Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-12, 12:03   #1
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Jeg fikk melding fra vaskehjelpen på mandagsmorgen om at hun hadde omgangssyke. Hun sa at hun kunne komme tirsdag eller onsdag istedet.
Tirsdag var jeg overhodet ikke komfortabel med, så jeg svarte onsdag.
Jeg lurer på om det kan være tidlig også i forhold til smitte?

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:07   #2
Malin72
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 56
Malin72 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Kan være mulig å bli smittet selv på onsdag ja! Jeg hadde min kusine på besøk som hadde vært syk i helgen og hun kom hit på en onsdag......fredag morgen ble jeg syk og barna mine hakk i hel....så fredag kanskje??

Malin72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:07   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Men treffer du henne, da? Nå spør jeg som jeg har vett til, men kan hun spre smitte utover et tomt hus? Jeg må innrømme at det ikke hadde vært i mine tanker.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:09   #4
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men treffer du henne, da? Nå spør jeg som jeg har vett til, men kan hun spre smitte utover et tomt hus? Jeg må innrømme at det ikke hadde vært i mine tanker.

Jeg treffer henne ikke. Jeg er jo supernøye med å vaske dørhåndtak og sånn om noen er syke med tanke på smitte, så jeg lurer da på om hun kan "legge igjen" smitte i huset.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:11   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg treffer henne ikke. Jeg er jo supernøye med å vaske dørhåndtak og sånn om noen er syke med tanke på smitte, så jeg lurer da på om hun kan "legge igjen" smitte i huset.

Når i tillegg skal vaske, så er vel sjansen enda mindre for at hun skal kunne spre så veldig mye smitte.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:11   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Så fort som mulig er min første tanke. Jeg er veldig lite redd for omgangssyke da, og i overkant glad i et rent hus.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:14   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Så fort som mulig er min første tanke. Jeg er veldig lite redd for omgangssyke da, og i overkant glad i et rent hus.



Problemstillingen hadde ikke falt meg inn engang.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:20   #8
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Så fort som mulig er min første tanke. Jeg er veldig lite redd for omgangssyke da, og i overkant glad i et rent hus.

Sant.
Jeg er veldig redd for omgangssyke da, men jeg er kanskje litt hysterisk.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 12:20   #9
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Jeg ville heller ikke bekymret meg. Hvis jeg hadde bekymret meg så ville jeg heller tatt en runde med klorin over dørhåndtak og toalett. Det hadde kostet meg mindre enn å utsette vaskingen, trur eg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 21:55   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Sant.
Jeg er veldig redd for omgangssyke da, men jeg er kanskje litt hysterisk.

Jeg og, så jeg hadde nok utsatt så lenge som mulig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 21:58   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Så fort som mulig er min første tanke. Jeg er veldig lite redd for omgangssyke da, og i overkant glad i et rent hus.

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.



Problemstillingen hadde ikke falt meg inn engang.

Dult.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 22:02   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.



Problemstillingen hadde ikke falt meg inn engang.

Ikke meg heller

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 22:07   #13
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Det er en gylden 48 timers regel man burde holde etter siste oppkast/diare...for å ikke smitte andre...hvis du selv skal være til stede mens hun vasker da...hvis ikke så går det ann å bruke sprit på dørhåndtak, do og vask etter at hun har vært...men sikkert lurest å vente

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 22:08   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Altfor tidlig. send henne til meg istedenfor!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 22:19   #15
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vaskehjelpen hadde omgangssyke på mandag, når skal jeg tørre å la henne komme?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Altfor tidlig. send henne til meg istedenfor!


Det er ett stort behov, så jeg har latt hysteriet ligge og gleder meg til å komme hjem til rent hus i morgen.

Hattifnatten, det går visst i barnehagen også. Har vært ett par runder på veslas avdeling.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no