Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-14, 08:24   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Eller må den stakkars mammaen være med?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 08:27   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Helt avhengig av nesten-17-åringen, vil jeg si. I den alderen er variasjonen i modenhetsnivå enormt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 08:28   #3
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Haha - den stakkars utdaterte mammaen, ass.
Jeg mener selvsagt One Direction! Ullevål 19. juni!
Samma det, vel. Boyband er boyband.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 08:29   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Helt avhengig av nesten-17-åringen, vil jeg si. I den alderen er variasjonen i modenhetsnivå enormt.

17-åringen er veldig flink og moden og har vært på konserter før.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 08:34   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Jeg hadde blitt med, særlig når det er snakk om OD og ikke A1. Jeg tenker på følelseshysteriet og kaoset som lett kan oppstå.
Ikke fordi jeg ikke hadde stolt på syttenåringen (kunne glatt ha sendt åtteåring med syttenåring på fly til NY og sånt), men på grunn av at jeg ikke føler meg automatisk trygg på sikkerheten ved slike konserter.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 08:34   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Stesnuppa hadde fint kunne tatt ansvar for Poden på konsert.
Men jeg hadde ønsket å være i nærheten da. Hente dem etterpå eller noe slikt.

Og vi hadde pratet en del om ting på forhånd så Poden hadde visst hva han skulle gjøre om han kom bort fra søster og slikt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 08:44   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Jeg hadde blitt med.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 09:04   #8
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Jeg ville helt klart blitt med. Slike konserter (OD, JB, Isac Eliot) er vel det verste med tanke på hysteri, og det er fryktelig lett å komme bort fra hverandre.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 09:18   #9
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Jeg har overvært 2 1D konserter , det er mye snørr og trårer.

Begge konsertene var i London, i O2, fikk alle sitteplasser, den andre, 80.000 på Wembley, ikke antydning til trengsel på matta hvor vi stod. (rett ved miksebordet). Det er selvfølgelig trengsel forran scenen, men 17 åringen drar ikke 8 åringen dit. Uansett - jeg hadde ikke sent min 15 åring alene med lillebroren på 12, hun går inn i en "transe" når heltene kommer på. Hun har fått gå på konserter alene i ett års tid, men da med ansvar kun for seg selv. Eneste grunn til at jeg er med var at de var i London. Men hvordan din 17 åring reagerer, vet man kanskje ikke før gutta står på scenen

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 10:50   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Man må ikke være helt foran midt i klynga da. Jeg har vært på flere slike "hysteriske konserter" og det er jo ikke kaos og ville tilstander over hele fjøla.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 11:09   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.987
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Jeg var på JB med min daværende 8-åring, men hadde sitteplass. Det foregikk i helt rolige former, selv om tenåringen som satt bak meg gråt hele konserten. (Moren til nevnte tenåring holdt på å le seg ihjel.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 12:27   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Det er vel ikke anbefalt, men om ungdommen er ansvarlig tror jeg det går helt fint. Det er på Ullevål, god plass, blir ikke stappfullt på matta, og det blir ikke klamt som på en innendørs arena.

1D er også en helt annen deal enn Justin. Da de var på Telenor Arena var det sittende publikum på matta, jeg trodde på forhånd at det kom til å bli mayhem, men det var helt lugnt, egentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 12:36   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er vel ikke anbefalt, men om ungdommen er ansvarlig tror jeg det går helt fint. Det er på Ullevål, god plass, blir ikke stappfullt på matta, og det blir ikke klamt som på en innendørs arena.

1D er også en helt annen deal enn Justin. Da de var på Telenor Arena var det sittende publikum på matta, jeg trodde på forhånd at det kom til å bli mayhem, men det var helt lugnt, egentlig.

Det er samme inntrykk som Frøkna og jeg sitter igjen med også. 1D konsertene har gått stille og rolig for seg, mens JB - wow - hysteri. Altså - du har gråtende, hyperventilerende fans hos 1D også, men det er gjerne Early Birdsene, de som har sittet utenfor arenaene uten mat og drikke hele dagen og skal først inn på stadion. Har 1D med seg Five Seconds Of Summer som oppvarming - DA blir det hyperventilering. Jeg trodde jeg måtte starte førstehjelp ett øyeblikk der når de entret scenen. (De var oppvarming på stadion touren til 1D nå i sommer).

