Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-15, 11:11   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

NRK mener visst både Jul i Skomakergata og Jul i Blåfjell er utdatert.

For voksne er jo sakte-tv populært.

Jeg har ikke barn, men lurer på om Jul i Blåfjell ville blitt for kjedelig for barn? Tror du dine barn ville likt Jul i Blåfjell/Jul på Månetoppen?

http://www.vg.no/rampelys/julen/nrk-...ll/a/23566442/

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:20   #2
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Mine barn har likt og liker disse seriene, men jeg liker veldig godt NRK sine nyproduksjoner og synes egentlig at det er fint at de bytter ut litt. Jeg gleder meg til Julekongen og en ny dansk serie som skal gå i år, og ser at ungene liker nye serier og. Jeg har helt ærlig aldri forstått helt den motviljen en del har til nye adventsserier. Vil en se noe gammelt i tillegg er det jo fritt fram!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:20   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Jul i Skomakergata er virkelig utdatert. Jul i blåfjell har jo barna mine sett når det har gått de siste årene. Men poenget til NRK er jo at de skal lage oppdaterte programmer til de barna som ser på barne-tv nå. Jeg gleder meg over de nye seriene som skapes, og som stadig kommer med nye løsninger og innspill til adventstida.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:26   #4
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Ullungen har likt både Blåfjell og Månetoppen når de har bitt vist - Månetoppen har gått to ganger i hennes barne-TV-karriere, sist i fjor da hun var åtte.

Jeg viste henne Jul i Skomakergata på YouTube da hun var syv, hun likte den også, men ble litt fnisete av rotehodet skomaker Andersen og den prektige Stine - og rett og slett hvor tregt alt gikk, tror jeg. Denne serien har jo korte episoder på et kvarter, hadde det vært en halvtime tror jeg hun hadde blitt lei.

Jeg har full forståelse for at Jul i Skomakergata er pensjonert, litt mindre for Månetoppen/Blåfjell, men synes det er supert at NRK fortsetter å være kvalitetsleverandør av nye adventsserier. Julekongen som gikk i forfjor var kjempepopulær, og vi gleder oss til å se den igjen i år.

Når seriene attpåtil ligger tilgjengelig på nett-TV, forstår jeg ærlig talt ikke nostalgisutringa.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:26   #5
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Ja, det er utdatert. Det er langsomt. Skravlete. Det er teknisk dårlig og innholdsmessig svakt og holder ikke i lengden. Jeg er SÅ glad for at de lager nye gode ting og har gledet meg stort over de nye seriene som er blitt laget etterhvert, som Jul i Svingen og Julekongen.

Hvis man elsker disse seriene, så er det jo ingenting i veien for å ha dem på dvd.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:29   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Kvinne (42) hater i alle fall musikken i Blåfjell så intenst at hun nærmest rømmer huset.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:31   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Kvinne (42) er antagelig belastet med det samme utmerkede gehøret som kvinne (41), og da blir det veldig vanskelig å holde ut.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:33   #8
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Ja, Skomakergata er det ingen av mine som har skjønt greia med i det hele tatt. Og det er jeg i grunnen helt enig med dem i.
Jul i blåfjell og Månetoppen liker de forsåvidt godt, men det blir for kjedelig og sakte, så det er heller noe vi ser på flere i ett jafs av, gjerne bakgrunnsunderholdning på bakedager der vi går litt til og fra.
De de elsker med blånissene er strengt tatt luene.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:36   #9
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kvinne (42) hater i alle fall musikken i Blåfjell så intenst at hun nærmest rømmer huset.

Er med deg der, bortsett fra den der godnattsangen "Nisser og griser og alle andre små...". Den er fin.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:37   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Jul i Svingen er det som har fenget mest her i huset. Den første gangen det gikk var eldste her fire år, og hun var faktisk med og så serien i fjor også, da hun var tolv. (!) At NRK lager noe nytt er da bare flott!

Svingen har også den fineste Luciasangen.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:37   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Jeg lever med mannlig brite (39) som elsker Jul i Blåfjell, og som MÅ se det hvert år. Resten av familien klager høylytt. Hvert år. Men han er like stoisk og like hæppi. For han er det adventstidas høydepunkt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:49   #12
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Mine på 8 og 11 elsker Jul i Skomakergata. Vi har den på dvd, og det har blitt tradisjon med Skomakergata og frokost hos oss. (Mulig de elsker den pga. at de får spise foran tv'n, -noe som aldri skjer ellers...)
Jul i Blåfjell og Månetoppen er også noe de gjerne ser.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 11:52   #13
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Ville bryr seg veldig lite om det som går på barne-tv. Hun så litt av Blåfjell eller Månetoppen sist det gikk, og såvidt et par episoder av Julekongen. Men hun elsker Jul i Skomakergata...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 12:08   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Blåfjell er tragisk dårlig, ifølge meg. Overspill og skjærende synging. Sist det gikk (var det i fjor? jeg har fortrengt det), elsket 09-modellen det, men jeg mistenker at hun ville likt nesten hva som helst, siden hun er veldig glad i barne-TV med ekte skuespillere. Vi får se hvordan det går i år. 2012-modellen ser aldri på TV uansett.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 12:21   #15
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Min minste likte godt Blåfjell-seriene, men ikke sånn at hun absolutt måtte se hver episode. Derimot er Pakten helt i hennes gate, samme med den snodige svenske med de steinaldermenneskene som landet i nåtiden. Jul i Svingen er også populært her. Eldstemann likte veldig godt Jul i Skomakergata da han var liten, men da snakker vi 3-4 år altså.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 12:25   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Barna mine liker det, men det betyr ikke at det bør sendes år etter år som julekalender. Det er jo i høyeste grad utdatert og siden jeg var voksen og barnløs da det kom så har jeg ingen nostalgiske følelser for blånissene og må si at det er underlig med voksne i barnerollene og at de som liksom er mennesker i serien er helt merkelig karikert. "Det var fint sagt, Kåre".

Lillesøster har funnet skomakergata på Nrksuper.no og riktig kooooser seg med det. Hun er en travel person som finner ro i sakte ting.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 12:27   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

De var ihvertfall ikke noe for min datter (nå 12). Ellers enig med HV

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 12:27   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Jeg er svært lite begeistret for film og TV hvor barneroller er besatt av godt voksne som karikerer barn. Jeg har aldri likt Blåfjell. Hiawata likte det vel da han gikk i barnehagen, og barnehagebarn nå kan sikkert ha en viss glede av det. Men jeg syns det er viktigere å utvikle god, nyskapende filmkunst for barn og unge, enn å tilfredstille nostalgikerne. De kan jo bare kjøpe det på DVD?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 12:29   #19
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De kan jo bare kjøpe det på DVD?

Det er jo det underligste med disse stormene mot NRK. Veldig mye av dette ligger åpent på nett, og resten er å få på DVD. Er det virkelig noe å klage over at NRK velger å lage nye ting som passer dem som faktisk er i målgruppen? Sånt forstår jeg lite av.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 12:43   #20
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Jul i Blåfjell utdatert for dagens barn?

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Derimot er Pakten helt i hennes gate, samme med den snodige svenske med de steinaldermenneskene som landet i nåtiden.

Hedenhøsbarna finner opp julen var utrolig bra!

Vi prøvde oss på Jul i Skomakergata i fjor. Det funket dårlig både for barn og voksne. Jul i Svingen har vi på DVD, og den er veldig stas.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no