Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Underseater koffert med hjul

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-22, 10:45   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Underseater koffert med hjul

Jeg liker å reise superlett, og skulle gjerne hatt en underseaterbag på hjul. Jeg har ryggsekker og bager som passer, så hjul og håndtak er viktig for meg.

Men jeg skjønner ikke helt målene og hva som vil godtas. Jeg reiser ikke med Ryanair, men underseateren min må passe til Norwegian, Flyr og Sas tenker jeg. Fra sidene deres oppgir de at mål på " underseater" som da skal passe under setet skal være;

SAS; 40*30*15
Norwegian :30* 20 *38- 10 kg
Flyr 38*30*20 - 8 kg

Noen som har gode tips til en slik liten trillekoffert/ trille pc-bag?

Jeg har sett på denne fra Travelpro. Den heter "underseater", men har mål oppgitt til (44,5 X 36,83 X 21,6 Cm). Da blir den for stor under setet til SAS, Norwegian og Flyr, ikke sant?

https://eu.travelpro.com/collections...rseat-carry-on

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no