Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-16, 22:18   #81
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

14 åringen har brukt MYE mer mobildata enn han har. Ikke noe morsomt med høy regning.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 14-09-16, 22:37   #82
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Foreldremøter. Det irriterer meg. Ein har tusen andre kanalar å få ut "nødvendig" informasjon på.

Mens vi lærere elsker, virkelig ELSKER, foreldremøter. Årets høydepunkt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 14-09-16, 22:51   #83
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Å ikke oppdage at jeg svarer på en tråd fra 2006

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 14-09-16, 23:19   #84
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg sitter i England og svetter, har knapt med tid til å lese og skulle heller vært i Norge.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 07:58   #85
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Mens vi lærere elsker, virkelig ELSKER, foreldremøter. Årets høydepunkt.

Virkelig? Eller er du ironisk no?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 08:15   #86
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Sjefer.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 09:57   #87
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg har tatt meg en uke ferie for å få gjort alt jeg burde ha gjort på hjemmebane, også har jeg blitt syk. Men ikke sånn få-igjen-ferien syk bare superforkjøla og slappfisk.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 10:22   #88
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Når kan har kommet veldig godt i gang med å strikke en kofte, for så å oppdage at man har strikket klippekanten feil.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 10:52   #89
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Virkelig? Eller er du ironisk no?

Jeg har i hvert fall utdannet meg til lærer bare for å få gleden av å holde foreldremøter i tillegg til å delta på dem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 11:13   #90
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Utsatte timer Og det uten 24-timers varsel Skulle vært likt når de du skal til avlyser som når vi selv må avlyse syns jeg altså.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 15-09-16 kl 11:49.
star er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 11:18   #91
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Foreldremøter. Det irriterer meg. Ein har tusen andre kanalar å få ut "nødvendig" informasjon på.

Joa, men det finnes forsvinnende få andre kanaler å møte foreldrene på. Hilse, se fjesene, snakke med dem. mange er det vel ikke i året?

Jeg irriterer meg generelt over negative folk, noen dager bikker det litt mer over enn andre. Jeg kan være dryppende sarkastisk og negativ selv, men det er noe med settingen det presenteres i.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 12:08   #92
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Forelesere som ikke gjør noe annet enn å lese høyt fra som egen powerpoint......

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 13:21   #93
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Joa, men det finnes forsvinnende få andre kanaler å møte foreldrene på. Hilse, se fjesene, snakke med dem. mange er det vel ikke i året?

Det er fire bare disse to ukene her.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 13:24   #94
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Forelesere som ikke gjør noe annet enn å lese høyt fra som egen powerpoint......

Det er fordi dere skal øve til foreldremøtene!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 13:26   #95
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Joa, men det finnes forsvinnende få andre kanaler å møte foreldrene på. Hilse, se fjesene, snakke med dem. mange er det vel ikke i året?

Eg syns det er mange eg? Juleavslutningar, skuleframsyningar, sommaravslutningar, akebakkesamlingar, påskefrokost, kveldsmat og spelekveld, "det er meldt så fint vær på søndag"-samlingar og så vidare. Mange fleire arena for å KOMMUNISERE enn å sitte rett opp og ned på en liten stol og høre om årets læreplan.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 13:26   #96
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er fordi dere skal øve til foreldremøtene!

No lo eg høgt

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 13:28   #97
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg syns det er mange eg? Juleavslutningar, skuleframsyningar, sommaravslutningar, akebakkesamlingar, påskefrokost, kveldsmat og spelekveld, "det er meldt så fint vær på søndag"-samlingar og så vidare. Mange fleire arena for å KOMMUNISERE enn å sitte rett opp og ned på en liten stol og høre om årets læreplan.

Jeg elsker det første kvarter der vi skal snakke om (høre på) hva vi kan bruke foreldremøtene til. Hva slags fora dette er og hva vi som klasse vil ha ut av dette. Åtte ganger i året. Pluss på FAU.

Negativ sa du? Godt det var rette tråden.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 13:53   #98
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg syns det er mange eg? Juleavslutningar, skuleframsyningar, sommaravslutningar, akebakkesamlingar, påskefrokost, kveldsmat og spelekveld, "det er meldt så fint vær på søndag"-samlingar og så vidare. Mange fleire arena for å KOMMUNISERE enn å sitte rett opp og ned på en liten stol og høre om årets læreplan.

Vi har ingen slike. De eneste gangene vi ser lærerne, er på foreldremøter og foreldresamtaler. Jo, forresten, på dugnaden også!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 14:32   #99
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi har ingen slike. De eneste gangene vi ser lærerne, er på foreldremøter og foreldresamtaler. Jo, forresten, på dugnaden også!

Vi har ganske mange. Verst var det no i vår. Skuleavslutning med grilling var 15.juniish og lagt ut på klassa si facebookside i god tid. I slutten av mai kom det invitasjon til omtrent samme konseptet. For det var så fint vær

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 15-09-16, 14:41   #100
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Det der er trinn-avhengig. Jeg har barn på barneskole, ungdomsskole og videregående. For de to eldste er det kun foreldremøter og foreldresamtaler som er treffpunktene.

Som lærer i vgs er ikke det morsomste i jobben min å bruke kvelden min til å snakke til mer eller mindre interesserte tilhørere, men det er viktig og nyttig. Har dog lært å gjøre møtene effektive etter endel år som deltaker selv.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no