Maverick - hvor mange slipper de inn på Ullevål på en slik konsert? Og gjør de som på Wembley, setter opp flere konserter hvis de ser 1 konsert blåser avgårde?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 12:39   #14
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Hva tror dere om salgstempo på disse billettene? Blir det å presse F5 hundreogsnørrogførti ganger på 10 minutter og vips! så er alt utsolgt og man har ikke fått noen billett? Eller kan man kjøpe uten problem et par timer etter de blir lagt ut?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 12:41   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hva tror dere om salgstempo på disse billettene? Blir det å presse F5 hundreogsnørrogførti ganger på 10 minutter og vips! så er alt utsolgt og man har ikke fått noen billett? Eller kan man kjøpe uten problem et par timer etter de blir lagt ut?

Jeg tror de er borte få minutter. Så ja, F5 og flere maskiner er nok lurt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 12:47   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det er samme inntrykk som Frøkna og jeg sitter igjen med også. 1D konsertene har gått stille og rolig for seg, mens JB - wow - hysteri. Altså - du har gråtende, hyperventilerende fans hos 1D også, men det er gjerne Early Birdsene, de som har sittet utenfor arenaene uten mat og drikke hele dagen og skal først inn på stadion. Har 1D med seg Five Seconds Of Summer som oppvarming - DA blir det hyperventilering. Jeg trodde jeg måtte starte førstehjelp ett øyeblikk der når de entret scenen. (De var oppvarming på stadion touren til 1D nå i sommer).

Maverick - hvor mange slipper de inn på Ullevål på en slik konsert? Og gjør de som på Wembley, setter opp flere konserter hvis de ser 1 konsert blåser avgårde?


Jeg husker ikke nøyaktig kapasitet, men selv utsolgt Ullevål er ganske romslig på matta. Om de kan sette opp flere kommer an på turnéens kalender, tilgjengelighet på stadion og i det hele tatt, så svaret er - you never know. Men man kan jo glatt gå ut i fra at arrangør selvfølgelig gjerne setter opp en konsert til hvis det er mulig, de vil jo tjene penger.

Disse 5 Seconds Of Summer skal til Spektrum i mai, forresten:

http://www.oslospektrum.no/5-seconds...18-133570.html

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 12:55   #17
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Mener Ullevål tar 25 000.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 12:58   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Mener Ullevål tar 25 000.

På fotballkamper, ja. Men når man bruker matta også, men ikke den ene kortsiden, så blir det litt annerledes. Rømningsveikapasiteten er større enn 25 K, mener å huske at det er et sted i nærheten av 30 K.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 13:13   #19
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

På fotballkamper, ja. Men når man bruker matta også, men ikke den ene kortsiden, så blir det litt annerledes. Rømningsveikapasiteten er større enn 25 K, mener å huske at det er et sted i nærheten av 30 K.

Tribunen har kapasitet til 28 000 (ifølge wikipedia).
Finner ingen tall for maks kapasitet under konserter, men ser Bon Jovi har hatt konsert der for 31 000

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 13:14   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 16-åring(nesten 17) og 8-åring alene på A1-konsert?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.


Disse 5 Seconds Of Summer skal til Spektrum i mai, forresten:

http://www.oslospektrum.no/5-seconds...18-133570.html

Det stemmer det! Jeg har ei som skal dit.

Jeg har fått ordre om å sitte klar kl 10 30. oktober, så får vi se om vi har lykken med oss denne gangen også.
Sist jeg var på konsert på Ullevål mener jeg vi var 27.000. Er Valle større enn Ullevål?

På Wembley satte de opp nye konserter fortløpende etterhvert som arenaen ble utstolgt, det var mange svartebørs-haier som stod med en trist mine utenfor arenaen på konsertdagen, billettene gikk for 5 pund siste minuttene før start. :den.beste.fryd.er.avogtil.skadefryd:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 24-10-14 kl 13:20.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no