Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Smart av Norsk Luftabulanse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 18:15   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Smart av Norsk Luftabulanse

Eldste sønnen min går i 7. klasse og i disse tider skal vist alle 7. klasser ha fokus på Hjerte- og lunge redning.
I den anledning få de en pakke med hjem for opplæring av slekt.
Den inneholder en DVD og en Mini-Anne dukke.
Dukken består av hode hals og brystparti, og er en letter utgave av den de har på skolen, men ut fra det jeg har sett på den virker den lettere å "bruke".

Lungeposer følger med slik at man skal se at lungene blir blåst opp også.
(og ikke minst, ende ekstra poser) Brystpartien virket det som det var en slags motstand i "rammen" på slik at det viker litt reelt også.
Så nå skal gammel læring oppfriskes her i huset.

Et kjempefint tiltak av Luftambulansen synes jeg for nå kan slike ting læres hjemme, og da får kanskje folk i litt større grad "ut fingeren"
Og oppfrisking av gamle kunskaper blir jo også enklere å få til om man har en slik dukke i hjemmet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no