Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Var du i Italia i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-22, 09:23   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var du i Italia i sommer?

Jeg er så overrasket over hvor utrolig mange i min bekjentskapskrets (og facebookvenner) som var på ferie i Italia i sommer. Jeg var der selv også.

Jeg har ikke oppfattet Italia som et så populært ferieland, men i år var det dit "alle" skulle. Hvordan oppstår sånne trender?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 09:26   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Jeg kan jo starte med å svare for egen del. Vi antar at dette var det siste året som begge ungene skulle være med på det meste av ferien. Vi er alle glade i italiensk mat og fikk lyst til å oppleve litt mer av landet. Så da bestemte vi for å svi av store deler av reisekontoen, og oppleve Italia.

Det var en flott ferie, men jeg var glad for at vi ventet til ungene var "store". Snuppa var klar på at hun nok ikke hadde klart å nyte det til fulle før nå.

Men jeg har ikke noen god forklaring på hvorfor vi falt ned på dette valget samme år som "alle andre" tok den samme beslutningen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 09:28   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Jeg synes "alle" har vært i Nice/Antibes, hvor vi var.

Trender oppstår vel i reisemål så vel som med klær, mat og alt annet. Men hvordan - si det? Flokkmentaliteten? Inspirasjon? Influensere? Tilgjengelighet v direktefly? Jeg har for øvrig alltid vært glad i Italia som ferieland, men har da inntrykk av at det har vært ganske så populært hos andre også.

Var forresten på ferie i Italia (Roma-Napoli-Amalfikysten) da eldste var to år, og kan meddele at det fungerer også supert med små barn. Hun satte stor pris på maten i alle fall. Som regel pasta med tomatsaus, som hun spiste med fingrene. Og hun ble dullet og dillet med av alt og alle, der hun løp rundt på diverse piazzaer og uterestauranter med hvite musefletter og italiensk fotballskjorte, plasket i fontener og "snakket" med alle, og sjarmerte folk i øst og vest. Er vel på tide å ta en ny tur dit snart, etter det har jeg bare vært i Italia uten unger (hvis man ikke regner med den gangen vi krysset grensa til Italia med noen meter, langt oppe i fjellet, på dagstur fra en turisthytte i Sveits). Sist gang sammen med mine søstre og min far, i 2018, for feire pappas 70-årsdag. Da leide vi et hus i Toscana og fartet rundt til ulike steder i Chianti-området, ei salig uke i evig mat- og vinrus.

Nei, så vi var ikke i Italia i sommer, men vi vurderte det (Sardinia) som ett av alternativene, da vi endte opp med Frankrike i stedet. Også da vurderte vi togtur til San Remo, bare for å ha vært i Italia, men prioriterte det likevel ikke, det holdt å dra til Menton på grensa. Kanskje neste år? Da kan jo også storesøster få smake på vin (kanskje passe på at hun ikke løper rundt på piazzaene, plasker i fontener og snakker med alle da )

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-08-22 kl 09:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 09:39   #4
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Kan det ha sammenheng med at mange av oss er i en livssituasjon med store barn/ungdommer? Mange reisemål i Italia (og Frankrike) egner seg kanskje best for voksne og ungdommer/store barn? Med små barn velger mange de typiske charter-reisemålene der ting er tilrettelagt for de minste med enkel reise, all inclusive, barnebasseng og barneklubber. Med store barn er det enklere å reise litt rundt og utforske reisemålet litt mer.

Jeg ser litt det samme mønsteret i min omgangskrets også. Flere velger bort den typiske sol- og badeferien og velger reisemål der det er mer lagt opp til aktiviteter og kulturtilbud

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 09:42   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Nei, var i Nice. For oss som ikke bor på det sentrale østlandet handler det mye om direkteflygninger, gitt.

Det er omtrent 10 år siden vi var på charter. Og det var 3. året med kun ett barn på ferie (mulig eldste var preget av at koronareisemålene i Norge ikke fristet de to siste årene. ).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 09:53   #6
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Italiaferien i år ble dessverre avlyst, men dette har vært mitt foretrukne ferieland siden tidlig 70-tall. Og som jeg har besøkt jevnlig.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 09:57   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Ja, vi var på Sicilia, som hårfint vant over Hellas da vi planla.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 09:58   #8
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Nei, men vi var i Spania og har samme følelsen av at det var nettopp der ALLE var.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:00   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Det var vel ganske høy «Ikke En Norgesferie Til»-faktor.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:02   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nei, var i Nice. For oss som ikke bor på det sentrale østlandet handler det mye om direkteflygninger, gitt.

