Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Er det noen andre som synes denne var morsom?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 21:34   #61
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Det er sikkert derfor han har så stor medfølelse med uttrykket til stakkaren i rute 3.

  Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 21:58   #62
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Fortsatt ike morsom, men så har jeg heller ingen gøyale nattehistorier å komme med da. Er det så vanlig altså?

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 22:06   #63
Betty
Superaktiv
 
Betty sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 348
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er sikkert derfor han har så stor medfølelse med uttrykket til stakkaren i rute 3.



Mannen min hadde nok lignende uttrykk da jeg under prøverørsforsøk satt meg opp i senga og lette etter eggene mine.

__________________
Storesøster, mai-06.
Lillesøster, april-09.

Sist redigert av Betty : 16-09-09 kl 22:13.
Betty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 22:12   #64
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg lo, og så lo jeg enda mer av Elinblus eks-samboer og Albertines brytergrep nattestid.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 22:30   #65
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Nå ler jeg enda mer av den.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 23:10   #66
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Åh, som jeg ha ledd og ledd og ledd av denne!
Den, og den der Cyan har drømt at hun hadde to skruer, en ny og en som var flere hundre år gammel, men det gjorde ikke noe, for den ene skulle lære den andre å være ny - og Leo reiser seg og sier: "Jeg setter på kaffe - ja?"



Jeg kjenner meg nemlig godt igjen.
Jeg sier de utroligste ting når jeg våkner.
En morgen, da mannen skulle på jobb og vekket meg for å si hadet, smilte jeg stort og trøtt til ham og ba ham jobbe godt sammen med alle giraffene.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 23:14   #67
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg lo. Kanskje fordi jeg har opplevd at helten har gjort det der endel ganger, og jeg ligger som fyren på bilde nummer 3.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 23:16   #68
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

For ikke å snakke om (og gudene må vite hva jeg hadde drømt da) den gangen jeg våknet midt på natten, vekket min sovende mann med et irritert dytt i venstre skulder, freste "Din helvetes drittsekk!" og la meg ned igjen.
Han skjønte virkelig null.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 23:17   #69
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 23:18   #70
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.



Minner meg om den gangen min kjære, ut av det blå, mens vi begge sov, satte seg opp i senga og virkelig HVEEEESTE som en gal katt,
for å skremme vekk den katten han trodde hadde kommet inn i rommet

Åh, herregud!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Altså, jeg husker fortsatt den natta da eldstemann var et par måneder gammel og jeg drømte at han holdt på å ramle ut av senga vår. Ansiktsuttrykket til min kjære ektemann Alberto da jeg kastet meg over ham og veltet ham nærmere meg var ubetalelig.

Det der har helten også gjort! Flere ganger!

Det var ikke like morsomt da, altså. Jeg ble egentlig ganske sint.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 23:48   #71
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg ler og ler av natthistoriene!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 23:52   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.



Minner meg om den gangen min kjære, ut av det blå, mens vi begge sov, satte seg opp i senga og virkelig HVEEEESTE som en gal katt,
for å skremme vekk den katten han trodde hadde kommet inn i rommet

Åh herregud, da hadde jeg dødd av skrekk tror jeg.

Mannen skremte livet av meg en gang han kom med små skrik midt på natta. Jeg måtte vekke ham for å høre hva i helsike han drømte, og da kunne han fortelle meg en av de jævligste skrekkdrømmene jeg har hørt, jeg visualiserte det skikkelig og greier. Det endte med at han la seg til rette og sovnet søtt, mens jeg lå og stirret i taket i flere timer etterpå, helt sånn: .

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 02:43   #73
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?



Jeg kjenner meg så godt igjen her. Og nå ler jeg så tårene triller både av Cyan og alle historiene som har kommet her.

Jeg har sagt og gjort mye rart i halvsvima på morgenen selv. Mannen kjente seg veldig godt igjen med stakkaren i rute nr 3.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 13:05   #74
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 13:30   #75
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Lo høyt her!

Kan være med at jeg gjør det samme.



Jeg sa i søvne (og litt medikert - skal sies) til mannen at "Hvis pip-pip'en ringer, så må du skyt'n!" Jeg mente å si at han måtte ta telefonen hvis den ringte..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 13:35   #76
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?



Herregud for noen historier!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 14:47   #77
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

En fabelaktig tråd, ler så jeg griner av alle historiene.
Og min mann våkner stadig opp av at jeg sparker ham ut av sengen mens jeg sier ting som "drittsekk" og kjefter ham huden full for sidesprang og det som verre er. Det verste er jo at jeg selv etter at jeg har våkna går rundt og furter i timesvis fordi han er så innmari dust.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 15:02   #78
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Mannen min reiste seg opp i senga ei natt og ropte: -Eureka!

(han har aldri brukt ordet verken før eller siden)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 15:32   #79
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg måtte le litt, og jeg er ikke trøtt.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 15:55   #80
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noen andre som synes denne var morsom?

Jeg ler og ler så tårene triller både av tegneseriestripa og av alle historiene.

Frøkna og venninna som sitter her og produserer smykker, lurte fælt på hva som var så morsomt, så nå fikk vi en runde med gå/snakke-i-søvne-mimring her også.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no