Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok er dette sitatet fra?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 09:17   #1
Fårikål
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 1
Fårikål har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvilken bok er dette sitatet fra?

Jeg har skrevet ned et sitat som jeg er ganske sikker på er fra en bok jeg leste i vinter, men jeg skrev ikke ned hvilken, og klarer ikke å huske hvilken bok dette var. Det irriterer meg grønn at jeg ikke husker det, og lurer på om kanskje noen her vet det? Sitatet er som følger:

"Hvem som helst kunne se at jeg var på grensen til nervesammenbrudd. Men jeg var ikke hvem som helst"

Fårikål er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:43   #2
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bok er dette sitatet fra?

Jeg vet ikke, men jeg tidvis vært ganske imponert over hva de finner ut av på biblioteksvar.no - så mulig det er et sted å prøve også.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 10:45   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok er dette sitatet fra?

Åh! Det har jeg lest! Men jeg husker ikke hvor.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 11:52   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok er dette sitatet fra?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Åh! Det har jeg lest! Men jeg husker ikke hvor.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 12:08   #5
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bok er dette sitatet fra?

"Vi kan alle bli den lille" av Ingunn Yssen?
Gjetter her, men sitatet KAN godt komme fra den boka - om du leste den i vinter...

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sitat


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no