Det er omtrent 10 år siden vi var på charter. Og det var 3. året med kun ett barn på ferie (mulig eldste var preget av at koronareisemålene i Norge ikke fristet de to siste årene. ).

Vi reiste faktisk fra Oslo, siden vi besøkte folk på Østlandet først. Men for oss handlet det om at vi hadde begrenset med tid, og trengte en plass hvor vi kom oss kjapt (så direktefly ja), hadde kort vei fra flyplass til et hyggelig sted, med flere muligheter for både by/shopping/kultur/severdigheter, og strand, sol og bading. Og i tillegg såpass gode forbindelser at vi slapp å leie bil, men kunne komme oss lett rundt med kollektivtransport. Så da endte vi opp der.

Charter har vi aldri vært på, men opplever at småbarn er det veldig enkelt å tilrettelegge for, uansett hvor man er. De trenger jo ikke så mye for å være underholdt. En lekeplass eller to, og en eller annen form for bademulighet (strand eller basseng), og de var stort sett fornøyde. De første tre leveårene til tvillingene ferierte vi på Kreta, på en bitteliten plass på sørsiden, hvor ingenting var tilrettelagt, ingen lekeplasser, ingen basseng, bare en kjempestor strand med rent og klart vann, store naturområder, en håndfull restauranter og lite/ingen biltrafikk. Leide leilighet med kokemuligheter. Det var utrolig behagelig, og ungene elsket å være der. Det ble mer krevende å finne passende feriemål da ungene ble eldre synes jeg, for da begynte de å få litt mer ulike interesser, ønsker og behov. Men charter var ikke svaret på de behovene heller, så det ble aldri til at vi valgte det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:10   #11
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Nei, vi var i Portugal. Vet ikke om noen andre som har vært der i år, og vi traff én annen nordmann i løpet av 14 dagers ferie.

Andre vi kjenner har vært i Italia, Frankrike, Spania, Kroatia, Tyrkia, Tyskland, Østerrike, Hellas, Sverige, Danmark osv., så ikke noe land som skiller seg ut som spesielt populært egentlig.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:14   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Nei, var i Danmark og Sverige

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:20   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Nei. Jeg var ikke utenfor landegrensene i år (heller).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:33   #14
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Nei. Vi var i Sverige og sjekket ut hvordan regn og vind var på den siden av grensa.

Jeg hadde ellers uvanlig mye Nice og Antibes i monitor i juli. Koselig det og jeg var ikke misunnelig. Altså, koselig var det så absolutt.

Minimalt Italia å registrere. Kanskje en familie jeg vet om.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:36   #15
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Ja, vi var på Sardina. Tror også det kan handle litt om alder på barna, reisemålet var et av forslaget fra ungdommene våre. Her tror jeg faktisk også at SoMe (evt. TikTok) er en stor inspirasjonskilde.

Nå er det denne typen ferie vi stort sett drar på, og det frister til gjentagelse. Jeg kunne godt ha tenkt meg en tur til fastlands-Italia også. Har 3 i vennekretsen som har vært i Italia i år.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:41   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Nope. Vi var i Wales, Skottland og England.
Men jeg synes ikke Italia er noe alle plutselig har dratt til, det har da vært et av de mest populære reisemålene i mange, mange år?
Vi har vært i Italia mange ganger, med alt fra babyer til store barn.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:42   #17
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Nei, dessverre, vi var i Hellas.

Jeg synes "alle" var i Spania i sommer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:45   #18
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Nei, vi var i Portugal. Vet ikke om noen andre som har vært der i år, og vi traff én annen nordmann i løpet av 14 dagers ferie.

Vi bodde lenge i utlandet og var et år i Portugal. Der hørte sønnen vår plutselig nordmenn i bassenget og kom og spurte meg om dette var Syden. Han hadde jo hørt at nordmenn dro dit i feriene.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:46   #19
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Vi var forøvrig i Hellas i år, og skal en tur til Mallorca i september. Har pleid å veksle ganske likt mellom Italia, Spania og Hellas i sommerferiene. Har bare vært en gang på charter og har opplevd at det er enkelt å tilfredsstille barns behov uansett hvor vi drar. Dog har vi bare ett barn (nå 19 år gammel).


Sist redigert av liefje : 31-08-22 kl 10:55.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-22, 10:51   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Var du i Italia i sommer?

Jeg syns også alle var i Italia, var ganske misunnelig. Jeg har tror forresten jeg ikke har vært på ferie noen gang et sted uten nordmenn. Selv på et bittelite motell vi bodde en natt på i gokk i ørkenen i New Mexico var det nordmenn på rommet ved siden av. Vi er overalt!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no