Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-11, 10:54   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Miniøya i Tøyenparken 28 og 29mai.

Fikk akkurat mail om at Sabeltann og Kardemommeby skal være der på søndagen.
Koster litt, men via DNBNor får man litt avslag. husker ikke hva billetten da koster og frist for å kjøpe via DNBNor til redusert pris er i dag!!
Her er link: http://minioya.no/

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 28-04-11 kl 10:55. Årsak: la ved link
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 10:57   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Arjuna dukketeater setter opp eventyret om Askeladden som stjal sølvendene til trollet i Kommandantboligen søndager fra og med 1. mai. Et kjempefint tilbud som inkluderer båttur for å komme seg ut på Hovedøya, og kanskje en runde på øya samtidig?

Vi var der sammen med Kanina ifjor og det var stas! Hovedøya er jo kjempefin da!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 11:01   #23
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Jeg tror det er obos-rabatt på miniøya også.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 11:04   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg tror det er obos-rabatt på miniøya også.

Jeg kan ikke finne det. Jeg ser at det står på Obos sine sider, men det er ikke mulig å velge det hos billettservice. Jeg lurer på om det bare gjaldt i fjor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 11:36   #25
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kan ikke finne det. Jeg ser at det står på Obos sine sider, men det er ikke mulig å velge det hos billettservice. Jeg lurer på om det bare gjaldt i fjor.

Æsj ja, det ser ut til at det bare var i fjor.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 13:54   #26
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Rollespill/eventyr for barn i skogen ved Ekebergrestauranten til helga

Dump ungen (må være 8 år) eller bli med selv (yngre barn, eller hvis de voksne er eventyrlystne). De holder kostymer, og det er knallgøy!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:56   #27
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

I går kveld var vi på premieren på Sofie i Wonderland i Sofienbergparken. Det var mye bedre en forventet og både små og store satte pris på forestillingen, utrolig fin

http://www.romfordans.no/

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 11:41   #28
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Fin tråd!

Hafslunds miljøfestival for barn i Frognerparken

http://www.hafslund.no/festival/les_...rtikkelid=2724

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 11:51   #29
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Juleforestillingene har også begynt å legges ut nå. Vi har allerede bestilt førsteradbilletter til Pulverheksa og julenissen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 14:52   #30
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Nå igjen, denne helga

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Rollespill/eventyr for barn i skogen ved Ekebergrestauranten til helga

Dump ungen (må være 8 år) eller bli med selv (yngre barn, eller hvis de voksne er eventyrlystne). De holder kostymer, og det er knallgøy!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 16:25   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Vi var på Knerten på Sandvika Ungdomsteater. Det er jo veeldig amatør, men barna likte det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:32   #32
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Nå til helga er det speidertivoli!

http://www.speiding.no/nyheter/?id=2312

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 13:45   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Jeg tror faktisk jeg skal vurdere å anbefale Hafslund Miljøfestival, gratis i Frognerparken i morgen.

http://www.hafslund.no/festival/

Like kommers som Miniøya, men denne gangen er det gratis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 14:13   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Like kommers som Miniøya, men denne gangen er det gratis.

Jeg vil vel si at med den lineuppen så er de omtrent en milliard ganger så kommers som Miniøya. Erik og Kriss? Sirius? Anine Stang? Alexander With? CC Cowboys? I do not see them at a Miniøya anytime soon, thank god.

Men sikkert et kult arrangement for kidsa, selv om jeg ikke er så interessert i at han skal høre på dype lyrics som:

Sitat:

hun var dama som, alltid bare fikk dritt
dama som, aldri kunne få brad pitt
en stygge andunge, fikk ingen drømmefyr
ingen lykkelig slutt, dette ekke et eventyr.
men er du storkar, på en god dag.
og blar opp noe vodka i en god bar.
om du drikker deg skjevere enn tårnet i pisa
kan du drikke henne jevere enn mona lisa.

Ikke så fort, ble bare finere etter det
vinen gjorde henne nitti kilo lettere
så ut som en litt femi mann for en time siden
nå var hun britney kan det være hvitvinen
som gjorde låvedøra hennes om til skinke
kan vinen funke som slankekur og sminke
Du skremte meg først, men jeg var tørst
Så drakk jeg deg pen som prinsesse Madeleine *2
Yeah yeah,
Har mine ølbriller på, øh øh øh ølbriller på *4

Økologisk, om ikke annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 14:27   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Nei fysj, nå er jeg negativ. det er masse kult på det arrangementet, og det er strålende at det er gratis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 14:33   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Jah, nå var du skikkelig negativ.

Tja, jeg var ikke superfan av Stella Mwangi eller Kaptein Sabeltann som lineup heller jeg, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 14:48   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tja, jeg var ikke superfan av Stella Mwangi eller Kaptein Sabeltann som lineup heller jeg, altså.

Nei, men det var barnevennlig og greit. Og Stella Mwangi er jo mye bedre når hun ikke synger Grand Prix-materiale.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 14:52   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Ja, artistene på Miljøfestivalen er ikke top notch, det er absolutt sant. Men området (tror jeg) blir bra, og greiene rundt virker forholdsvis oppegående.

Og strålende scenecrew, selvfølgelig. Virkelig strålende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 16:07   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Hvis scenecrewet er bra, kan ingenting gå galt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 21:52   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kulturopplevelsetipsetråden, barn, Oslo

Barnas Dag på Bislett Stadion / Donald Duck Games i helgen
På fredag og lørdag er det for større barn (10-14år) men på søndag er det Familiedag.
Deltakerpremie, t-skjorte, medalje og goodybag til alle.
http://donaldduckgames.no

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 09-06-11 kl 22:11. Årsak: la til link
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no