Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg din adventsstake

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 21:44   #41
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.



Vi har denne. Bruker lilla lys. Det er godt mulig det er innmari mange som har den, men jeg synes den er griselekker.

Denne har vi også. Men jeg bruker hvite høye lys. Jeg fikk den i bursdagsgave av mamma og pappa for noen år siden.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:47   #42
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sånne har jeg også. I blankpolert stål, som her. Elsker dem og brukes hele året.

Så flott at du fikk tak i den, Hyacinth

Jeg bruker også denne hele året. På denne tiden har den lilla lys.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:57   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Så flott at du fikk tak i den, Hyacinth

Jeg bruker også denne hele året. På denne tiden har den lilla lys.

Hehe, du husker at jeg strevde med det i fjor, ja? Hjelpe meg, så mye jeg styrte. Men jeg fikk tak i den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 22:38   #44
Kims
Aktiv
 
Kims sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 264
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Jeg har en helt enkel og grei messingstake, kjøpt på Rema 1000 i dag. Det var på tide å bytte ut den stygge vi hadde fra før. Neste år blir det lys uten noe dill på.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_1914.JPG (46,9 KB, 57 visninger)
__________________
Storebror 2009 og lillesøster januar 2014
Kims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 22:45   #45
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake



Denne lagde jeg for et par år siden, i trolldeig.
(bilde fra i fjor, jeg har altså ikke tent den i dag... )

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 23:15   #46
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Jeg har Perfect Home staken som Brenda viser frem. Har den fremme hele året, men har lilla lys bare i advent.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 00:12   #47
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake



  Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 00:51   #48
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Vi har denne fra Black Design:



Vi skal ha lilla kubbelys og tall hengende på lysene. (Hvis jeg finner tallene da. Jeg la de på "et lurt sted" i fjor og aner ikke hvor dette stedet er nå.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 01:01   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Ikke at den kommer frem på en stund, antar jeg, men jeg HAR faktisk en adventsstake. Den er i betong.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Jul 060_liten.jpg (185,7 KB, 65 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 10:36   #50
Christina
Pauset
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 204
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Har hatt litt forskjellig, men i år bruker vi disse.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Adventlys 2009 004.jpg (59,4 KB, 23 visninger)
Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:17   #51
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Vi har denne fra Black Design:



Vi skal ha lilla kubbelys og tall hengende på lysene. (Hvis jeg finner tallene da. Jeg la de på "et lurt sted" i fjor og aner ikke hvor dette stedet er nå.)


Denne har jeg også - i år med lilla kubbelys.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:25   #52
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Har denne fra House Of Stockholm

Den er litt vanskelig å få ren hvis det kommer farget stearin på den, men den er veldig fin da.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:38   #53
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.


Jeg har en som ser helt prikk lik den bakerste her, men kjøpte min på Skeidar eller Bohus for 2 år siden. Den står fremme og klar til å tennes i kveld.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:41   #54
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Vår ser foreløpig sånn ut, men jeg tror jeg kommer til å endre litt på den...

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:42   #55
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

GinaK: det er samme stake... man kan bruke den til både vanlige lys og kubbelys - man bare skrir av innretningen til vanlige lys om man skal forandre på den. I fjor hadde jeg tynne lys, i år har jeg kubbelys.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:44   #56
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Vi har denne fra Black Design:



Vi skal ha lilla kubbelys og tall hengende på lysene. (Hvis jeg finner tallene da. Jeg la de på "et lurt sted" i fjor og aner ikke hvor dette stedet er nå.)

Sånn har vi også, men fra Nille.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:56   #57
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Denne har jeg hatt i over 20 år. Helt enkel.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0071.jpg (185,2 KB, 63 visninger)
__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:05   #58
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Denne:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg adventstake.jpg (131,0 KB, 17 visninger)
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:11   #59
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Jeg har også fra Black Design, bare at min er rund.

  Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:17   #60
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Sånn ble mine:





__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no