så viktig om jeg tror eller ikke tror. Det er ikke så farlig om 4 mennesker får livet sitt ødelagt fordi de har fått en beskjed av sin døde morfar, når 500 mennesker endelig får sove godt om natta av samme grunn. Det er ikke galt at Williams håver inn penger på noe hun mestrer, så lenge hun gjør det av de riktige grunnene.

Men står hun på scenen der og bevisst lurer folk, så er det så respektløst. Både for de levende og de døde.
Kødder du med mine dødinger så bør du gjøre det i beste mening, om ikke annet.


Men som sagt, en veldig interessant kveld, og et par veldig rørende hendelser. Jeg kan være så u-troende som bare det, men om man sitter der med åpent sinn og gjerne vil skjønne hva man er med på, så er det umulig å ikke felle noen tårer over unge kvinner som får beskjeder fra sine avdøde kjæreste, eller mamman som fikk beskjeder fra sin avdøde sønn.

Alt i alt en ok, kveld. Og Lisa Williams er en veldig sjarmerende dame.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 09:07   #87
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Spennende å lese om kvelden din, all respekt for at du valgte å gå med et åpent sinn. Jeg deler mye av dine tanker, men har ikke erfart he.ne og har derfor ikke så mye å gå utifra.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 09:38   #88
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Så fint skrevet, Bæret!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 10:34   #89
Kirsten72
Nybegynner
 
Kirsten72 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 10
Kirsten72 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Jeg ler fortsatt av forvekslingen jeg da... men ett åpent sinn det skal du ha! Veldig fin refleksjon over temaet!

Hilsen Kirsten

Kirsten72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:10   #90
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Jeg er bare utrolig fascinert over at folk søker seg til den typen lindring av savn og smerte i et slikt forum, med så mange tilskuere. Det får meg dessuten til å undre meg over den "synskes" intensjoner. Hvorfor lage det som et show, er det egentlig den beste måten å hjelpe folk?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 12:17   #91
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Jeg er interessert i hvordan det foregikk i praksis? Sto hun der og sa jeg har en avdød ektemann som har en beskjed til sin kjære, og så reiste det seg bare opp en dame i det området der hun holdt blikket? Eller pekte hun ut én spesiell?

Leste nemlig reportasjen fra hun var her, og hadde gitt en dame "tillatelse" til å gifte seg igjen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 13:07   #92
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Kirsebær: Du er så utrolig fin! Det første innlegget er hysterisk morsomt, og "rapporten" din innmari godt skrevet.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)

Sist redigert av noen : 28-09-11 kl 13:19.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 13:11   #93
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hvorfor lage det som et show, er det egentlig den beste måten å hjelpe folk?

Det er iallefall den beste måten å tjene seg styrtrik på en karismatisk og sympatisk personlighet.

Jeg syns dette svindel i stor stil, og Kirsebær; du er ei fin dame. Men ikke ti ville hester kunne fått meg til å støtte det konseptet der. Ikke om jeg trodde det var Willow Smith engang.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 13:33   #94
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Vet du hva. Du fortjener et skjerf for denne tråden. Det kommer i posten en av de kommende dagene.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 15:35   #95
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Vet du hva. Du fortjener et skjerf for denne tråden. Det kommer i posten en av de kommende dagene.

Fantastisk. Det er jo i grunnen slik alle bør reagere når jeg skriver gode/interessante/morsomme innlegg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 09:18   #96
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Godt skrevet, Kirsebær.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 05:58   #97
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Bare kom over denne om Lisa Williams' kollega James van Praagh.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 08:13   #98
shanlaily
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 5
shanlaily har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Stor forskjell, egentlig

Ja, jeg er en av disse dumme som tror på sånt med hele meg.

shanlaily er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no